Random, novinky, kecanie a tak :)

9/08/2016 12:30:00 AM

Mačke som kúpila prvú hračku. Keďže je to madam, dostala hračku z farebných pierok. Čo myslíte, hrá sa s ňou? Samozrejme, že nie. Aspoň ale dobre vyzerá na fotkách :D

Ahojte! Dnes pre Vás nemám klasicky recenziu, ale skôr také nahliadnutie do toho, čím aktuálne žijem a čo je nové. Môj blog je skôr takým anonymnejším miestom a bola by som rada, aby taký aj ostal. Isto ste si všimli, že nepostujem líčenia a fotky mojej tváre by ste na celom blogu spočítali snáď na prstoch jednej ruky. A tak mi to vyhovuje. Na druhú stranu, mám rada ak sú bloggerky aj trochu osobnejšie a píšu aj o svojom živote. Preto dnes trošku o tom :).


Madam v celej svojej krásne v jedno upršané popoludnie. 

Pomaly sa doma stávame paradajkovou veľmocou. Toto je priemerná denná úroda už asi mesiac. Niet nad domáce paradajky s typickou chuťou a vôňou. 

Papriková úroda je síce poslabšia, ale tešíme sa aj tak!

Restauracja Krynicka alias reštauračné nešťastie. Jedlo priemerné, obsluha nepríjemná a keď sme sa rozhodli zaplatiť v Eurách, namiesto 16e od nás chceli 20e. Neodporúčam, radšej sa vyhnite. Bližšie info v recenzii na Tripadvisore.  

Cestou z Krynice sme sa zastavili v Muszyne v cukrári Slodki Zakatek. Ak budete mať cestu, odporúčam! Koláčiky dávajú na váhu, takže si sami určíte, koľko chcete. A áno, ten vpravo hore má fakt zelené cesto, je totiž špenátový. Cukráreň nám trochu napravila náladu po Krynickom reštauračnom nešťastí. 

Najoriginálnejšia výzdoba stanu na Grejpe

Grejpová diskusia o slovenskom dizajne 

Posledný mesiac bol pre mňa asi najnáročnejší za niekoľko rokov. V prvom rade pracovne. Začiatkom augusta mi odišla kolegyňa na materskú. Tým pádom sa mi nakopilo omnoho viac práce ako mám bežne a niektoré dni som chodila domov úplne vyčerpaná, bez chuti ďalej niečo robiť. Pozitívum? Od polovice septembra dostanem novú kolegyňu a prechádzam na inú pozíciu, ktorá je vlastne splnením jedného môjho veľkého sna! Tak mi prosím držte prsty, aby všetko dobre dopadlo :). Okrem pracovných povinností som však absolvovala mnoho príjemnejších momentov - hneď začiatkom augusta sme si spravili mini výlet do poľskej Krynice, potom boli na úplne fantastickom Grape festivale, na rovnakom výbornom lokálnom festivale Ružový Bicykel (kde som sa zoznámila a porozprávala s Pištom Vandalom). Užila som si skvelý rozlúčkový deň s kamoškou, ktorá sa rozhodla skúsiť život v zahraničí. Absolvovala som vyčerpávajúci 4 dňový Jarmok, stretla veľkú kopu kamarátov, ktorí sú rozlezení všade po svete a na jeden deň radšej unikla na kúpalisko... a vrátila sa so spáleným chrbtom, lebo som zaspala na slnku. A všetko toto sme zakončili božským koncertom Agent Fresco v Košickej Tabačke (a spevák s bubeníkom mi dali srdiečko na fotku na Instagrame!) a nádhernou svadbou našich kamarátov v synagóge v Liptovskom Mikuláši. 

Výborná fair-trade zapatistická káva, ktorej neodolám aj napriek tomu, že je bez mlieka. Viac info o káve TU

Kúpalisko Moja Makovica niekedy v júli...

... a to isté kúpalisko koncom augusta. Voda ako ľad, ale na tej tráve sa spalo dokonale (môj olúpaný chrbát potvrdí)!

Fotila som aj produkty na blížiace sa recenzie, dokonca vonku na záhrade. Mali ste vidieť tie pohľady :D

Náš rozlúčkový deň s Mon sme zakončili večerou v reštike, kde majú mini ZOO a chovajú napríklad aj toto rozkošné zvieratko (dúfam, že nie na jedenie). Netuším ale čo to  je. Ondatra? Nutria?

Cestou na koncert Agent Fresco do Košíc. Kto ešte číta S. Kinga?

Strop synagógy v Liptovskom Mikuláši

Najoriginálnejší darček zo svadby - zubná kefka, mini pasta a medzizubná kefka. 

Vcelku plný mesiac, čo poviete? Aký mesiac ste mali Vy? Páči sa Vám tento koncept článkov?

PS: Nejaké hudobné tipy pre Vás:



You Might Also Like

4 komentářů

  1. náhodou aj poležať na deke má svoje čaro.už sa teším čo napíšeš o alverde und dostať kefku je fajn.my sme dostali drevené srdiečko.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok a super fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017