Večná múza

9/11/2016 12:30:00 AM


Nedávno som opäť dostala chuť vyskúšať nejakú novú riasenku, no z tej obrovskej ponuky som si nejak nevedela vybrať. Nakoniec som sa rozhodla vyskúšať niektorú z radu Big & Beautiful od Astor pretože s fialovou False Lash som v minulosti bola veľmi spokojná. Z ponúkaných verzií vyhrala nakoniec Eternal Muse, ktorá ma zaujala najmä svojím príjemným obalom. 


Výrobca ju popisuje ako "lash sculpting", čo si ja prekladám ako riasy tvarujúca. Podľa popisu obsahuje flexibilnú formulu, ktorá môže byť kedykoľvek opäť nanesená bez toho aby vytvorila na riasach hrudky. Zatočená kefka zachytáva a tvaruje každú jednu riasu a tak vytvára dramatický vzhľad. 

Ako som spomínala, mňa riasenka zaujala najmä svojim príjemným obalom s obrázkom slečny, ktorá si nanáša riasenku. Celé balenie je ladené do príjemnej bielo-čierno-zlatej farebnej kombinácie. Oceňujem veľmi "klikací" spôsob uzatvárania, lebo vtedy viem, že obsah je chránený pred vzduchom a vysychaním. 


Veľmi dôležitým aspektom riasenky je aj kefka. Riasenka Eternal Muse má špeciálnu zatočenú kefku, ktorá je dosť veľká a nanášanie vyžaduje trochu zručnosti. Keďže ja som si v poslednom čase od veľkých kefiek, toto bol pre mňa trošku šok. V každom prípade som sa to znova naučila. Kefka je klasická štetinková, ktorá vďaka svojmu tvaru dobre zachytí a nalíči aj tie kratšie riasy. Spočiatku naberá trochu viac farby a napriek popisu výrobcu robí aj malé hrudky. Po dlhšom používaní, keď trochu vyschne tento problém už neregistrujem. 


Eternal Muse pekne mihalnice predĺži a vytvaruje bez zlepovania. Zároveň riasy po jej zaschnutí nestvrdnú, ale sú stále flexibilné a nevyrovnávajú sa vďaka nánosu produktu ako pri iných riasenkách. Výdrž je štandardná. Čo ma však na nej mrzí je, že ku večeru sa začína otláčať pod oči a na horné viečko, vďaka čomu sa okolo očí vytvárajú nepekné čierne šmuhy. 


Podľa mňa ide teda o celkom vydarený produkt, keby nebolo toho otláčania, isto by som si ju bez váhania kúpila opäť. Na druhú stranu, existujú aj lepšie riasenky ktoré sa neotláčajú. Dostupná je len v čiernej farbe a nie je vodeodolná. Balenie má objem 12 ml a stojí okolo 5e.  

Máte skúsenosti s touto riasenkou? Alebo s inou z radu Big&Beautiful od Astor? Akú riasenku aktuálne používate? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Vyzerá super! Ja som nedávno vyskúšala od Art Deco a takisto som bola spokojná. Tak určite neskôr skúsim :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som tvoju recenziu a tú Artdeco som si zapísala na wishlist :)

      Odstrániť
  2. wau efekt.ja mám rada lorealky ale tie otáčajú tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lorealku som už veľmi dlho žiadnu nemala, ktorú by si odporúčala? :)

      Odstrániť
  3. ja nikdy neviem podľa čoho vybrať riasenku :D tak vyberiem podľa obalu :D tá tvoja vyzerá suprovo :)


    www.jeansandtee.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrá taktika :D tak keď budeš vyberať nabudúce, skús Maybelline Lash Sensational a myslím, že neostaneš sklamaná. Mimo Chanel moja najobľúbenejšia :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017