Peelingovanie s mandľami a pomarančovými kvetmi

9/23/2016 12:30:00 AM


Leto je síce už za nami, ale ja verím, že ešte stále máme pred sebou zopár teplých dní, ktoré nám pripomenú letnú pohodu a všetky príjemné aktivity, ktoré leto sprevádzajú. Jednou z nich je aj naháňanie slnečných lúčov - opaľovanie. Častokrát sa ale stretávam s názorom, že keď je už človek raz opálený nesmie používať peeling, pretože ten by mu opálenie odstránil. Ale to nie je pravda. Peelingovanie odstraňuje vrchné odumreté bunky, pričom opálenie sa nachádza v hlbších vrstvách kože. Preto môžeme a dokonca by sme peelingovať mali, keď chceme naše opálenie podporiť a zvýrazniť. A prečo to neurobiť rovno príjemne pomocou mandlí a pomarančových kvetov, ktoré sa ukýrvajú v telovom peelingu Melting Body Scrub od Nuxe?



Metling Body Scrub dorazil v dosť nenápadnej ružovo-fialovej tube, z ktorej sa vytláča. Osobne preferujem tuby na vytláčanie lebo mi prídu hygienickejšie a praktickejšie na použitie s mokrými rukami, takže za mňa plus. Obal je dosť minimalistický a výborne sa vyníma na poličke v kúpeľni. 


Peeling obsahuje podľa popisu 100% prírodne exfolianty v bohatej krémovej konzistencii pre získanie jemnej a hladkej pokožky. Výrobca odporúča nanášať na vlhkú pokožku 1-2x týždenne, následne sa má peeling opláchnuť. Obsahuje 97,5% zložiek prírodného pôvodu, napr.: liči, výťažky z vlašských orechov, mandle, lupienky kvetov pomarančovníka a iné. Neobsahuje parabény. 


Konzistencia produktu je presne taká, ako píšu na obale. Je bohatá, krémová a obsahuje menšie množstvo väčších peelingových častíc. Vôňa produktu je zvláštna. Taký ten typ, že ju buď milujete alebo nenávidíte. Ja som sa nevedela rozhodnúť, ale asi skôr patrím do tej skupiny milujúcich. Vôňu je veľmi ťažké opísať, cítim v nej vlašské orechy aj pomarančové kvety. Ovoňať ale musíte sami. Ja osobne milujem peelingovanie a toto si vďaka tým veľkým, príjemne masírujúcim čiastočkám poriadne užívam. Trochu som sa obávala, pretože Mačka písala, že je peeling pre ňu dosť hrubý, ale pre mňa je tak akurát a nemám problém s jeho používaním na pokožku celého tela (štandardne vynechávam brucho a hrudník). Po použití je pokožka jemná, premasírovaná a prekrvená. Peeling nevysušuje, ale ja zvyknem po peelingovaní buď použiť sprchový olej alebo sa natrieť telovým mliekom. Peeling je tiež vynikajúci na zhrubnutú pokožku chodidiel. 


Tento peeling sa zaradil do zoznamu mojich favoritov a určite si ho opäť niekedy zadovážim. Kúpite ho na za 7,93e v objeme 200 ml. Odporúčam. 

Používate peeling? Podľa čoho si vyberáte? Peelingujete aj po opaľovaní? 

Ďakujem eshopu elnino.sk za zaslanie výrobku na testovanie. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. to je zaujímavé, ja som písala nedávno o rade Yves Rocher s mandľou a kvetom pomarančovníka :)
    tento peeling vyzerá super! milujem takéto konzistencie peelingov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. YR ma takúto radu? To som ani neregistrovala :)
      Tieto krémovky sú geniálne ♥

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017