9.29.2016

V sprche s (nielen) čiernym korením


Hoci už týždeň máme oficiálne jeseň, nedá mi neobzrieť sa na chvíľku ešte za uplynulým letom. Z časti preto, že vďaka tej náhlej zmene z horúcich dní na veľmi studené som ochorela a aj preto, že mi chýbajú ľahké šaty, sukne a najmä holé nohy. A okrem toho tu mám ešte jeden rest, ktorý je síce aktuálnou novinkou, no mne by teda omnoho viac sedel do leta. Predstavujem Vám Alverde sprchový gél "Morská soľ" s bio citrónom a bio čiernym korením.


Tento sprchový gél má podľa výrobcu prírodné zloženie s morskou soľou a dôležitými minerálmi, vďaka čomu by mal zanechať na pokožke ošetrený pocit. Obsahuje vyberané zložky - kokosové tenzidy a citrón z kontrolovaného biolgického poľnohospodárstva pre jemné ale dôkladné očistenie pokožky. Hodnotné zloženie s obsahom dvoch rôznych hydratačných faktorov na báze cukru a kukurice pôsobí proti vysúšaniu pokožky. Ľahko sa nanáša a zanechá na pokožke príjemný svieži pocit. Bez obsahu čisto syntetických vonných, farbiacich a konzervačných látok. Suroviny prednostne z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Bez obsahu zložiek na báze minerálnych olejov. Výrobok je vegan. 


Sprchový gél je balený v typickej Alverde tube s modrým vrchnákom. Mám rada tieto ploché vrchnáky, pretože keď už produkt končí môžem ho bez problémov postaviť na vrchnák a vydolujem aj tie posledné zvyšky. Obal nie je žiadna sláva, ale tak je minimálne aspoň praktický. Gél je priehľadnej farby a skôr tekutej konzistencie. Pre mňa sú u sprchových gélov dôležité dve veci: ako gél pení a akú má vôňu. Čo sa týka penivej schopnosti, tento gél peni rovnako ako akýkoľvek iný bežný sprcháč, takže v tomto smere spokojnosť. Ale tá vôňa... Tá ma osobne dosť prekvapila. Viac z nej cítim čierne korenie ako citrón, na to by som musela vo svojom nose hľadať intenzívne. Ale po pravde, vonia mi skôr ako produkt na pánsku poličku v kúpeľni. Na sprcháči k tomu nie je nič uvedené takže predpokladám, že bol zamýšľaný ako unisex. Mne ale táto vôňa nesedí, takže som sprcháč posunula drahému a ten sa nesťažuje :). Pokožka po sprchovaní nie je vysušená, ale ja som sa krémovala aj tak. Viac menej už zo zvyku. 


Sprcháč Vám teda môžem odporúčať, zhodnoťte si však, či Vám bude vôňa vyhovovať. Ja by som gél skôr kupovala pánskemu osadenstvu domácnosti a pre seba by som siahla po niečom "ženskejšom" (napr. sade Kúzelná záhrada). Gél v objeme 250 ml kúpite za 1,89e. 

Aké vône sprchových gélov preferujete? Používate produkty s "pánskymi vôňami"? Zaujal Vás tento produkt?

Za poskytnutie produktu ďakujem DM drogérií. 

9 komentárov:

  1. Fíha zvláštna kombinácia, ale veľmi sa nečudujem. Ja som tiež mala podobný, ale so zázvorom a ešte niečím, ale už si nespomínam. :-) celkom fajn sú tieto Alverde sprcháče. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alverde má super sprcháče, moc ráda je nakupuji.

    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja :) a ktorý je Tvoj obľúbený? :)

      Odstrániť
  3. Ja som ho už očuchala a tiež ma vôňa prekvapila, na alverde je dosť netypická. Je to neskutočne korenisté, ale mne sa veľmi páči. Dúfam, že bude dlhšie v ponuke, lebo mám doma ešte 3 sprcháče, ktoré musím minúť :D

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve preto mne prišiel ako primárne pánsky :) som rada, ze sa Ti páči!

      Odstrániť
  4. mne sa páčia naj pánske vône a tato by mi určite nevadila, ja som si vybrala produkt na vlasy a stym som spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež uvažovala, ale vzhľadom na môj boj s lupinami a citlivou pokožkou hlavy som si povedala, že sprcháč je istotka :)

      Odstrániť
  5. haló
    Som obchodník, akcionár vo finančných inštitúciách, bankách a mimovládnymi organizáciami po celom svete. V nadväznosti na finančnú krízu, ktorá ohrozuje súčasnej ekonomiky, miera nezamestnanosti rastie každým dňom, v spolupráci so svojimi bankári rozhodol som sa, aby pôžičky 10.000 eur na 50 miliónov eur na čestní ľudia, ktorí napriek ich mesačného príjmu sa snaží dokončenie projektu alebo na uspokojenie ich základných potrieb. Tu sú jediným kontaktným že pomôžem ti: nobertreschuk68@gmail.com
      Úroková sadzba z úverov je (3%) veľmi výhodných úverov a dodacie podmienky sú veľmi jednoduché. Prosím, napíšte mi pre viac informácií: nobertreschuk68@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017