Matné do tretice

8/24/2016 12:30:00 AM


Ešte Vás stále bavia matné pery? Ak áno, zbystrite! Dnes prinášam tip na ďalší výborný matný produkt, ktorý je zároveň zatiaľ farebne najodvážnejší v celej mojej zbierke. Prestavujem Vám tekutý rúž Pupa I´m Matt Fluid v odtieni 052 Red Passion



Pupa je jednou z mojich obľúbených značiek kozmetiky a preto som samozrejme musela mať doma aj tento kúsok. Podľa oficiálneho webu ide o tekutý rúž s ultra zmyslovou textúrou, akú ste predtým nezakúsili. Je ľahký a takmer nepostrehnuteľný, dobre, bezchybne a na dlho priľne na pery a dá vyniknúť čistej a intenzívnej farbe s matným, zamatovým finišom. 

Ako vždy, začínam štandardne obalom, ktorý je plastový v striebornej farbe s malým výrezom v tvare pier, ktorý umožňuje vidieť farbu produktu. Malý, ale milý a veľmi premyslený detail (také ja veľmi žeriem). Celkovo pôsobí obal trochu ako zrkadlo a vŕšok sa tak dokonca dá aj použiť. Otvára sa šrubovaním. Vnútri sa nachádza klasický, príjemne mäkký penový aplikátor. Nanášanie pomocou neho je pohodlné a presné, hoci naberá trochu viac farby ako by mal. Odporúčam radšej stále aplikátor trochu otrieť pred nanášaním. Zopárkrát som na to zabudla keď som sa ponáhľala a potom som musela pracne "očisťovať" svoju nešikovnosť, pretože keď rúž zaschne na koži, pomôže už len micelárka. 


Keďže už vlastním 2 matné rúže - jeden ružový od Avon a druhý decentnejší mix tehlovej a koralovej od Jordana, chcela som niečo špeciálne. Nakoniec som sa rozhodla pre nádherný, výrazný červený, až krvavý odtieň 052 Red Passion. Spočiatku som ho nosila len na večer, ale stretávala som sa s veľmi pozitívnymi reakciami, takže teraz sa ho už neobávam ani na deň. 

Rúž má veľmi jemnú a ľahkú konzistenciu, ktorú na perách nie je ani cítiť. Po nanesení takmer okamžite zaschne, bez toho aby zanechal lepkavý pocit. Pery mierne vysušuje, odporúčam ho použivať s balzamom. Ideálne je začať líčenie balzamom, nechať poriadne vsiaknuť do pier, zvyšok zotrieť a až tak nanášať rúž. Ale samozrejme, je to individuálne, podľa toho ako veľmi vysušené sú Vaše pery. Farba je nádherné plne pigmentovaná a dokonale matná. 


Výdrž je výborná. V pohode na perách vydrží aj niekoľko hodín, zvládne kávu aj desiatu, po väčšom jedle už vidíte, že ubúda. Pre mňa ide však o geniálny produkt napr. keď idem von do mesta. Nanesiem pred odchodom a odličujem skoro nedotknutý po návrate domov, pokojne aj po 5-6 hodinách. Nemá ani tendenciu sa veľmi otláčať. Na odličovanie jednoznačne treba micelárku. Vodou akurát časť produktu rozmažete a vytvoríte si efekt upíra. 

Pre všetkých milovníkov matných produktov je toto myslím must have produkt a okrem mierneho vysušovania pier mu nemám čo vytknúť. Možno tak cenu. Balenie 4 ml stojí 9,90 a kúpite ho v palete 20 krásnych odtieňov. 

Používate matné produkty? Tento rúž ste skúšali? Ako riešite vysušovanie pier? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. tiež ho mám, ale v takom nude odtieni :) a je naozaj veľmi sýty a treba si ten aplikátor dobre otrieť :) tento tvoj červený je krásny :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Se znackou Pupa nemam zadne zkusenosti, ale urcite bych si rada neco poridila. Tahle tekuta rtenka vypada opravdu povedene :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017