Najmilovanejšia paletka

7/22/2016 12:30:00 AM


Dnes sa úplne mega veľmi teším, lebo recenzia, ktorú ste začali čítať je o mojej úplne najmilovanejšej a podľa mňa úplne top najkrajšej paletke (z tých čo mám doma ofc). Keď som ju prvýkrát videla na instagrame, vedela som, že bude moja. Len musel prísť ten správny čas, a tým boli moje narodeniny. Odvtedy ju používam v podstate dennodenne a inú som do ruky ani nevzala. Predstavujem Vám paletku MakeUp Revolution Fortune Favours The Brave.




Pri tvorbe tejto paletky stála Jane Cunningham, ktorá je známa ako BritishBeauty Blogger. Ak mám hovoriť za seba, urobila perfektnú prácu. Páči sa mi  na nej všetko, fakt všetko. Od balenia, cez výber odtieňov až po ich konzistenciu a výdrž.


Štandardne začneme obalom, ktorý je vyrobený z pevného plastu v matnej zlatej farbe. Okrem toho je balenie na vrchu zdobené lesklým ornamentom, ktoré sa bohužiaľ po čase začne stierať. Na zadnej strane nájdete informácie o zložení jednotlivých odtieňov. Balenie je dosť pevné, takže sa trochu ťažšie otvára, ale lámanie nechtov nehrozí. Po otvorení nájdete vo vnútri velikánske zrkadlo, samotné tiene v 4 riadkoch a obojstranný štetec. Balenie rovnako obsahuje fóliu s názvami jednotlivých odtieňov. A celú túto parádu kúpite ešte zabalenú v krabičke.



Paletka obsahuje dohromady 30 očných tieňov - matných aj trblietavých, vrátanie niekoľkých zapečených. Farebná paleta je neskutočná, pohybuje sa od úplne svetlých nude odtieňov, cez zlaté, hnedé, zelené a fialové až k modrým a čiernym odtieňom. Pigmentácia tieňov sa líši, je však nadpriemerná. Rovnako aj konzistenciou sa jednotlivé odtiene líšia, niektoré sú viac kriedové, niektoré až krémové. Výdrž je výborná, u mňa štandardne okolo 7 hodín bez chyby, potom sa začínajú zlievať do linky. To je bohužiaľ už ortieľ nás s mastnými viečkami. Ak chcem výdrž predĺžiť, zvyknem najskôr naniesť nejaký krémový tieň (Color Tattoo, Vamp!) a hneď je to trochu lepšie.

Glimmer, Buffer, Peachy, Hope, Fortune, Skylight, Transformer, Midnight Rainbow

Glimmer - béžová so zlatým nádychom, lesklá, slabšie pigmentovaná
Buffer - odtieň mliečneho kapučína, matný
Peachy - krásna svieža broskyňová farbička, lesklá
Hope - stredná hnedá s kovovým nádychom, lesklá
Fortune - výrazná bronzová, lesklá
Skylight - stredná modrá, trblietavá, zapekaný tieň
Transformer - tmavá modrá s výrazným zeleným nádychom, dymová, matná
Midnight Rainbow - kovová tmavšia modrá, lesklá, slabšie pigmentovaná

Ice Cloud, Golden Coins, Cashmere, Tip Top, Yes Please, Green Machine, Smoothie

Ice Cloud - biela, nie však kriedová, lesklá, slabšie pigmentovaná
Golden Coins - krásna medená, výrazne lesklá, zapekaný tieň
Cashmere - dymová hnedá, matná, trochu viac práši
Tip Top - zvláštna zeleno-hnedá, matná, slabšie pigmentovaná
Yes Please - tmavá hnedá so zeleným nádychom, lesklá
Green Machine - zeleno-sivá, lesklá
Smoothie - tmavá zelená, dymový nádych, matná

Caffeine Fix, Latte, Pink Diamond, Creme, Drama Queen, Lonely Planet, Blacqua

Caffeine Fix - mliečna čokoláda, matná
Latte - veľmi svetlá hnedá, matná, slabšie pigmentovaná
Pink Diamond - krásna ružová, výrazne lesklá, obsahuje zhluky trblietok
Creme - veľmi svetlá béžová, matná, slabo pigmentovaná
Drama Queen - fialovo-hnedá, matná
Lonely Planet - hnedo-červená, trblietavý, zapekaný tieň
Blacqua - nádherne pigmentovaná čierna, matná

Soft, New World, Favour, Sunset Hour, Super Gold, Winning, Brave, The Revolution

Soft - veľmi svetlá nude, matná, slabo pigmentovaná
New World - béžová so staroružovým nádychom, lesklá, zapekaný tieň
Favour - výraznejšia ružová, lesklá, so zhlukmi trblietok
Sunset Hour - nádherná medeno-oranžová, lesklá so zhlukmi trblietok
Super Gold - tmavšia bronzová, lesklá, zapekaný tieň
Winning - slivková fialová, matná
Brave - tmavá fialová s nádychom čiernej, matná
The Revolution - čierno-červená, s drobnými trblietkami

Táto paletka je teda ozaj skvelá a ja som z nej stále veľmi nadšená. Ak by som mala niekomu odporučiť kvalitnú a univerzálnu paletku so širokým záberom odtieňov, určite by som odporučila Fortune Favours The Brave. Paletku je len limitovanou edíciou, takže odporúčam sa s jej kúpou poponáhľať. Na sklade ju aktuálne majú len v eshope pinkpanda.sk (odkiaľ som ju objednávala aj ja) za 18,83e.

Čo poviete na túto paletku? Aké paletky preferujete? Ktorá je Vaša obľúbená?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Je to nádherná paletka, a já jsem si ji za poslední dobu hodně oblíbila.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je krásna paletka :) ja mám obľúbenú podobnú : Revolution Flawless :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek a krásná paletka :) taky mám od nich paletku Flawless a řekla bych, že má docela podobné odstíny, takže si ji asi nepořídím, teď pokukuji spíš po nějakých barevnějších :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, že 1 nude stačí. A doma mám 3 :D

      Odstrániť
  4. jeej ta je krasna, z tej sa da vytvorit teda kombinacii, ja mam najradšej čo mám mini očné tiene frais monde tie su super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ani nevedela, že FM majú aj dekoratívku :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017