Festivalová výbava 2016

8/15/2016 12:30:00 AM


Ahojte! V nedeľu som sa vrátila domov z festivalu Grape 2016. Bolo výborne! Zabavila som sa, oddýchla a vyčistila hlavu od pracovného stresu. Navyše nám počasie prialo a bolo takmer dokonalé festivalové (pre mňa to znamená, že je príjemná teplota, nepraží slnko ani neprší).  Všeobecne na festival so sebou človek ťahá pomerne veľa vecí (stan, spacák, karimatku atď.), takže sa snažím kozmetiku stiahnuť na úplne minimum a preferujem vzorky a malé balenia. Rovnako nie som zástanca prehnaného makeupu, človek je celý čas vonku a praženie slnka ani dážď makeupu neprajú. Snažím sa teda skôr o jednoduchosť. Väčší dôraz dávam na hygienu a produkty určené na tento účel. 



Začnime takou základnou výbavou. Na odlíčenie samozrejme musí byť micelárka. So sebou som si vzala vzorku Vichy Purete Thermale. Prekvapila ma, odličuje dobre, pleť po jej použití nie je mastná ani lepkavá. Ešte ju trochu otestujem a potom sa uvidí. K tomu samozrejme patria odličovacie tampóny, osobne preferujem zelené Catherine, ktoré kupujem v Kauflande. Ďalej do mojej výbavy patria aj vatové tyčinky. Na fesťáku samozrejme potrebujete základné hygienické záležitosti, keďže nie vždy máte poruke umývadlo a to vlhčené utierky, tieto sú Frotto z Lidlu a majú príjemnú kamilkovú vôňu a jednoznačne aj antibakteriálny gél na ruky. Moja obľúbená verzia je aktuálne Limoncello od Bath & Body Works so sviežou citrónovou vôňou. No a nakoniec samozrejme vreckovky. Tie sa zídu vždy. 


Ak sa podarí na festivale vychytať veľmi teplé počasie, padnú vhod aj záležitosti do sprchy. Preto som odliala šampón, tentokrát jeden z mojich obľúbených Garnier Fructis Citrus Detox, ďalej tu mám cestovné balenie čistiaceho gélu Bioderma Sébium Gel Moussant. A do tretiece mini balenie sprchového gélu, tento je z darčekovej sady Givenchy vo voňavej verzii Very Irrésistible, čo je príjemná orientálna vôňa. Keďže sa moja pleť dosť mastí, patria matovacie obrúsky do bežnej výbavy mojej kabelky. Mám rada tieto od Essence kvôli pomeru množstvo/cena/výkon. Samozrejmosťou je aj antiperspirant, v tomto prípade guľôčka Rexona Stress Control, ktorú považujem za veľmi spoľahlivú. Namiesto parfému som zvolila parfumovaný olej z dielne Frais Monde, ktorý má neskutočnú výdrž. Kefka a pasta sú snáď už samozrejmosťou. 


Rovnako potrebou výbavou na festival je aj mlieko na opaľovanie. Ja som si obľúbila toto s SPF 20 a vôňou kokosu značky Sun Dance. Vrámci starostlivosti o pleť som zvolila len ľahký pleťový krém Bioderma Sébium Global a rovnako ľahký gélový očný krém Dermacol Eye Gold


Vrámci líčenia staviam na festivaloch na jednoduchosť. Pokiaľ sa nechcem veľmi líčiť, radšej sa zameriam na výraznejšie pery. Stavila som preto na tieto dva kúsky s matným efektom Pupa Matt Lip Fluid v odtieni 52 a Avon Matte Lipstick v odtieni Adoring Love. Klasikou je riasenka Sublime do Chanel. Na líčenie očí som si vzala ešte čiernu fixku Oriflame the One, z ktorej ma však veľmi štípali oči (dám jej ešte 1 šancu a ak sa to zopakuje, letí do koša). Druhým produktom od Oriflame je aj Brow Kit na základnú úpravu obočia. A na záver vec, bez ktorej sa nepohnem - EOS balzam vo verzii Lemon Drop, ktorý obsahuje aj SPF 15. 

Poznáte tieto produkty? Používate ich? Čo si zvyknete baliť na festival Vy? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Na festivaly nechodím, ale skvelá výbava! :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta taška ma zaujala pekná je, a na festival určite všetko čo treba, inak ešte som na žiadnom nebola a asi ani tak skoro nepojdem:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017