7.25.2016

S grepom a bodliakom proti lupinám


V minulosti som mala hrozné problémy s vlasovou pokožkou, jej svrbením a výskytom lupín. Hoci som už našla dva šampóny (Bioderma, Annemarie Borlind), ktoré na 95% spĺňajú moje požiadavky, niekedy sa proste neovládnem a impulzívne kúpim čosi, čo si myslím, že by mohlo byť fajn. A potom ma to štve. Bohužiaľ, presne to je prípad šampónu Nature Secrets Shampoo Anti-Dandruff Burdock&Grapefruit značky Oriflame



Šampón kúpite v priehľadnej tube so zeleným vrchnákom a spočiatku sakra ťažkým otváraním.  Na tube sa ešte nachádzajú nálepky, na tej zadnej sa okrem zloženia už veľa nedozviete. Samotný produkt je oranžovej farby, má ovocnú vôňu a konzistenciu tekutého gélu. V zložení sa nachádzajú výťažky z bodliaka a grepových jadierok. Šampón sľubuje zjemnenie a hydratáciu vlasov Mal by pomôcť odstrániť pocit suchej pokožky, lupiny a mal by vlasom navrátiť krásu. Rovnako by mal vlasovú pokožku upokojiť. 


Vlasy si umývam obdeň, vždy večer pred spaním, šampón aplikujem dvakrát. Pri druhom nanesení ho nechávam chvíľku pôsobiť a až potom zmývam. Šampón obstojne pení a celkom ľahko sa vymýva. Po použití a vysušení sú vlasy jemné, lesklé a čisté. Prvý deň po umytí grepovým šampónom je vlasová pokožka v poriadku. Nesvrbí a ani lupiny sa netvoria vo veľkom. To už bohužiaľ ale neplatí druhý deň. Vlasová pokožka dosť svrbí, čo ma núti k jej škrabaniu a lupiny sa objavujú v hojnom množstve. Ani vlasy nevyzerajú už dobre, od rana sú už dosť mastné. 


So samotným týmto šampónom teda nie som spokojná. Používam ho aktuálne v kombinácií s Bioderma Nodé DS+. Najprv umyjem vlasy pomocou Oriflame (neaplikujem až ku korienkom) a následne použijem Biodermu. V tejto kombinácií je vlasová pokožka v pohode oba dni a vlasy až tak nemastnejú. Druhýkrát už tento šampón ale nekúpim. 

Zoženiete u Oriflame predajcov. 250 ml stojí cca 3e. 

Aký šampón používate? Máte skúsenosti so šampónmi Oriflame? 

6 komentárov:

  1. no od samponu oriflame by som urcite ulavu citlivej pokozke necakala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď toto :D bolo to stresové objednávanie :D

      Odstrániť
  2. už som ho raz mala ale kedže to nepomáhalo prestala som ho používať, vždy som myslela že niečo take pomôže ale nie, pekný obal zaujímavý ale to je všetko, celkovo od oriflame som začala objednávať čo najmenej jedine tak hojive zazraky, lebo aj keď píšu na niakom produkte prirodny tak to nie je vobec pravda, som verná viacej Avonu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vždy preferovala viac Avon, lebo mamka bola Avon Lady. Teraz už nie je a v mojom okolí asi ani žiadna iná nie je. Ale kolegyňa robí Oriflame, tak sem tam keď ma niečo zaujmem, tak objednávam. Prevažne však dekoratívku, laky, prípadne sprcháče a peelingy :)

      Odstrániť
  3. šampón som mala a bola som s ním veľmi spokojná :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sa teším, že aspoň niekomu vyhovuje :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017