Takto to asi nepôjde

8/03/2016 12:30:00 AM


Odličovanie - obrovská téma a veľmi dôležitá súčasť starostlivosti o pleť. Ja osobne na odličovanie už dlhšiu dobu preferujem micelárne vody. Myslím, že odličujú najlepšie, pleť je po ich použití svieža, vyčistená a pripravená na ďalšiu starostlivosť. V minulosti som obľubovala aj odličovacie mlieka, ale z tých ma zvykli štípať oči. S micelárkou tento problém nemám. Napriek mojej preferencii micelárok sa sem tam ulakomím na dobrú cenu nejakého produktu a potom to dopadne takto. Nie, dnes to nebude nadšená recenzia... 



Dnes Vám chcem predstaviť prípravok na odličovanie Pupa Struccante Bifasico, alias dvojfázový odstraňovač makeupu, Vhodný na tvár, oči aj pery. Sľubuje efektívne odstránenie makeupu, aj toho vodeodolného. Vhodný by mal byť pre všetky typy pokožky. Našťastie ja vlastním len cestovné balenie. Prípravok je balený v priehľadnom plastovom flakóniku s klikacím uzáverom. Prípravok neobsahuje ani parabény ani parfémové zložky, obsahuje však silikóny. 


Prípravok je dvojfázový, má priehľadnú a modrú zložku, ktoré je potrebné pred použitím premiešať a veľmi rýchlo nanášať na tampónik. Zložky majú totiž tendenciu sa veľmi rýchlo opäť oddeliť. To je prvá vec, ktorá mi hrozne vadí. Balenie musím stále zatvárať, otvárať a vkuse pretrepávať. Odličovanie s týmto dvojfázovým odličovačom je celkom príjemné. Dobre odlíči makeup z tváre, rúž z pier aj očné tiene. Horšie to je však s riasenkou a tekutou/gélovou linkou. Prvýkrát keď som sa odličovala týmto prípravkom som to nejak neregistrovala a po sprche som sa samej seba veľmi zľakla, lebo sa mi riasenka roztiekla všade okolo očí (vyzerala som ako panda krížená s vyznávačom emo) Proste na riasenku a linku je tento produkt krátky. Oči musím buď veľmi dlho pretierať, čím sa dráždia a padajú mi mihalnice, alebo dočisťujem micelárkou. 


Posledná vec je pocit, ktorý mám po vyčistení pleti. Vždy, vždy, vždy sa musím ísť bezprostredne po odlíčení umyť vodou a čistiacim gélom. Mám totiž pocit hrozne mastnej, špinavej pleti. Problematické je to možno len pre mňa, keďže mám mastnú pleť, ale je to až neznesiteľné. Niekedy, keď mám na pleti už veľmi dlho makeup (keď idem napríklad ešte večer von a som nalíčená od rána) mi už makeup začína na pleti vadiť, možno to poznáte. A po odlíčení týmto produktom je to presne to isté. 


dve prejdenia tampónikom

Ja osobne po tomto výrobku už nesiahnem a dúfam, že vypotrebovanie tohto mini balenia nebude trvať dlho (našťastie sa celkom rýchlo míňa). Ak by ste ho však chceli silou-mocou vyskúšať, tak malé 50 ml balenie kúpite ako súčasť sady Made to Last (odličovač, riasenka Vamp! vodeodolná a čierna ceruzka Vamp! vodeodolná) za 10,90e alebo veľké 200 ml balenie za 11,90e. 

Skúšali ste tento Pupa odličovač? Čím sa najčastejšie odličujete? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Momentálně používám Biodermu a chci pak zkusit něco od Bione Cosmetics :)


    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bione mi príde celkom fajn značka, majú aj odličovač? :)

      Odstrániť
  2. Já na odličování stejně jako ty preferuju micelární vody :) Jen na oči popř. na rtěnku používám olejíček :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017