Citrusové kvety

9/02/2016 12:30:00 AM


Podľa čoho si ráno vyberáte parfém? Ja podľa nálady. A podľa počasia. Samozrejme, aj podľa toho, aký mám na ten deň plán, čo ma čaká. A v menovaní kritérií by som mohla ešte nejaký čas pokračovať. Ale prídu dni, kedy sa neviem rozhodnúť a vtedy tu mám záchranu vo forme svojho "easy" miláčika - toaletnej vody Agrumes en Fleurs, teda Citrusové kvety od Yves Rocher


Popis výrobcu na stránke je veľmi stručný - Nechajte sa vôňou citrusových kvetov zlákať k posedeniu v stredomorských záhradách a vychutnajte si ju plnými dúškami. Toaletka pochádza z kolekcie Un Matin au Jardin a okrem toaletných vôd ponúka aj sprchové gély a telové mlieka. V ponuke je 7 parfumácií, ale mňa ako zarytého milovníka citrusov samozrejme oslovila táto verzia, hoci by som rada skúsila napríklad Zelený Čaj či Verbenu. Toaletka má veľmi pekný, jednoduchý sklenený flakón so striebristým plastovým vrchnáčikom. Obsah je mierne nažltlej farby. 


Poďme ale k samotnej vôni. Zloženie je veľmi jednoduché, obsahuje len tieto 4 ingrediencie: pomaranč, horký pomaranč, mandarínka a tymián. Zložky nie sú usporiadané v klasickej pyramíde základ-srdce-hlava ale sú miešané v jednej línií. Vôňa je po nanesení zopár sekúnd "ostrá", čo je zrejme spôsobené obsahom alkoholu. Ten však pomerne rýchlo vyprchá a najsilnejší tón, ktorý cítim je mandarínka. Intenzita vône je spočiatku veľmi vysoká, postupne sa však znižuje, citrusové tóny ustupujú do pozadia a vynárajú sa viac jemné a príjemné kvetinové tóny (hoci v zložení ich nenájdete), ktoré postupne strácajú na intenzite až vôňu prestanete úplne cítiť. Na toaletku má však dosť dobrú výdrž, ja ju z pokožky cítim aj po 6 hodinách, čo je skvelé. 


Za mňa je toto teda úplne ideálna vôňa na dni, kedy sa neviem rozhodnúť alebo nemám čas a potrebujem rýchlo odísť. Je príjemná, zaujímavá ale zároveň nekričí. Odporúčam ju však skôr na denné nosenie počas teplých mesiacov. Ja si ju snáď ešte zopár týždňov užijem, kým pôjde do skrinky a bude čakať na budúci rok. Vôňa je v ponuke v 100 ml balení za cenu 12,90e. Zladené telové mlieko kúpite za 7,60e a sprchový gél za 5,00e - oba vo veľkosti 200 ml. 

Aký je Váš "easy" parfém? Máte taký? Poznáte túto vôňu? Prípadne inú z radu Un Matin au Jardin?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Odpovede
    1. Máš aj špeci parfém k jednotlivým outfitom? Celkom by ma zaujímal ten spôsob kombinovania :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017