Spotrebované 7/2016

7/31/2016 12:30:00 AM


Vítam Vás pri prehľade spotrebovaných produktov za júl 2016, čo bohužiaľ znamená, že polovicu leta už máme za sebou. Dúfam, že si ho užívate naplno! V prvom rade sa Vám ospravedlňujem za horšiu kvalitu fotiek, mám novú techniku a ešte sme sa naplno nezžili. Za tento mesiac sa mi podarilo spotrebovala dohromady 14 produktov. 



Oléant sprchový gél Verbena - tento prírodný sprchový gél ma ku kúpe nalákal najmä svojim pekným balením. Bol celkovo dosť riedky a slabšie penil. Vôňa verbeny je taká bylinková, rastlinná, nič pre mňa - milovníka ovocných vôní. Celkovo som ho používala rada, hoci uzáver na šrubovanie nie je práve najlepším nápadom a trochu som mala pocit, že mi vysušoval kožu na rukách, napriek obsahu olejov. H 4/5

Balea telové želé Vodný melón a mäta - veľmi príjemne osviežujúci produkt na leto, hoci by mohlo voňať aj viac za melónom. Skvelý chladivý efekt, ale na druhú stranu je pokožka po nanesení trochu lepkavá a zloženie nie je najzdravšie. H 3/5

Dermacol telový peeling Rebarbora & Jahoda - geniálny produkt. Vôňa, konzistencia, účinok. TOP, TOP, TOP! H 5/5


Balea krém na nohy s 10% ureou - moja stálica. Hutný krém s výborným účinkom a za veľmi priaznivú cenu. H 5/5

Oriflame Activelle Green Tea Fresh antiperspirant - kupovala som ho primárne na teplé počasie, lebo v chladnom sa snažím fungovať na prírodných produktoch. Nie je to ale žiadna sláva, v teplom počasi sa pomerne rýchlo začínam potiť a deodoračná funkcia tiež nie je slávna. H 2/5

Rexona Invisible Pure antiperspirant - v porovnaní s kúskom od Oriflame má lepšiu antiperspiračnú schopnosť, ale horšiu deodoračnú. V tohtoročných horúčavách ma zachraňoval. H 4/5


Bioderma Sébium H2O micelárna voda - moja topka medzi micelárnymi vodami. Odličuje bezkonkurenčne najlepšie. H 5/5

Kiehl´s Rare Earths Pore Refining Tonic tonizačná voda - ďalší mnou veľmi obľúbený produkt, primárne používaný na boj s nadmerným mastením pleti. Okrem toho sľubuje aj sťahovanie pórov, čo ja zas tak veľmi neriešim. Čo je však horšie, je jeho dostupnosť, najbližšia predajňa je tuším v Prahe.  H 5/5

Amie Spring Clean maska na tvár - veľmi podarená maska, ktorá mi pomáhala dokonale vyčistiť pleť a vyliečiť väčšie aj menšie nedokonalosti pleti. Spočiatku síce trochu štípe, ale to sa používam spraví. H 4/5

Sephora Pore Refining Serum - podobne ako tonizačná voda, aj toto sérum dobre funguje a pomáha proti nadmernému masteniu a rozšíreným pórom. Sérum a tonizačná voda spolu so zmatňujúcim makeupom sú neprekonateľným kombom. H 5/5


Ebelin bezacetónový odlakovač - veľmi dobrý odlakovač. Je funkčný, nemá až tak nepríjemný zápach a bol aj celkom lacný. H 5/5

Ryor Aknestop krém s fytosfingosinom pre problematickú pleť - toto je ešte jeden malý rest z minulosti, na ktorý som zabudla, ale našťastie som ho ešte stihla spotrebovať pred koncom záruky. V minulosti mi tento krémik veľmi dobre fungoval proti masteniu aj nedokonalostiam, aktuálne sa však pleť po jeho použití celkom mastila. Je však dosť hnutý, takže možno by bol vhodnejší na chladnejšie počasie. Záruka by však už nepustila.  H 4/5


Catrice Milion Styles Have an Ice Day lak na nechty - krásne trblietavý lak, ktorý som používala najmä ako topcoat na tmavšie odtiene lakov. Dobre sa nanášal, pretože má hrubší štetec, rýchlo zasychal a na nechtoch vytvoril nádherný trblietavý efekt, ktorý som si užívala najmä na plavárni. Tuším to ale bola len limitka.  H 5/5

Ako vyzerá Vaša spotreba za júl? Poznáte niektorý z týchto výrobkov? Vyskúšali ste? 

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017