Jahody, rebarbora a cukor

7/13/2016 12:30:00 AM


Nie, dnes nebudeme piecť koláč, hoci jeden z mojich obľúbených obsahuje (okrem iného) tieto tri ingrediencie. Namiesto toho Vám napíšem niečo o produkte, ktorý je na blogoch už asi trochu "prefláknutý". Ako som už zopárkrát spomínala, značka Dermacol patrí medzi tie, ktoré celkom obľubujem, najmä vďaka výrobkom z rady Aroma Ritual. Bohužiaľ, neide o produkty prírodnej kozmetiky, a z tohoto dôvodu vyhľadávam v ich sortimente už len tie určené do sprchy, ktoré sa z pokožky zmývajú. V tejto oblasti mám aktuálne svojho nového obľúbenca - Aroma Ritual Peeling Jahody & Rebarbora



Peeling sa predáva v priehľadnom plastovom tégliku so strieborným vrchnákom. Otvára sa šrúbovaním, čo niekedy môže byť s mokrými rukami problém, ja som si už zvykla otvoriť balenie ešte pred sprchovaním. Podľa výrobcu tento peeling s vôňou rebarbory, extraktom z jahôd a kryštálikmi cukru odstraňuje odumreté kožné bunky a zanecháva pokožku čistú, vláčnu a jemnú. 



Samotný peeling je na prvý pohľad veľmi zaujímavý svojou konzistenciou, ktorý tvoria hlavne cukrové kryštáliky (vyzerajú veľmi lákavo, až na zjedenie), ktoré spolu s inými látkami vytvárajú pomerne hustú pastu tmavoružovej farby. Kto z Vás pozná iné výrobky z rady Jahody a Rebarbora, pozná aj vôňu, ktorá je svieža a ovocná. Skôr pripomína tú rebarboru a tie jahody tam ja osobne ani necítim. 


Sprchovanie s týmto peelingom je jedna lahodnosť. Už samotné jeho nanášanie na pokožku je zážitkom. Keďže je konzistencia fakt hustá, je potrebné sa s nanášaním trochu pohrať a poriadne peeling na pokožku roztrieť a rozmasírovať. Cukor začne pracovať na mikromasáži pokožky, ktorá vrní blahom (aspoň teda moja áno). Zmývanie je jednoduché, cukor sa začne rozpúšťať a po chvíli už na pokožke nič nemáte. Po vysušení je pokožka premasírovaná, zjemnená, vyhladená a geniálne prevoňaná. U mňa je štandardom sa po sprche krémovať, ale pokiaľ to nezvyknete, nebude treba. Peeling pokožku nevysušuje. 


Peeling sa teda zaradil medzi mojich obľúbencov a už sa teším, keď si ho zaobstarám opäť, hoci už v mojej obľúbenej parfumácií - hrozno a limetka. Kúpite ho v balení 200g za cenu cca 5e. 

Používate peeling? Skúšali ste tento? Ktorý Vám najviac vyhovuje? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tento peeling chci už delší dobu vyzkoušet :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne tento istý mám aj ja :)) je skvelý,neskutočný..! aj keď to otváranie je v sprche trošku problém ako píšeš :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, neviem si predstaviť, akoby sa dalo to otváranie vylepšiť :)

      Odstrániť
  3. Hrozen a limetka je boží! Ještě mě bavil melounový peeling. Aroma Ritual od Dermacolu je taky moje hříšná nepřírodní vášeň, když ono tak pěkně voní :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Melónový musí byť parádny, ten si niekedy kúpim... V tomto prípade mi nevadí, že to nie je prírodné, lebo to zmývam. Navyše mám ešte poriadnu zásobu konvenčnej kozmetiky doma :/

      Odstrániť
  4. It sounds great product, I love to try it soon, thanks for sharing!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017