7.19.2016

Pena namiesto krému na nohy?


S penovými konzistenciami kozmetických produktov sa akoby roztrhlo vrece. Máme penové telové krémy či peny určené na sprchovanie. Naposledy ma  zaujal výrobok zo sortimentu značky Cien, ktorú kúpite v Lidli. Ide o Penu určenú na starostlivosť o popraskanú kožu chodidiel. Podľa popisu je vhodná na veľmi suchú alebo tvrdú pokožku. V zložení obsahuje ureu, bambucké maslo a môžu ju používať aj diabetici.



Nie som si istá, či je táto pena bežne v ponuke, ja som ju zaregistrovala na viacerých blogoch a u nás som objavila posledné balenie vo výpredajovom stojane. Penu kúpite v jednoduchom plechovom balení s plastovým vŕškom v zeleno-bielych farbách. Po zložení vŕška sa hore nachádza aplikátor (rozprašovač? ako sa to volá?), ktorý Vám z tekutého produktu vyrobí penu.


Samotná pena je bielej farby a má kvetinovú parfumáciu, ktorá mne pripomína asi orgován. Výrobca odporúča aplikovať produkt na očistenú pokožku a jemne vmasírovať 2x denne. Mne osobne sa so všetkými penovými výrobkami pracuje výborne a preto ich aj rada používam. Aplikácia je fakt nenáročná, netreba pracne vmasírovať do pokožky a čakať kým krém vpije. Penu stačí naniesť, poriadne rozotrieť, vmasírovať úplne jemne a je hotovo. Vpíjanie do pokožky je rýchle. Po aplikácií ostáva na pokožke jemný ochranný film, alebo lepšie možno hydratovaný pocit. Pokožka je hydratovaná ale zároveň nevnímam, že by bola mastná alebo lepkavá.  

Ja si zvyknem chodidlá natierať pred spaním, pretože pre mňa neexistuje nič horšie, ako s čerstvo natretými chodidlami chodiť po podlahe, šmýkať sa a zberať mačacie chlpy (to radšej metlou). Pokožka ostáva príjemne hydratovaná až do rána, avšak potom počas dňa už cítim, že sú chodidlá suchšie. Možno by som ozaj mala penu aplikovať 2x denne, ale to by som si potom niekedy pred obedom potrebovala dať v robote šlofíka :)


Ak si penu porovnám s inými produktmi na chodidlá, tak mi viac vyhovuje jej aplikácia ale účinkom ma viac presvedčil môj obľúbený krém s ureou od Balea. Táto pena mi príde veľmi fajn na leto, teplejšie počasie a na zimu by som ostala pri niečom hutnejšom a mastnejšom. Penu v 100 ml balení som kúpila v Lidli za cca 2e. 

Aké máte skúsenosti s penovými kozmetickými výrobkami? Aký produkt používate na starostlivosť o pokožku chodidiel?

4 komentáre:

  1. Vypadá dobře, jen se obávám, že by na mně nestačil, já i v létě mám ráda mastnější krémy na nohy, které si aplikuji před spaním. :)

    Beauty blog - giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by som potom asi neexperimentovala :)

      Odstrániť
  2. Vůbec jsem nevěděla, že nějaký takovýhle produkt existuje :) Já se o svoje chodidla bohužel zatím vůbec nestarám - na všemožné mazání moc nejsem, ale teď už jsem si zvykla používat alespoň krém na obličej na noc, krém na ruce a tělové máslo, kdo ví, třeba se jednou dopracuju i k podobné pěně na chodidla :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež začala krémovať až časom, možno to príde a možno nie :) a pena na chodidlá je proste nutnosť :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017