Prvá skúsenosť s makeupom Max Factor

7/16/2016 12:30:00 AM


Znie to až divne, ale doteraz som nevyskúšala makeup značky Max Factor. Na jednu stranu sa mi zdali drahé na drogérkovú značku a na druhú stranu som si nikdy nevedela vybrať, pretože nemali žiadny určený vyslovene na mastnú pleť. Nedávno som ale dostala kupón na zľavu jedného MF makeupu, tak som prehľadala net a pre mastnú pleť som našla odporúčania práve na makeup Facefinity.


Makeup Facefinity nesie podnázov All day flawless, čiže celý deň bez chyby. Nie je to však len makeup, ale ide rovno o produkt 3 v 1, a okrem makeupu obsahuje aj bázu a korektor. Aby nám toho nebolo málo, v zložení obsahuje SPF 20. Tento makeup je určený pre všetky typy pleti.


Balenie je vyrobené z priehľadného skla, má pumpičku a priehľadný plastový vrchnáčik, ktorý je jeho jedinou vadou, pretože nedrží úplne pevne. Pumpička je mega praktická vec, do produktu sa nedostane vzduch a dávkovanie je presnejšie. Na aplikáciu makeupu sa mi najviac osvedčilo zapracovanie do pleti pomocou hubky, čo je však trochu časovo náročnejšie. Ak sa ponáhľam, tak makeup rozotriem štetcom a hubkou už len zapracujem. Je veľmi dôležité produkt do pleti poriadne zapracovať, aby s pleťou pekne splynul. Samotný štetec na aplikáciu neodporúčam, lebo šmuhuje. Pri použití štetca a hubky potrebujem na celú tvár cca 2,5 stlačenia pumpičky.


Makeup má hustejšiu konzistenciu, nie je parfumovaný, ale cítiť z neho typickú vôňu produktov na opaľovanie. Jeho krycia schopnosť je priemerná až vyššia, ale také výraznejšie nedokonalosti je potrebné stále doladiť aj korektorom. Čo ma veľmi prekvapilo je to, že na pleti vytvorí krásny matný vzhľad. Dokonca, aj na mojej veľmi mastnej pleti tento efekt vydrží cca 5 hodín a až potom sa začínajú objavovať prvé náznaky mastenia. Odsať a prepúdrovať potrebujem po asi 7 hodinách, čo je teda úspech, keďže neide o primárne matujúci produkt. Výdrž je výborná, makeup sa nestiera ani nezhlukuje a počas celého dňa vyzerá na pleti prirodzene. Má trochu tendenciu zaliezať do jazvičiek po akné, ktoré bohužiaľ ja mám. Ak ich nemáte, ani sa tým nemusíte trápiť.



Samozrejme, keďže ide o hustejšiu konzistenciu, nie je veľmi vhodný na aktuálne letné počasie a na horúčavy. Keď sa pleť potí, zlieza aj makeup a celkovo sú vhodnejšie tekutejšie a ľahšie konzistencie. Ale pre mňa ide o výborný produkt na chladnejšie mesiace roka. Viem si predstaviť, že na jeseň mi bude robiť spoločnosť.

makeup, púder, bronzer po cca 4 hodinách od nanesenia

Môj odtieň je 45 Warm Almond. Momentálne mi vyhovuje, pretože som už jemne opálená. Inak pravdepodobne siahnem po najsvetlejšom odtieni 30 Porcelain. Makeup je dostupný v 8 odtieňoch. Zoženiete v štandardnom 30 ml balení za cenu okolo 11e. 

Používate makeup v lete? Aké máte skúsenosti s produktmi Max Factor? Ktorý MF makeup je Váš obľúbený?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. make-up používam stále... nemám takú pleť, že by som si dovolila ísť niekde bez neho... od Max Factoru som mala úplne najobľúbenejší Whipped creme, ktorý sa ale žiaľbohu prestal vyrábať... :/ aj keď som si našla náhradu v Dermacole...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež svoju pleť zatiaľ len takto vnímam, ale aspoň do prírody sa už nelíčim :) ten Whipped som chcela skúsiť a bola som prekvapená, že už ho nerobia. A ktorý Dermacol? :)

      Odstrániť
  2. Popravde me znacka Max Factor nikdy moc nelakala, ani nevim proc, ale mam od nich jen jednu tuzku na oci, to je vse a zatim me nic dalsiho nezaujalo :-) Makeupy mam nejradeji asi od Rimmelu :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas tie Rimmel veľmi nepoznám :)

      Odstrániť
  3. Tento makeup jsem nezkoušela a nevím, jestli by na mě nebyl moc hutný, jak tak čtu tvou recenzi. Na zimu ale může být fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je dosť hutný. Ja mám na leto tiež radšej tie tekutejšie, aktuálne Clinique :)

      Odstrániť
  4. Tiež som nad ním uvažovala, aj tá hutnosť by bola pre mňa. Snáď v budúcnosti po ňom siahnem. Makeup musím, žiaľ, používať stále a môj zatiaľ najosvedčenejší a mne najviac vyhovujúci je od Ryoru. Inak som chvíľu používala aj Max Factor Lasting Performance, ktorý sa mi zdal úplne super po každej stránke, ale keď som potom zmenila odtieň, zrazu som zistila, že už mi nevyhovuje tak, ako ten prvý. Neviem, či sa mi to len zdá, ale akoby bol medzi dvomi rôznymi odtieňmi rozdiel aj v konzistencii, akoby bol úplne iný, zdal sa mi ešte viac tekutý a už tak dlho nevydržal, ani tak nekryl, ako keby obsahoval viac vody než ten prvý a preto s ním už nie som spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt len zmena odtieňu? Nemenila firma receptúru? Aj to sa sem tam stáva :/
      Inak, nevedela som, že Ryor vyrába aj dekoratívku :)

      Odstrániť
  5. To neviem, nekontrolovala som, či menila receptúru.
    Tuším že Ryor má z dekoratívky len ten makeup, inak nič iné. Inak, nevidela som nikde recenziu naňho, na žiadnom blogu. To keby som ja mala blog, tak by som o ňom mohla básniť, tak by som ho vychválila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, no ktovie... :) Veru, ani ja som recenziu nikde nevidela. Možno je na čase založiť si blog? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017