V sprche s YR

8/18/2016 12:30:00 AM



Produkty do sprchy od Yves Rocher patria všeobecne medzi moje obľúbené. Ich sortiment je veľmi široký a ponúkajú zaujímavé voňavé kombinácie. Napríklad sprcháče Jardins de Monde patria medzi moje top. Značka sa prezentuje ako "rastlinná kozmetika", čo nie je synonymom pre prírodnú kozmetiku. Pri výrobkoch do sprchy to ja osobne až tak neriešim, pretože sa do pokožky nevpíjajú. Počas mojej poslednej návštevy Bratislavy som samozrejme nemohla obchod YR vynechať a do sprchovej zbierky pribudli tieto dva kúsky. 




Ako prvý si predstavíme Vyživujúci sprchový olej. Podľa výrobcu obsahuje sprchový olej výťažky z ovsa, ktorý pokožku zjemňuje a vyživuje. Je určený na veľmi suchú pokožku, neobsahuje parabény ani minerálny olej. Zakúpite v priehľadnom plastovom flakóniku. Zatváranie je dosť bezpečné, olej som mala v kabelke hore nohami a nevytiekol (už po jeho otvorení), zároveň sa však otvára veľmi ľahko. Produkt je tekutej olejovitej konzistencie, má zlatistú farbu a vonia ako poľské karamelové krovky. Úplne verne, dokonale a geniálne. Z tej vône som totálne unesená. Čo je najlepšie, že po sprchovaní sa na pokožke drží, takže ju môžete spokojne ovoniavať kedykoľvek (ja väčšinou počas zaspávania). Olej sa používa až po umytí pokožky bežným sprchovým gélom. Nanesenie sa a potom opláchne. Nikdy nezabúdajte po jeho použití poriadne opláchnuť vaňu/sprchový kút, aby sa tam niekto nepošmykol. Pokožku naozaj úžasne vyživí. Ja som už zvyknutá sa po sprche krémovať, po použití oleja nemusím. Pokožka je hladká, voňavá a dokonale hydratovaná bez lepkavého alebo mastného pocitu. Jeho základ tvorí zmes slnečnicového, jojobového, makadamiového a sezamového oleja. 



Druhým výrobkom je Rastlinný telový peeling vhodný pre každý typ pokožky. Výrobca uvádza, že peeling obsahuje púder z jadierok marhúľ, ktoré znižujú nečistoty pokožky, zjemňujú jej zrnitosť a zjednocujú odtieň. Neobsahuje parabény. Peeling sa predáva v tube, opäť s bezpečným ale zároveň ľahko otvárateľným uzáverom. Má gélovú konzistenciu, obsahuje dostatočne veľké množstvo hnedých zrniečok, pričom základ je priehľadný. Vôňu neviem k ničomu prirovnať, je to taká skôr ovocná, kyslejšia vôňa. Peeling odporúča výrobca  2x týždenne naniesť na vlhkú pokožku, premasírovať a následne zmyť vodou. Označila by som ho skôr za taký priemer medzi peelingmi. Zrniečka sú strednej veľkosti, ja osobne preferujem hrubozrnné peelingy. Pokožku však zjemní celkom dobre, po použití je určite jemnejšia a hebkejšia. Ako nevýhodu vidím to, že po použití trochu vysušuje pokožku. Rada ho preto používam v kombinácií práve so sprchovým olejom. 


Takže verdikt? Po sprchový olej si hneď zajtra (alebo aj dnes) utekajte a s peelingom nič nepokazíte, ale myslím, že na trhu sú aj zaujímavejšie produkty v rovnakej kvalite a za omnoho nižšiu cenu. Oba produkty sú dostupné v kamenných predajniach Yves Rocher, rovnako aj v eshope. Sprchový olej má objem 200 ml a kúpite ho za 7,10E. Peeling v objeme 150 ml kúpite za 4,80.E

Čo poviete na tieto produkty? Zaujali Vás? Používate oleje do sprchy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ten peeling ma zaujal :) a ako píšeš, v kombinácii s olejom to môže byť skvelá dvojka :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj, najmä vôňu toho oleja ♥ ♥ ♥

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017