Vôňa kávy

9/05/2016 12:30:00 AM


Milujem kávu - jej chuť, vôňu a vlastne všetko. Nedokážem si bez nej predstaviť svoj deň. Na druhú stranu, kozmetiku s vôňou kávy nevyhľadávam. Prečo? Lebo som bola vždy sklamaná. Tá vôňa proste nikdy nebola autentická a to ma strašne vytáčalo. Nedávno som po dlhom čase navštívila jednú malú drogériu u nás v meste, kde vždy nájdem kopu neznámej a zaujímavej kozmetiky. Keďže mi tak nejak akútne doma došli telové mazadlá (šokujúce!) potrebovala som si niečo kúpiť. Rozhodla som sa teda dať opäť šancu káve a siahla som po telovom masle Naturalis Peau Délicate Coffee.



Telové maslo je český výrobok. Oficiálny popis výrobcu: Telové maslo dokonale zvláčňuje suchú a normálnu pokožku. Obsahuje kávový extrakt, ktorý má blahodárne účinky s dlhotrvajúcou vôňou. Jednoducho a ľahko sa vstrebáva, zanecháva pokožku hladkú a hodvábne jemnú. Podporuje celodennú ochranu pleti tváre a tela. 

Telové maslo kúpite v peknom okrúhlom balení vyrobenom z plastu. Veľmi sa mi páči strieborný vrchnák s vyrazeným textom a obrázkom. Keby bolo takéto celé balenie a nálepka by bola zdola, bolo by geniálne. Čo ma nepotešilo bolo, že vnútri chýbala akákoľvek fólia, ktorá by výrobok chránila. Tým pádom, mohlo byť maslo už dávno otvorené zvedavými zákazníkmi a mohlo sa veselo začať kaziť. 


Samotné masielko je bielej až masovej farby a má hutnejšiu a mastnejšiu konzistenciu. Aplikácia je trochu náročnejšia, masielko je potrebné poriadne rozotrieť, inak zanecháva na pokožke biele šmuhy. Konzistencia je naozaj vyživujúca. Pokožka je po nanesení krásne hydratovaná, čo cítiť aj na dotyk. Nie je lepkavá, ale maslo zanecháva mierne mastný film, no nie je to nič hrozné. Pokožka ostáva dobre hydratovaná na dlhú dobu, čo mi veľmi vyhovuje. 


Čo ma však neteší je vôňa. Opäť ide o kávový produkt, ktorého vôňa však s kávou veľa asi spoločného nemá. Je taká zvláštna, sladká a veľmi intenzívna, že z nej dokáže aj bolieť hlava. Nehovorím, že je vyslovene nepríjemná, ale nie je to "ono". 

Po tomto telovom masle už asi nesiahnem, hoci možno s príjemnejšou parfemáciou by mi celkom vyhovovalo najmä v zimnom období. Neviem, ako je to s dostupnosťou, ale odporúčam navštíviť menšie, lokálne drogérie a poobzerať sa. Ja som toto telové masielko v objeme 300 g kúpila za 4,50e. Napriek tomu, že sa produkt tvári tak trochu prírodne a obsahuje bambucké maslo či kokosový olej, obsahuje napríklad aj vazelínu (na 2. mieste v zložení).

A čo Vy? Pijete kávu? Máte radi jej vôňu? Poznáte výrobok s autentickou kávovou vôňou? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Mam mleko v teto pafremaci a jsem nadsena, hodne mi voni, ale schovavam ho na zimu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé, že Ti vonia! Vône sú hrozne individuálne :)

      Odstrániť
  2. Káva jako nápoj mi vůbec nechutná, ale v kosmetice mám kávové aroma moc ráda :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš aj niečo, čo vonia tak autenticky ako káva? :)

      Odstrániť
  3. Kavu milujem aspoň jednu šalku denne si dám a ked je v kozmetike mám veľku radosť lebo krásne vonia, mala som už balzam na pery a sprchový gél, ale maslo musí byť najlepšie vyzera dobre a hlavne ma zaujal jeho obal pekný je:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obal je suprový! Inak, najlepšie na ňom je, že je brutálne vyživujúce :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017