Svieža s mexickou limetkou

8/06/2016 12:30:00 AM


Antiperspiranty sú veľmi vďačným produktom na testovanie, lebo je ich také množstvo. Navyše ja si to bez nich v lete predstaviť neviem, prírodné deo musia počať na svoju príležitosť v chladnejšie dni. Nedávno som chcela vyskúšať nejakú novinku, niečo svieže a náhodou som sa ocitla pred obchodom Yves Rocher so zľavovými kupónmi v ruke. Z ponuky som si nakoniec vybrala 24h Anti-Transpirant/Anti-Perspirant vo verzii Limetka z Mexika


Balenie má úžasnú zelenú farbu, ktorá bola úplne prvým, čo ma zaujalo. Inak je to klasika, šrubovací vŕšok a vnútri gulička na nanášanie produktu. Problémom je, že produkt je dosť tekutý a trochu z balenia vyteká. Totiž, ak pri nanášaní ostane na guličke prebytočný antiperspirant, začne vďaka gravitačnej sile stekať dole. Ak zle zatvoríte vrchnák, tak produkt vytečie von a zašpiníte si ruky. Ak vrchnák zatvoríte dobre, tak tam zaschne a po otvorení sa na Vás vysype. Ani jedna možnosť nie je príjemná a tak Vám ostáva len poutierať guličku po požití servítkou. Povedzme si pravdu, to sa nám tiež nechce zakaždým, prípadne ak sme v zhone, tak je to ešte horšie. 

Po otvorení Vás ovanie pomerne výrazná citrusová vôňa (obsahuje esenciálny olej z mexickej limetky), ktorú som si ja úplne zamilovala. Nanášanie pomocou guličky je OK. Ako som spomínala, antiperspirant je dosť tekutý a tým pádom aj trochu dlhšie trvá, kým sa vstrebe resp. kým zaschne. Tam treba mať trpezlivosť a namiesto obliekania radšej tu chvíľu počkať a napríklad utrieť tú guličku. Ak sa ponáhľate, tak si vlastne vyutierate celý produkt do oblečenia a urobíte si na ňom biele fľaky.


Bohužiaľ ani s účinnosťou nie je tento antiperspirant na tom najlepšie. Funguje mi v bežný pracovný deň, keď nevykonávam nejakú extra aktivitu ani sa nepotím zo stresu. Zaujímavé však je, že jeho účinok bol v pohode v nedávnych horúčavách, keď som mala tie pokojné a lenivé dni. V prípade, že mám náročnejší deň, tak jeho nefunkčnosť "cítim" už tesne po obede. Na produkt sľubujúci 24h ochranu je to trochu slabota. 

Bohužiaľ, nechala som sa zlákať zelenou farbou, vôňou a výhodnou cenou s kupónom, S antiperspirantom však nie som spokojná. Balenie 50 ml produktu kúpite v 5 voňavých verziách (limetka, levanduľa, kvet bavlníka, mandľa a lotos) a stojí 4,10e. 

Máte skúsenosti s antiperspirantmi Yves Rocher? Ako sa Vám pozdávajú? Aký antiperspirant máte overený? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak čo satýka mňa ja neočakavam vobec celkovo od podobnych antiperspirantov žiadnu účinnosť proti poteniu či to bol antiperspirant v spreji, tuhý alebo v guličke vždy som sa tešila aspoň z tej vône niekde vydržala dlho niekde vôbec, takže aspoň to ma vždy uteší ked to aspoň vonia, popravde si ich kupujem kôli ich vôni lebo ešte som sa nestretla z nijakým ktorý by mi proti poteniu pomáhal, buď sa potím fakt z toho stresu alebo vôbec a pri tom strese nepomôže nič :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? Ja poznám niekoľko výborných, ktoré potenie potlačia. Samozrejme, pri športe alebo strese nefunguje nič, ale na také tie bežné aktivity (napr. cesta do práce a upratovanie sú ok). Ale tebe fakt nič nefungovalo? To je zaujímavé :) a čo napríklad používaš ty? :)

      Odstrániť
  2. Vôňu limetky milujem a práve v tomto musí byť skvelá! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôňa je naozaj geniálna, to jednoznačne :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017