Spotrebované 6/2016 + vyhodnotenie GA

7/01/2016 12:30:00 AM


Vitajte pri prvom prázdninovom článku! Už klasicky ním je malé ohliadnutie za mesiacom uplynulým vo forme krátkej rekapitulácie spotrebovaných produktov. Jún považujem za celkom úspešný mesiac, pretože celková spotreba plných balení činí 11 produktov a 1 vzorku. 



Garnier Fructis Citrus Detox šampón proti lupinám - je mojou stálicou. Tentokrát mi však nerobil až tak úplne dobre, ako tomu býva väčšinou. Dosť ma svrbela pokožka hlavy a objavovali sa aj lupiny. Zrejme mi nespravil dobre ten prechod z prírodného šampónu späť na konvenčný. Doma mám ešte 1 balenie, tentokrát ho ale prestriedam s iným a uvidíme. H 4 (zatiaľ)/5

Balea Sweet Mandarin gél na holenie - táto parfumácia mi až tak nelahodila, ale inak patria Balea gély na holenie medzi moje obľúbené. Nieto čo viac povedať. H 5/5

Anatomicals Shower to the People sprchový gél - veľmi som sa na ňho tešila, ale pocity mám nakoniec zmiešané. Jeho vôňa bola niekde medzi čerstvo narezanou limetkou a jarou na riad. Trochu pomenej penil a všeobecne sa mi zdá, že sa minul dosť rýchlo.  H 3/5

Avon Amazonian Treasures telový peeling - účinkami je to skôr priemerný peeling s malými zrnkami. Ale vôňa bola perfektná, bezpochyby jedna z najzaujímavejších v poslednej dobe. H 3/5

Dermacol Aroma Rituals Vodný melón telové mlieko - na fotke nie je, pretože som ho zabudla odfotiť. Mliečko s príjemnou sladkastou vôňou aj dobrou hydratačnou schopnosťou. Veľké jeho mínus je zloženie. H 3/5


Balea micelárna voda na zmiešanú a citlivú pleť - veľké prekvapenie od značky Balea. Výborná micelárka za fakt malý peniaz, Určite odporúčam vyskúšať. H 5/5

Balea Body Mousse telová pena - tento produkt má veľmi zaujímavú konzistenciu, s ktorou je radosť sa natierať. Dobre vonia, dobre hydratuje a aj zloženie je celkom spoko. Stojí za kúpu. H 5/5

Alverde Čerešňové kvety krém na ruky - posledný kúsok z darčekovej limitky Čerešňové kvety, ktorý som si obľúbila. Krém bol dosť hustý a výživný, ruky z neho mali veľkú radosť. Navyše bonusom bola jemná, nenásilná parfemácia. H 5/5



Mary Kay Timewise makeup - na pleti vytváral nádherný zamatový finiš, bohužiaľ s krátkym trvaním. Pleť bola po niekoľkých hodinách opäť dosť lesklá a makeup začal na tvári tvoriť zhluky, ktoré vôbec nevyzerali dobre. H 2/5

Alverde fixátor a farba na obočie - môj must have produkt. Výborný kúsok navyše z prírodnej dekoratívnej kozmetiky. Obočie zafixuje bez zbytočného "stvrdnutia chĺpkov" aj trochu zafarbí, napriek tomu obočie stále pôsobí prirodzeným dojmom. H 5/5

Ziaja krémový sprchový gel Silk - mini vzorka, ktorá postačila na 1 použitie. Štandardne dobrý sprchový gél, ktorý aj pení aj vonia. Avšak pre mňa nič výnimočné, čo by ma namotivovalo na plné balenie. 

Čo Vy a Vaša spotreba za posledný mesiac? Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov? Aké sú Vaše skúsenosti? 


A na záver by sme si ešte mali vyhodnotiť aktuálnu giveaway. Tentokrát random vyžreboval komentár s číslo 23, ktorý patril Jay. Gratulujem! 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. gély na holenie od baley sú mojimi stálicami už niekoľko rokov a myslím, že ani raz som nemala od inej značky, natoľko som s nimi spokojná. akurát nedávno som si v dmke vzala jeden s kokosovou vôňou. :) ten šampón som začala používať, ale dlho som pri ňom nevydržala - aj keď je určený na mastné vlasy, mne s tým akosi nepomohol, skôr naopak, mám pocit, že sa mi po ňom vlasy mastili ešte rýchlejšie (aj keď lupiny odstránil). baleácku micelárku raz vyskúšam a toľko ospevovanú špirálu od maybelline takisto.
    ešte raz ďakujem, tá výhra ma naozaj veľmi potešila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie gély sú parádne a ten kokosový mám teraz a je skvelý! So šampónom ozaj neviem. Niekedy som si ho nevedela vynachváliť a teraz ma začína štvať. Hoci je pravda, že telo, pokožka aj vlasová pokožka sa zvyknú meniť... :)

      Odstrániť
  2. Baleu miceralnu vodu teda vyskúšam ked miniem ked je taka dobrá a ten penový telový krém je fakt geniálny až si ho šanujem, no a pre tu riasenku maybelline sa už hadam niekedy zastavím, ale mojou obľubenou aktualne je od avonu Luxe ta je fakt dobrá:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výborná je podľa mňa tá micelárka :) a tú špirálku som ešte neskúšala, tak neviem :)

      Odstrániť
  3. Teším sa na penu od balei, ešte mám otvorené melónové želé, ale potom idem na penu :). Gél na obočie by som tiež chcela skúsiť, ale neviem kedy bude v dm :/

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ako si spokojná so želé? Ja som o ňom akurát dnes písala, zajtra bude recenzia na blogu :) gély zvyknú chodiť tak 1-2x do roka, u nás som ešte zopár videla, tak ak by si ho nevedela zohnať, pokojne mi napíš mail a kúpim ti :) u nás sa tie veci tak rýchlo nerozchytajú :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017