Nechty vo farbe mora

8/09/2016 12:30:00 AM


Ako ste si isto všimli, nezvyknem veľmi často písať o lakoch na nechty. Hoci ich mám doma požehnane a potrpím si na nalakované nechty, tak si myslím, že moje nechty nikdy nevyzerajú tak dobre, aby som ich mohla odfotiť a prezentovať na blogu. Tentokrát som sa však nechala zlákať vďaka parfumérií Elnino, od ktorej som na testovanie dostala laky z radu Miracle Gel od Sally Hansen.



Laky Miracle Gel sľubujú vytvoriť efekt gélovej manikúry, ktorý sa dá jednoducho dosiahnuť aj doma bez použitia UV lampy. Aplikuje sa vo dvoch krokoch: prvým krokom je nanesenie farebného laku vo dvoch vrstvách a po jeho zaschnutí sa ako druhý krok na nechty aplikuje gélový top coat, ktorý zabezpečí lesk a výdrž farebného laku.


Ja som si z ponuky odtieňov vybrala krásny svetlomodrý až tyrkysový lak 240 B Girl, ktorý vo mne evokoval farbu mora a letnú náladu. Lak je čistá krémovka, neobsahuje trblietky ani shimmer. Výrobca odporúča aplikovať 2 vrstvy. Ja preferujem lakovanie skôr tenších vrstiev a viacerých, takže som naniesla 3. Keďže ide o pastelovú farbu, lak trochu pruhuje, ale 3 vrstvy vytvoria peknú jednoliatu farbu. Zasychanie je celkom rýchle, nemusela som čakať nejak prehnane dlho. Veľmi ma potešil aj hrubý štetec, ktorým sa mi lakovalo veľmi ľahko a pohodlne. Výrobca uvádza, že nie je potrebné použiť podkladový lak, ja ho však používam vždy ako prevenciu zafarbenia samotných nechtov.


Po zaschnutí farebného laku som naniesla krok dva - 101 Top Coat. Ten kúpite v čiernej neprehľadnej fľaštičke. Samotný lak je priehľadný. Nanášala som jednu vrstvu. Povrchový lak zafixuje farebnú vrstvu, nechty sa vďaka nemu pekne lesknú a celkovo, vyzerajú veľmi dobre. Zasychanie sa mi zdá dokonca omnoho rýchlejšie ako pri kroku jedna.

Manikúra ma veľmi prekvapila výdržou. Ja veľmi rada striedam farby na nechtoch, takže lakujem väčšinou každé 3-4 dni. V tomto prípade som urobila výnimku. Nechty som nalakovala v nedeľu večer a odlakovala presne o týždeň. Po celý čas bola manikúra pekne lesklá a odštiepili sa mi len také maličké kúsky na koncoch (aj to asi preto, že som rozoberala lego a pomáhala si pri tom nechtami). Jedinou chybičkou krásy bolo, že asi vo štvrtok som si všimla také akoby drobné prasklinky vo farebnom laku, ktoré však boli viditeľné len pri detailnom pohľade (dokonca sa mi ich nepodarilo ani odfotiť) a nemali žiadny efekt na výdrž laku.

pondelok

nedeľa, odštipnutú časť môžete vidieť na prostredníku, fakt je to mini

Tieto laky sú teda pre mňa veľkým prekvapením a myslím, že si určite zaobstarám ešte aspoň 2-3 farbičky. Môžem spokojne odporúčať. Výber farieb je naozaj bohatý, v ponuke je 25 odtieňov v cenách od 4,62-7,00e. Top Coat stojí 4,62e. Objem majú 14,7ml.

Lakujete si nechty? Skúšali ste tieto laky? Ktoré sú Vaše obľúbené laky?

Za poskytnutie lakov na účely recenzie ďakujem Elnino

You Might Also Like

8 komentářů

  1. naozaj krásna :) už len mať také nechty svoje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) hoci toto je už moja max dĺžka, už mi začínajú takéto vadiť :)

      Odstrániť
  2. Krásna farba! Ja mám laky od Sally Hansen mám takisto a sú skvelé, naozaj vydržia dlho :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne napisana recenzia. Az som zacala premyslat, ze by som sa znovu vratila k lakovaniu nechtov :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) nuž, ja som už niekoľkokrát premýšľala, žeby som prestala. Ale nedá sa :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017