Na melónovej vlne

7/04/2016 12:30:00 AM


Značka Balea v poslednom čase doslova chŕli jednu zaujímavú novinku za druhou, najmä v oblasti telovej starostlivosti. Naposledy som si užívala skvelú telovú penu a tentokrát tu máme výrobok ako vyšitý na letné obdobie - telové želé s vôňou vodnej mäty a červeného melóna. Ako inak, ide o limitku. 




Telové želé sa predáva v priehľadnom plastovom tégliku s viečkom, ktoré sa šrúbuje. Produkt je ešte chránený vrstvou alobalu, aby sa tam zvedavé ruky nakupujúcich v obchode nedostali. Výrobca na obale uvádza, že telové želé by malo zachovávať hydratáciu pokožky v prirodzenej rovnováhe a chrániť ju pred vysušením. V zložení údajne obsahuje vitamínový komplex. 


Samotný produkt má jemne ružovú farbu, ktorá evokuje ten už spomínaný červený melón. Konzistenciou ide o redší gél, ktorý sa v balení pri presúvaní pohybuje. Malým sklamaním pre mňa bola vôňa, hoci je príjemná a svieža. Čakala som ozaj pravú sladkastú vôňu ružového melóna, tú tam osobne ale vôbec necítim. Vôňa sama o sebe je skôr o tej mäte a okolo toho melóna to snáď ani nešlo. 


Nanášanie na pokožku je úplná lahoda. S touto konzistenciou sa mi pracuje neskutočne dobre, pretože sa veľmi rýchlo rozotiera a nezanecháva biele pruhy. Pri dotyku s pokožkou má chladivý efekt, ktorý som si užívala najmä pred mesiacom po túre v Slovenskom Raji, ale rovnako aj teraz počas horúčav poskytovalo želé príjemné osvieženie. Hydratačná schopnosť je priemerná, mne vyhovujúca. Ako nevýhodu však vidím to, že sa želé trochu pomalšie vpíja do pokožky, takže s obliekaním musím po sprche trochu počkať a ak neodhadnem množstvo výrobku a nanesiem ho viac, tak má tendenciu zanechávať lepkavý pocit na pokožke. 


Telové želé neobsahuje parabény, ale podľa databázy EWG obsahuje 3 vysoko rizikové látky a 1 so stredným rizikom. Balenie 150 ml telového želé kúpite v DMke za cca 3e. 


Skúšali ste tento výrobok? Aké sú Vaše skúsenosti? Natierate sa v lete? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Melónovú vôňu milujem ! :) Určite sa po ňom pozriem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukala jsem na to a krásně to vonělo:) Vůbec jsem si ale nevšimla, že je to limitka, to budu muset koupit! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, u nás som toto želé snáď už ani nevidela. Treba sa poponáhľať :)

      Odstrániť
  3. Toto želé mám aj ja! ♥ Je výborné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017