Koniec leta vo voňavej záhrade

9/17/2016 12:30:00 AM


Na toto testovanie som sa veľmi, veľmi, veľmi tešila. Pamätáte si ešte tento jarný set od Alverde? Tak takýto podobný setík si pre nás Alverde pripravilo aj na leto. Je síce pravda, že o pár dni už oficiálne budeme mať jeseň, ale ja som si ho fakt v DMke predtým nevšimla (inak by som ho mala doma už dávno). Predstavujem Vám teda letný set Alverde Kúzelná Záhrada.




Rovnako ako jarný set s vôňou čerešňových kvetov (ktorý som mimochodom u nás v DMke ešte tiež videla) aj tento set obsahuje 3 výrobky - sprchový gél, telové mlieko a krém na ruky. Všetko zabalené v nádhernej krabičke s potlačou kvetov a mašličkou. Všetky tri výrobky majú samozrejme zladené obaly. Celý set dokonale vonia. Ako najvýraznejšiu zložku vône by som považovala citrónovú trávu, takže ide skôr o citrusovo-sviežu vôňu so sladkým nádychom, lebo okrem toho tam ešte výrazne cítim aj lipo cukríky.



Sprchový gél obsahuje aktívne tenzidy a trstinový cukor, ktoré jemne a dôkladne čistia V zložení sa nachádza rastlinný gylcerín a výťažky z lipy, ktoré pokožku vyživujú a robia ju zamatovo jemnou. Gél je priehľadný a nie úplne tekutý. Celkom dobre pení, ale samozrejme nečakajme od neho žiadnu extra penu, ktorá nám naplní vaňu. Zmývanie je bezproblémové, pokožka po umytí nie je ani lepkavá, ale ani presušená. 



Z celej trojice je telové mlieko úplne najmilovanejším produktom. Podľa výrobcu obsahuje bambucké maslo a slnečnicový olej, ktoré sa starajú a chránia pokožku. Rastlinný gylcerín udržiava v pokožke vlhkosť. Mliečko je biele, má tuhšiu konzistenciu, až mierne jogurtovú. Je potrebné ho poriadne do pokožky votrieť, pretože inak zanecháva biele šmuhy. Po použití je pokožka príjemne hydratovaná, ale nie je to nič výnimočné. Pokožka nie je lepkavá ani mastná. Výhodou je, že aj vôňa na pokožke drží dosť dobre a dlho. 



Krém na ruky obsahuje bambucké maslo, jojobový olej, lipový extrakt, mätový olej a rastlinný glycerín. Všetky tieto zložky sa majú postarať o vláčnu a jemnú pokožku rúk. Krém nie je veľmi hustý, ale je dosť výživný. Ruky sú po jeho použití hydratované a jemné. Zopár minút po aplikácií zostáva na rukách mastný film, takže ja by som krém skôr odporúčala na večer alebo vtedy, keď nepotrebujete hneď niečo robiť. Hydratácia rovnako dlho nevydrží, ale kvôli tej skvelej vôni sa oplatí krémovať častejšie. 

Sprchový gél, telové mlieko, krém na ruky

Z tejto sady ma teda jednoznačne najviac nadchlo telové mlieko, ale aj spchový gél a krém na ruky sú použiteľné. Pokiaľ obľubujete prírodnú kozmetiku a vôňa citrónovej trávy patrí medzi Vaše obľúbené, tak touto sadou nesiahnete vedľa. Sada obsahuje 250 ml sprchový gél, 250 ml telové mlieko a 75 ml krém na ruky. Zoženiete v DMke za 5,19e. 

Akú starostlivosť o telo aktuálne používate? A aké vône preferujete? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Krásné obaly, já se Alverde začala více věnovat. Je pravda, že mi nikdy nesedla dekorativní kosmetika od Alverde, a tak jsem nějak zanevřela na celý sortiment, ale teď jsem objevila pár velmi zajímavých produktů. Tak uvidíme, jestli si značka získá mé srdce zpět nebo ne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, s prírodnou dekoratívkou ja tiež nemám najlepšie skúsenosti. Od Alverde mi ale celkom vyhovoval sypký púder a výborný je gél na obočie. Tie odporúčam skúsiť. Mne od zas vôbec nesedia ich vlasové produkty. Na druhú stranu, prírodné kúsky vyhľadávam najmä tie, ktoré sa vstrebávajú do pokožky, čiže prevažne starostlivosť :)

      Odstrániť
  2. Krásně zabalené a skvělé jako dárek pro někoho, balíček vypadá skvěle. Ani si nepamatuji že bych ho viděla u nás a to do Dmka chodím často. Myslím si že i cenově dobré

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja sa ešte raz opakujem - tá vôňa :)

      Odstrániť
  3. Jéé to vypadá skvěle. Zítra se půjdu mrknout, jeslti ho ještě objevím.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že zoženieš a budeš spokojná :)

      Odstrániť
  4. Milujem limitky od Alverde :D aj keď mám toho doma dosť, ale limitkám moc nemôžem odolať :D

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017