6.01.2016

Spotrebované 5/2016


Vítam Vás  u prvého júnového článku. Ako sa už stalo tradíciou, mesiac začínam prehľadom spotrebovaných výrobkov za mesiac uplynulý. Tohtomesačná spotreba mi dala dosť zabrať najmä priestorovo, keď som do svojej krabičky na spotrebované obaly stále pchala, pchala a pchala obaly, až sa nedala zatvoriť (potrebujem väčšiu). Celkovo za obeť v máji padlo 14 výrobkov.



Balea gél na holenie Pink Grapefruit - tieto gély patria medzi moje obľúbené. Navyše táto verzia má u mňa plus za príjemnú citrusovú vôňu. H 5/5

Alverde telový krém Čerešňové kvety - výborne hydratačný telový krém z jarnej limitky Alverde. Má trochu hutnejšiu konzistenciu a horšie sa rozotiera, no to všetko je vykompenzované príjemnou vôňou a už spomínanou hydratáciou pokožky. H 4/5

Alverde krémovo-olejový sprchový gél Čerešňové kvety - z celej limitkovej sady ma práve gél zaujal najmenej. Penil minimálne a hoci jeho vôňa bola príjemná, ja v sprche vyhľadávam intenzívnejšie vône. H 3/5

Oriflame Feet Up Cracked krém na nohy s 10% ureou - príjemný krémik na nohy s dobrou hydratačnou schopnosťou, ktorý sa vyrovná aj môjmu obľúbenému od Balea. H 5/5


Annemarie Borlind Active šampón proti lupinám - asi zatiaľ najlepšie funkčný prírodný šampón proti lupinám. Nie úplne vhodný na mastné vlasy, ale stále je omnoho, omnoho lepší, ako iné doteraz vyskúšané. H 5/5

Ponio prírodný dezodorant Cukrová pivonka - najväčšie prekvapenie pre mňa. V poslednom čase sa Ponio výrobky vyrojili na rôznych blogoch a ja som si spomenula, že niekde doma mám tiež jedno balenie. Naozaj veľmi dobrý dezodorant, ktorý príjemne voňal a hlavne, ja som voňala po jeho použití celý deň. Dokonca aj po ceste na bicykli som cítila len príjemnú vôňu cukrovej pivonky. H 5/5

Sefiros/Barbara Hoffman mydlo na čistenie štetcov - toto je môj obľúbený prostriedok na čistenie štetcov. Nebolo potrebné použiť veľké množstvo, čistilo naozaj výborne, malo krásnu vôňu a jeho cena nebola prehnaná. Na skúšku som si kúpila teraz iné, ale predpokladám, že sa vrátim späť k tomuto. H 5/5


Balea micelárne čistiace obrúsky na citlivú pleť - výborné odličovacie obrúsky, používala som ich najmä keď som šla na plaváreň alebo som cestovala. Miestami mali trochu problém odlíčiť linku a riasenku, ale na cestovanie veľmi dobré. H 4/5

Pilaten Suction Black Maska čistiaca pleťová maska - k tejto maske mám taký zvláštny vzťah. Milujem jej čistiacu schopnosť, ale strašne neznášam jej používanie. Jej odstraňovanie je dosť bolestivé a nepríjemné. H 4/5

Cannaderm Aknea čistiaca maska s obsahom konope - na skúšku som si objednala toto malé balenie. Maska voňala trochu ako seno, ale bohužiaľ nejaký špeciálny efekt na pleti som neregistrovala. Iba to, že bola trochu čistejšia a jemnejšia. H 2/5


Rimmel Stay Matte púder - neviem, či tu je potrebné niečo extra písať. Výborne matujúci púder, dostupný a za perfektnú cenu. H 5/5

Eveline X-Treme Gel Effect top coat - za týmto lakom mi bude celkom ľúto, ale vyhadzujem ho lebo fest zhustol. Efekt má však parádny, farebný lak sa viac leskne a predlžuje jeho životnosť minimálne o 3-4 dni. H 5/5

Avon rúž na pery Berry Shine - tento rúž si kúpila mamka a keďže ho nepoužívala, dostal sa ku mne. Bola to však pomerne tmavá farbička a vtedy som začínala experimentovať s nude rúžmi, takže sa mi netrafil do vkusu. Vyhadzujem lebo zmenil vôňu. Z tých zopár použití ho neviem zhodnotiť. H ?

Keims balzam na pery červený čaj a mimóza - na koniec tu máme príjemný prírodný balzam, pôvodne z niektorého Ladyboxu. Používala som ho pred rúžom, potom som ho nahradila eosom, ktorý má pod rúž lepšiu konzistenciu. Ostalo tam len trošku, ale zmenilo to konzistenciu, tak neriskujem. H 4/5

Skúšali ste tieto produkty? Boli ste spokojné? Aká bola Vaša spotreba za máj? 

16 komentárov:

  1. uff,tak doma mám iba stay mate.limitka alverde mi ušla.naša dm má celkovo všetkeho nejak pomenej.od ponio mám šampuch asi od septembra,tak nabudúce prihodím aj pivonku.zatial používam kryštál a vcelku fajn.inak pekná zbierka :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je škoda, že do niektorých dmiek sa nedostanú všetky vecičky... ja som napr.jedno balenie limitky videla u nás ešte cez týždeň. A ako si spokojná s kryštálom? Ja som ešte neskúšala :)

      Odstrániť
  2. Gél na holenie z Balei mám tiež, je úplne najlepší! :) A tá vôňa ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baleu gel na holenie som si kupila nedávno a tiež som s ním velmi spokojná. Mám ten kokosvý, tiež je to nejaká limitka, ale je super. Určite pri tomto geli ostanem, aj keď sa mi minie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kokosový je tiež skvelý. Mali aj skvelú limitku s čučoriedkami a tá voňala božsky ♥

      Odstrániť
  4. Skvelé výrobky :) Mám veľmi rada Baleu, ale ešte som nevyskúšala tieto výrobky, takže musím vyskúšať :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Celkom dosť produktov, peny na holenie od Belea sú super, veľmi rada sa ku nim vraciam:) Tiež odličovacie obrúsky od Balea mám veľmi rada. Púder Stay Matte je môj dlhodobý favorit, neustále sa ku nemu vraciam:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré tie kúsky sú fakt must have :)

      Odstrániť
  6. Sampon je uplne skvely. To je bez debaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten dezodorant pivonkovy vyzera teda paradne, ja som si cannadent objednala roztok na opary a afty a podobne a musim povedať že je to vyborny vyrobok a kvalitný:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A naozaj to na tie afty funguje? Ja by som potrebovala niečo, lebo s nimi mám často problém :(

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017