9.26.2016

Akú efektivitu má maska s pôsobením 3 minúty?


Musím sa priznať, že keď som chorá, tak som nepoužiteľná. Túto recenziu som písala skoro celý víkend, pretože som v určitých momentoch jednoducho odpadla do postele :D. Pevne verím, že tento stav mi rýchlo prejde, lebo od piatku ma čaká konferencia a tam by som už rada bola zdravá. Dnes mám pre Vás nachystanú recenziu na trojminútovú masku Pure System Pore Clearing Mask od Yves Rocher. Masky milujem a sú u mňa už dlho súčasťou bežnej starostliovosti o pleť. Snažím sa masku používať tak 2-3 týždenne, niekedy 1 druh, niekedy striedam viacero. Vyberám podľa aktuálneho stavu mojej pleti. 



Táto maska je moja prvá od YR a kúpila som si ju vďaka členstvu v YR klube so zľavou asi 30%. Myslím, že to členstvo sa fakt cenovo oplatí a pokiaľ nemáte YR obchod blízko a musíte za ním cestovať, tak nenakúpite až tak nezmyselne veľa produktov. Ale späť k maske. Podľa výrobcu ide o Hĺbkovo čistiacu masku s bio aleo vera a kyselinou salicylovou, ktorá je určená pre problematickú a aknóznu pleť. Čistí a uzdravuje pleť, absorbuje prebytky mazu. Zjemňuje zrnitosti pleti, upokojuje začervenania a sťahuje póry. 

Maska má byť na pleti len tri minúty a potom je potrebné ju opláchnuť. Priznám sa, bola som pomerne skeptická, pretože som zyknutá na masky s pôsobením 15 - 20 minút. Samotná maska je bielej farby a má krémovú konzistenciu. Nanáša sa na vyčistenú pleť na ktorej vytvára peknú jednoliatu bielu vrstvu, ktorá zasychá a ťažšie sa dáva dole, ak je na pleti dlhšie ako odporúčané 3 minútky. Po aplikácií spočiatku dosť štípala, ale čím častejšie som ju používala, tým to bolo znesiteľnejšie. Je parfémovaná a jej vôňa je celkom výrazná, mojej mamke pripomína uhorku.


Účinok masky ma prekvapil. Napriek tomu, že spočiatku dosť na pleti štípala, nebola pleť po jej odstránení podráždená ani začervenaná. Naopak, bola presne ako píše výrobca upokojená a s vyrovnaným tónom. Okrem toho je pleť jemná a hladká na dotyk. Vyčistenie pleti je zreteľné až ráno po aplikácií - existujúce nedokonalosti  (zapálené miesta, hnisavé vyrážky) sú zmenšené a rýchlejšie vyhojené. S čiernymi bodkami si však maska veľmi poradiť nevie. 

Za mňa teda veľké prekvapenie a masku môžem odporúčať. Kúpite v kamenných predajniach Yves Rocher, prípadne v e-shope. Bežná cena za 50 ml balenie je 7,50e, aktuálne kúpite na webe za 5,90e (výrobok nemá zelenú bodku, takže sa na ňho vzťahujú zľavy z členských kupónov). 

Používate masky na tvár? Aký účinok preferujete? Akú máte v kúpeľni aktuálne?

8 komentárov:

  1. Hm, vyzerá dobre :) ja nemám dobré skúsenosti s takýmito maskami, preto ich už radšej ani neskúšam :D
    https://ankalooksword.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aké skúsenosti si s nimi mala? Prípadne, na akú masku si mám dať pozor? :)

      Odstrániť
  2. Veru ja mám yves rocher obchod dosť daleko ale ked som bola u priatela v žiari tak už to taka dialka nebola tak ked mi letak prišiel niekedy som tam zašla.. vždy som si tam kupila sprchové gely lebo voňaju nadherne a teraz na posledy už aj telový krem. Masku a podobne veci na pleť som ani moc nezaregistrovala tam:)) A Zuzi ďakujem ti za pekný komentár a opýtanie ja sa mám celkom dobre v poslednej dobe dosť unavená ale to bude na vine ta zima brrr:)) A ty ako?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zo Žiaru to už nie je tak hrozne ďaleko :) sprchové gély sú už klasika, aký je telový krém? :)
      A ďakujem, mám sa fajn a tiež som dosť unavená. Hoci u mňa to je skôr z práce :)

      Odstrániť
    2. Krém som ešte neskúšala, ešte mam zasoby tak asi neskor, ale vonia pekne po aloe vera a ma pumpičku čoho sa celkom obávam ale čo už:).. Ja som tiež v robote skoro cele dni v sklade kde je zima, ale tento týždeň som začala marodiť aspon si odychnem,, neviem čo by už odomňa chceli a za smiešny plat a dobre vedia čo mi bolo.. teraz ešte chodím po nejakých vyšetreniach čo mi nebolo dobre ale hadam prejde:) a ty kde pracuješ?:)

      Odstrániť
    3. Prečo sa obávaš pumpičky? :O a z ktorého radu si si vybrala? Len si len poriadne oddýchni a vylež sa. Ja tiež bojujem s prechladnutím už pomaly tretí týždeň. Nechceš zmeniť prácu? Ja pracujem v nemocnici :)

      Odstrániť
  3. Když jsem vysadila antikoncepci a moje pleť se velmi zhoršila, tahle maska mi dost pomohla :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017