Krvavočervené pery

7/07/2016 12:30:00 AM


Jedným z mojich dlhodobých kozmetických snov je nájsť produkt na pery, ktorý by im poskytol dlhotrvácnu farbu, bez potreby neustáleho kontrolovania a dopĺňania. Takých produktov sa v poslednom čase vynára mnoho, často vo forme tzv. stainov. Jeden takýto som vyskúšala aj ja. Ide o Lip & Cheek Stain Scarlet Starlet od značky The Body Shop.



Stain má ozaj krásne balenie, vo forme malej guľatej fľaštičky v červeno - čiernej kombinácií, ktorá na prvý pohľad pôsobí orientálne a svojím tvarom pripomína skôr parfém. Aby ste sa dostali k produktu, je potrebné odšrúbovať vŕšok. Vo vŕšku sa nachádza klasický penový aplikátor, ktorým stain nanesiete na pery.


Samotný stain má tekutú konzistenciu a nie je parfumovaný. Aplikátorom sa na pery nanáša dobre, ale treba dávať veľký pozor pri vykresľovaní kontúr aby ste nezašli za líniu pier, lebo stain dosť rýchlo zasychá a potom je doslova nemožné dostať ho preč bez použitia micelárky prípadne iného odličovača. A ak máte nanesený makeup, nepoteší Vás to. Pigmentácia je slabšia, stain pery zafarbí do pekného červeného jemne trblietavého odtieňa. Neposkytuje plne kryciu farbu, skôr len taký akoby farebný povlak na perách.


Ako som už spomínala, stain veľmi rýchlo zasychá, preto je potrebné s ním pracovať rýchlo a dôkladne ho rozotrieť, aby bola farba ne perách rovnomerná. Výdrž je výborná. Mne osobne vydržal na perách farebný nádych cca od 7:00 do 12:30, pričom som medzitým vypila minimálne 3 šálky čaju, 1 kávu a zjedla raňajky. Definitívne z pier zmizol až po obede, to už nezvládol. Keď si ho však dám večer keď idem do mesta, tak ho nadránom ešte z pier zmývam micelárkou. Takže výdrž na jednotku.


Lenže... Takýto produkt nemôže mať len plusy. Veľkým mínusom je, že hrozne vysušuje pery. Nanesiete a cítite ako sa Vám pery postupne sušia a sušia. Na druhú stranu, ak ho nanesiete na pery, na ktorých máte balzam, výdrž sa podstatne skráti. Mne sa osvedčil opačný postup. Najskôr naniesť stain a po jeho zaschnutí doplniť balzamom (používam eos). V tomto prípade mi to vysušovanie pier až tak nevadí a je zvládnuteľné. Samozrejme, trochu sa tým skráti výdrž na perách.


prejdené tampónikom s micelárkou

Stain je možné použiť aj ako lícenku, ale ja osobne neviem pracovať s krémovými a tekutými lícenkami, takže som to radšej ani neskúšala. Kúpite ho v balení 28ml v predajniach The Body Shop alebo na nete. Toto balenie bola zrejme zimná limitka, ale stain by mal byť v stálom sortimente v inom balení.

Používate stainy na pery? Aký typ produktov na pery preferujete - rúže, lesky alebo balzamy? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Nejraději mám rtěnky a balzámy. Odstín krásný, ale aplikátor by mi nevyhovoval.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, ten aplikátor nebol najlepší nápad :/

      Odstrániť
  2. Naozaj nádherný odtieň, celkom ma tento produkt zaujal, je taký netypický a to ja mám rada :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že nemám swatch aj na perách, aby bolo tú farbu vidno v plnej kráse :)

      Odstrániť
  3. Jako tvářenku bych ho neuměla používat, vypadala bych jak Marfuška :D Vypadá moc roztomile, na první pohled jak lak na nehty, to by mě určitě mátlo :D Nedám ale dopustit na Dermacolské barvy na rty, které vydrží celý den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som ešte neskúšala, ale ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  4. Ani len som netušila, že Body Shop má aj takéto produkty. No nejak extra ma nezaujal :/. A tiež mi to veľmi nejde s tekutými a krémovými tvárenkami :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017