Spotrebované 8/2016

8/30/2016 12:30:00 AM


Ani som si to nestihla uvedomiť, a ďalší mesiac je za nami. Aj Vám august zbehol tak rýchlo? Ja mám pocit, že som sa nezastavila. Začiatkom mesiaca mi odišla kolegyňa na materskú a novú zatiaľ nemám, takže moje povinnosti sa zdvojnásobili. Našťastie, bola som trochu vypnúť na Grape, mali sme jarmok a konečne som sa tento víkend dočkala aj kúpaliska! Mesiac august svojou spotrebou trochu za tými predošlými zaostáva, za vlasť padlo 8 plných balení a 2 miniatúry. 


Balea Coconut Kiss gél na holenie - obľúbený gél na holenie nesmie chýbať ani tento mesiac. Vonia úplne verne ako kokos a je dokonalým spoločníkom práve v lete. H 5/5

Kallos GoGo osviežujúci sprchový gél - som rada, že som ho spotrebovala. Voňal ako Jar na riad a rovnaký pocit mala aj moja pokožka, pretože ju dosť vysušoval. Z tohoto radu mám ešte jeden, ktorý používam a zdá sa byť o chlp lepší ako tento. H 1/5

Perfecta SPA telová pena - keď som hľadala jej recenziu zistila som, že som ju používala presne takto pred rokom a tiež bola v augustových spotrebovancoch. Pena geniálne ovocne vonia, má úžasnú konzisteniu a primerane hydratuje. Na leto priam stvorená. H 5/5


Cien pena na nohy - príjemná záležitosť na také každodenné letné používanie na chodidlá. Hydratáciou Vám nevyrazí dych, ale používanie je také príjemné, že isto odporúčam vyskúšať. H 4/5

Yves Rocher antiperspirant Limetka z Mexika - zaujal ma svojím pekným zeleným obalom a príjemnou vôňou limetky. Bohužiaľ, čo sa týka jeho funkčnosti, tak to je katastrofa a  strašne pomaly zasychal, čo mi tiež vadilo. H 2/5


Clinique Anti-Blemish Solutions makeup - môj najobľúbenejší makeup na teplé počasie. Má veľmi ľahkú konzistenciu, dobrú kryciu aj matovaciu schopnosť. Veľmi odporúčam majiteľkám mastnej, problematickej pleti. H 5/5

Chanel Sublime de Chanel - najobľúbenejšia riasenka z highendu. Riasy krásne oddelí, zahustí a mierne predĺži. Môže sa aj vrstviť bez toho, aby riasy zlepila. H 5/5

Pupa Pupalash riasenka - táto riasenka sľubuje pomôcť pri raste rias. Tento efekt som si nevšimla, na druhú stranu však riasy dokázala veľmi pekne predĺžiť. Ja osobne preferujem efekt zahustenia, takže ju opätovne nekúpim, ale na predĺženie výborná. H 4/5

Balea maslo na pery Citrónové kvety a Mandľa - masielko som používala na pery len večer, pretože vďaka svojej konzistencii sa zvyklo na perách roztekať. Pred spaním mi to nevadilo. Nebolo však nijak výnimočné a nabudúce by som rada skúsila niečo iné. H 3/5


Bioderma Sensibio H2O micelárna voda - taká klasika, ktorú snáď ani netreba predstavovať. H 5/5

Pupa Struccante Bifasico odličovač - malá dvojfázová katastrofa. Odličovacia schopnosť OK na pery a pleť, ale na oči nie. Odličovač nedokázal kvalitne odlíčiť riasenku. Kvôli obsahu olejovej zložky bola pleť po použití celá nepríjemne mastná. H 1/5

Toľko môj spotrebovaný august. Ako to vyzerá s Vašou spotrebou? Poznáte niečo z týchto kúskov?

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017