Matné s Jordanou

7/28/2016 12:30:00 AM


Priznám sa, že trendu matných pier som odolávala dosť dlho. Nebola som si veľmi istá tým, či by mi matné pery pristali a na druhú stranu som bola presvedčená, že matný rúž bude pery veľmi vysušovať. Ani jeden z mojich predpokladov nebol správny a ja už úspešne vlastním niekoľko matných produktov Úplne prvým vyskúšaným bol rúž Modern Matte od značky Jordana.


Rúž má úplne jednoduchý dizajn. Obal je priehľadný s nápismi, vyrobený z plastu. Zatváranie je pevné, rúž sa neotvára a obal neničí. Tyčinka sa klasicky vytáča von. Rúž je skosený a samotná tyčinka má kruhový tvar. Ja preferujem tie s ostrým výbežkom, pretože sa mi tak lepšie vykresľujú obrysy pier. Ale je to len o cviku. Textúra rúžu nie je úplne krémová, takže aplikácia je trochu náročnejšia. Rúž je jemne sladko parfumovaný. Samotný rúž pôsobí v tyčinke lesklo, dokonca akoby obsahoval drobné trblietky. Na perách nevytvára úplne 100% matný efekt, skôr polo-matný. Na perách však pôsobí veľmi prirodzene. Farba sa rozotiera rovnomerne, netvorí hrudky ani nezalieza do vrások na perách. 


Môj odtieň je 10 Matte Pretty - veľmi jemná a decentná farba, vhodná na každý deň. Je to akoby mix tehlovej a trošky koralovej farby. Pery sú asi hodinku po nanesení rúžu v pohode, potom cítim slabé vysušovanie. V tomto prípade stačí pred rúžom naniesť ľahký balzam a je po probléme. Ja to takto robím každý deň. Balzam vynechávam výnimočne len ak mi vyslovene ide o dlhšiu výdrž farby. Keď už sme pri tej výdrži. Tento matný kúsok ju má asi najslabšiu v porovnaní s ostatnými matnými ktoré mám doma. Keď si ho nanesiem ráno počas líčenia, tak po káve už väčšinou na perách vidno len kontúry, takže vydrží cca tie 2 hodinky. Ak nejem a nepijem, výdrž je okolo 3 hodín v neporušenom stave, po 4 hodinách sú len kontúry a po 5 hodinách ho už nevidno. 


Ak sa neviete rozhodnúť, či siahnuť po matnom produkte alebo nie, odporúčam kúpiť si práve tento kúsok na také mini otestovanie či Vám matný efekt bude sedieť a potom investovať do niektorého z lepších produktov. Kúpite napr. v eshope krasotika.sk v palete 18 odtieňov (je teda z čoho vyberať!). Rúž má obsah 3,52g a stojí 3,16e. 

Používate matné rúže? Aké rúže preferujete? Máte nejaký od Jordana?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Matné mám ráda, mě zase naopak moc nesedí lesklé, to si přijdu jak cingrlátko. Nejradši mám ale tekuté, které opravdu vydrží, tenhle od Jordany mě moc neláká. Barvička sice krásná, ale výdrž...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, ja mám tiež lepšiu skúsenosť s tekutými. Napr. Vamp od Pupy je super :)

      Odstrániť
  2. Presne tento mi dnes prišiel, som naň zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá na tvoj názor :)

      Odstrániť
    2. Som s nim veľmi spokojná. .uz som si objednala aj ďalší odtieň :-D

      Odstrániť
  3. Ja som zástanca toho, že matný rúž sa hodí každej žene, len musí nájsť ten svoj odtieň :) tými lesklými je to už ťažšie. Ja mám tiež z tejto rady jeden matný, konkrétne Matte Dare a je super, ale mám ešte iné od Jordany a tie sa mi podľa mňa viac hodia čo sa týka odtieňa :) Napr. z tých matných obyčajných za cca 2€ je odtieň NATURAL úplne skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten druhý rad rúžov som ešte neskúšala :) a ako si spokojná s výdržou? Ja som si napr dnes ráno dala tekutý matný Vamp od Pupa a ešte pri odchode z práce som mala pery zafarbené. A to som raňajkovala, obedovala a vypila 2 kávy :) s tou Joradnou to proste nemôžem porovnávať, tá je hneď dole...

      Odstrániť
    2. áno, tá vydrž nie je taká super extra, ale čítala som veľa recenzií od báb, čo im to vyhovuje, že sú prenich lepšie ako tie, čo treba odličovať, inak nezlezú. Napr ja ten Natural používam teraz skoro každý deň a kedže je taký neutralny tak niekedy nie je veľký rozdiel medzi tým, keď sa mi trochu vstrebe a keď ho mám :D
      Kebyže chceš naozaj taký, čo vydrží a ťažko ide dole, tak si holt musíš kúpiť rúž, ktorý je na to uspôsobený, mne osobne neprekáža, keď sa po jedle musím znova nalíčiť na perách :) napríklad tie z radu Jordana Sweet Cream Matte sú od Jordany asi najviac trváce a vidieť to aj na tom, že ti zlezú dole len odličovacím olejom, z nich vlastním Rasberry Tart :)

      Odstrániť
    3. Je to určite o preferenciách, čo komu vyhovuje. A viem, že 100% výsledok aký by som chcela nebude :-D skúsim niektorý z tých Sweet Cream Matte, vďaka za tip :-)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017