Opäť treba prať štetce?

8/21/2016 12:30:00 AM


Úprimne, neznášam pranie kozmetických štetcov. Podľa mňa je to úplne najviac nudná činnosť na svete (spolu so žehlením) a keby som mohla, niekoho by som si na to najala. No, ale nemôžem a rovnako nie som taká bohatá, aby som si zakaždým kupovala nové štetce :). Našťastie, podarilo sa mi nájsť produkt, ktorý mi to pranie značne uľahčuje - Freedom Pro Studio Brush Bath. 



Tento čistič je vo forme mydla, ktoré je umiestnené napevno v okrúhlom plastovom tégliku, nedá sa vybrať a tým pádom je jeho používanie veľmi praktické. Štetec stačí jednoducho navlhčiť vlažnou vodou, zopár krát ním krúživými pohybmi prejsť po mydielku, prstami jemne preprať, opláchnuť a hotovo (prípadne zopakovať, aj je to potrebné). Podľa popisu výrobcu je toto mydielko ideálnym cestovným riešením pre profesionálnych makeup artistov, ktorí potrebujú dezinfikovať, čistiť a starať sa o svoje štetce. Produkt neobsahuje SLS a je bezsulfátový. 


Mydielko si perfektne poradí so zvyškami ako práškových tak aj tekutých produktov. Dovolím si povedať, že ide o bezkonkurenčne najlepší čistič na štetec, ktorý používam na nanášanie tekutého makeupu. Pri dlhšom používaní mi štetinky tohto štetca zvyknúť dosť "stvrdnúť", čo komplikuje používanie štetca, ničí ho a zároveň je to už nehygienické. Pri použití tohto mydla sa zvyšky makeupu a nečistoty po chvíľke rozpúšťajú, vyplavujú a štetec je dokonale čistý. Pri predošlých produktoch som len pri praní makeupového štetca strávila cca 20 minút, teraz mám za 20 minút hotové všetky štetce, ktoré používam. Mydielko mi teda šetrí aj čas. 


Po vysušení sú štetce ako nové. Štetinky sú jemné, voňavé a najmä čisté. Nebadať žiadne zvyšky produktov, ani poškodenia štetca ši štetiniek. Počas používania som nezaregistrovala ani vypadávanie jednotlivých štetiniek. Samotné mydielko je bielej farby a celkom intenzívne vonia. Vôňu by som opísala ako sviežu kvetinovú. Vôňa sa na štetcoch aj nejakú chvíľku udrží a môžete si ju vychutnávať pri rannom líčení. 


Mydielko som si osobne veľmi obľúbila a odporúčam vyskúšať. Balenie 100 ml mydielka kúpite na notino.sk (predtým parfums.sk) za 12,90e. 

Ako často čistíte štetce? Aký produkt používate? Patrí táto činnosť medzi Vaše obľúbené? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já mám moc ráda mýdlo Davinci, ale tohle vypadá skvěle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve si mi pripomenula, že dnes ešte musím oprať štetce :-D ale super inšpirácia, určite sa po ňom pozriem . :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myti stetcu taky nesnasim a obcas pouzivam casto jen takovy ten dezinfekcni sprej, nez to poradne myti uz je opravdu potreba, snazim se to delat tak alespon jednou za 2-3 tydny, v zavislosti na tom, jak casto se licim :) Jinak na to pouzivam detsky sampon a BrushEgg :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, že máš v tom disciplínu! a ako si spokojná s BrushEgg? :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ako sa Ti osvedčil? Ja ho mám rada na štetce od tieňov, ale na štetec na makeup mi nevyhovuje, ten potrebujem vyprať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017