Po roku na Grejpe!

8/12/2016 12:30:00 AM



Ahojte! Dnes pre Vás nemám pripravenú žiadnu recenziu, ale len taký rýchly hudbou nabitý článok. Najbližšie dva dni sa totiž budem nachádzať na piešťanskom letisku a užívať si Grape festival 2016! Je to moja repríza, prvýkrát som Grejp absolvovala pred rokom a ak si pamätáte, vtedy to kvôli búrkam nevypálilo najlepšie.  Tento rok verím, že počasie bude stabilné a my si užijeme oba dni v pohode bez obmedzení a prípadného strachu o život :) Nižšie nájdete zopár klipov a malé info o interprétoch, ktorých nesmiem zmeškať! 



Dánku MO som si sčasti vychutnala aj pred rokom, hoci práve počas jej koncertu bol festival prerušený a neskôr aj zrušený. Za ten rok som si ju stihla poriadne napočúvať a jednoznačne sa najviac teším na pieseň The Sea, ideálne ak by bola v night verzii. 


Jake Bugg je taký malý môj objav vrámci prípravy na festival tento rok. Jeho tvorba je neskutočne rôznorodá, od melancholických gitaroviek, cez britrock až po elektroniku. Všetko toto ja mám rada a vidieť to počas jedného koncertu bude perfektné. Za mňa od neho jednoznačne top je Gimme the Love. 


Z českého zastúpenia sa veľmi teším na Midi Lidi, ktorých som mala možnosť vidieť pred niekoľkými rokmi na inom festivale. Ich piesne sú veľmi typické ako hudbou, tak aj spôsobom spevu. Navyše dokážu urobiť perfektnú show. Ich aktuálny singel Lux ma rovnako zaujímavý aj videoklip. 


Zo slovenska sa veľmi teším na mladú súrodeneckú dvojicu Bulp, ktorí vydali zatiaľ síce len 1 EP ale majú veľký potenciál. Toto EP som si užila počas turistiky v Slovenskom Raji, keď to bolo jediné CD, ktoré sme mali v aute (Modern Talking nerátam). 


A na záver tu mám ešte jeden rest z minulého ročníka Grape - slovenskí Purist. Na ich koncert som sa veľmi, veľmi tešila. Bohužiaľ. kvôli zrušenému festivalu sa ich vystúpenie nekonalo. Takže sa teším, že si to naplno vynahradím práve tento rok. 

Chodievate na letné festivaly? Ktorý je Váš top? Boli ste/Pôjdete na Grape? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. zúčastniť sa grapeu je jeden z mojich festivalových snov, aj keď tí umelci nie sú práve môj najobľúbenejší štýl, no za atmosféru to stojí. poznám dosť veľa ľudí, ktorí sa grapeu zúčastňujú a milujem tie fotky a zážitky stade. bohužiaľ, ešte nemám 18 a moji rodičia ma odmietajú zatiaľ púšťať na takéto akcie. o rok / dva o tom budem reálne uvažovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super! Verím, že sa Ti tam bude veľmi veľmi pozdávať :) ja som tiež prvýkrát bola na festivale až v 18 :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017