Letný wishlist

7/10/2016 12:30:00 AM

Na tomto blogu sa wishlisty neobjavujú veľmi často. Kiež by to tak bolo aj s nakupovaním. No, ale to by už bolo na inú debatu :) V snahe trochu "zekonomizovať" moje nakupovanie (a najmä čo najviac zminimalizovať nakupovanie hlúpostí) som si vytvorila zoznam vecí, ktoré by som si v blízkom čase rada zadovážila a snáď sa mi bude dariť sa ho držať :)


zdroj

Začala by som najdrahšou položkou - nový bicykel. Môj starý bicykel (horský) mám už cca 15 rokov a je to na ňom vidno. Už je trochu krivý, prevodovka a brzdy ne/fungujú. Keďže poväčšine jazdím po ceste, vybrala som si crossový bicykel Vedora C5 Downtown Lady, ktorý je vhodný aj do mesta a na kratšie úseky aj na poľné a lesné cesty. A v tej čierno - ružovej kombinácií je proste rozkošný. 

zdroj

Jedným zo základných kúskov v šatníku by mala byť aj rifľová bunda, ktorú je možné kombinovať ozaj so všetkým - či už s maxišatami, sukňou alebo nohavicami. Proste univerzálny kúsok. Nájsť ale takú, ktorá by mi sedela veľkosťou aj dĺžkou je ťažké. Sľubne ale vyzerá tento kúsok značky New Look z asos.com.

zdroj

Už nejaký čas sú trendom aj ruksaky. Ja som si jeden menší už dávnejšie objednala z ebayu, ale počas dovolenky v Slovenskom Raji som ho zničila. Rozmýšľam teda nad náhradou. Určite by som chcela nejaký univerzálny, najlepšie jednofarebný (čierny alebo béžový) so zaujímavým detailom. Celkom sa mi pozdáva napr. tento značky Mango

zdroj

Ďalším kúskom ktorý rada v súčasnosti nosím sú biele tenisky. Mám len základné biele Converse, ale určite by som uvítala aj nejaké štýlovejšie, najlepšie s potlačou. A keďže už nejakú dobú frčím na slovenských folklórnych vzoroch na oblečení a doplnkoch, čo môže byť lepšie ako kombinácií týchto dvoch vecí vo forme vzorovaných tenisiek Carija Juchacha od Tikoki

zdroj

Mojou aktuálnou vášňou sú aj veľké a výrazné náušnice, ktoré dokážu ozvláštniť a spríjemniť aj ten úplne najjednoduchší basic outfit. Veľmi ma prekvapila slovenská značka Marni. Náušnice z dielne tejto značky sú úplne nádherné. Farebné a trblietavé, proste geniálne. Akurát na nich treba tiež nejakú dobu šporiť. Čo poviete na tieto z aktuálnej edície Tropica

zdroj

Čo by som to ale bola za beauty bloggerku, keby v mojom wishliste chýbala kozmetika? Samozrejme, určite potrebujem nový parfém, lebo tých nikdy nie je dosť. Už dlhšiu dobu túžim po vôni Cherry in the Air od Escada. Ide o príjemne sladkú malinovú, ovocnú vôňu, ako stvorenú na dlhé letné večery, niekde vonku na terase s drinkom v ruke. 

zdroj

Od minulého roka sa snažím objavovať čaro olejov a ich použitia, či už na telo, pleť alebo vlasy. Preto by som rada vyskúšala na blogoch často ospevovaný suchý olej od Nuxe Huile Prodigieuse. Som zvedavá, čo by tento kúsok spravil s mojou pokožkou a najmä aký efekt by mal na moje vlasy. A vraj vonia geniálne!

zdroj

A do kozmetickej tretice musí byť čo? Samozrejme, riasenka! Riasenky značky Lancome sú už takou klasikou, s ktorou sa vraj nedá šliapnuť vedľa. O to čudnejšie je, že som zatiaľ žiadnu nevyskúšala. Rada by som vyskúšala niektorú z radu Hypnose, a tak nejak sa mi zdá, že najviac je chválená Hypnose Drama, takže aj tá patrí do môjho wishlistu. 

Robíte si wishlisty? Čo tam máte aktuálne? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. ak ti môžem odporučiť, tak v Stradivarius majú krásne ruksaky..presne ako popisuješ, jednoduché s jemným detailom..a majú čierne a béžové :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rifľovú bundu by som si konečne mala zadovážiť aj ja, pretože zatiaľ vlastním len košeľu a bunda je naozaj basic kúsok. náušnice som kupovala a zháňala pár rokov dozadu, kedy mi ich vlastne ani tak nebolo treba, ale veľmi sa mi páčilo striedať ich a tak mám doma asi 30 párov - minimálne. momentálne však nosím vkuse jedny zlaté, ktoré si vôbec nedávam dolu a vyhovujú mi. :) ach a ovocné vône sú moje najobľúbenejšie, akurát nedávno som si objednala jednu z avonu (marakuja a pižmo myslím), neviem sa dočkať, kedy príde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, na rifľovku už je konečne čas :) a aké zlaté? ja náušnice rada striedam, väčšinou sa mi najviac páčia rôzne handmade so vzormi, ale treba mať aj takéto, výraznejšie a elegantnejšie :)

      Odstrániť
  3. Skvelý wishlist :) Ako tak uvažujem, nový bicykel by sa zišiel aj mne.. :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super! Ja ním nahrádzam MHDčku :)

      Odstrániť
  4. Wishlisty mám moc ráda! :) Ten tvůj se mi moc líbí, tak snad si z něj co nejvíce přáních splníš :)

    News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) bicykel už napríklad mám :)

      Odstrániť
  5. To mi pripomenulo, ze riflova bunda by sa zisla aj mne :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď nebude na mňa tvoja peňaženka zlá :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017