Ladypink notino box

8/27/2016 12:30:00 AM


Minulý víkend bol plný prekvapení. Začala som v sobotu malým multižánrovým festivalom Ružový Bicykel u nás v meste a pokračovala v nedeľu návštevou mojej drahej Moniky. Myslela som, že za jeden víkend sa mi takto podarilo vyčerpať celý prídel prekvapení a radosti. O to viac ma prekvapil v nedeľu večer mail od kuriérskej spoločnosti, že moja objednávka z notino.sk (predtým parfums.sk) bola odoslaná a v najbližšom čase mi bude doručená. Popravde, trochu som sa vydesila, pretože naposledy som objednávala koncom júna. Radšej som hneď písala mail, aby sme sa prípadne vyhli nejakej chybe. O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď mi v utorok odpísali, že sa nemám obávať, že ku mne mieri špeci bloggerský darček k príležitosti zmeny mena z parfums na notino


V utorok som si bola v našom balíkomate vybrať obrovskú a celkom ťažkú krabičku, ktorá mi hneď po otvorení vyrazila dych. Vnútri sa nachádzala krásna sýta ružová krabička previazaná čiernou stuhou. Po jej otvorení na mňa vykukol letáčik s informáciami. 


Možno ste už zaregistrovali, že parfums zmenilo meno na notino. Udialo sa tak preto, lebo spoločnosť expandovala do 14 krajín a chceli mať všade rovnaké meno, čo mi v tomto prípade ako veľmi logický krok. Zmenila sa teda webová adresa, info email, názov, logo a telefónne číslo. Zvyšok ostal rovnaký. 


A čo sa v krabičke ukrývalo? Kopa, kopa vzoriek! Veď si poďte pozrieť fotky :). NOTINO, ďakujem! 

Vzorky 3 parfémov - Escada Desire Me, Boss Jour Pour Femme, Mexx Energizing Woman

Orofluido olejček, Toni&Guy  Glamour lak na vlasy, HH Simonsen gumičky, Klorane balzam na vlasy s chinínom, Revlon sprejová maska na vlasy 10v1

Avene sprchový olej, Vitality by M maska s vitamínom C, Garnier samoopaľovací krém na tvár, Vichy fluid na opaľovanie s SPF50

2x zubná pasta Medi Blanc, Herbaspa Lemongrass bylinný kúpeľ, Holika Holika 99% aloe gél, Weleda telové mlieko Mandľa

Objednávate z notino,sk? Potešil by Vás takýto darček?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. tak takýto darček rozhodne poteší :) ak je to ešte tak nečakane ako u teba...to, že parfums mení názov som zaregistrovala iba nedávno, a celkom ma to prekvapilo...u mňa to bude asi stále parfums.sk :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že parfums bude vždy parfums, ale tá zmena má logiku :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017