Balíme múdro (+giveaway - ukočená)

10/05/2016 12:30:00 AM


Máte radi cestovanie? Ja veľmi. Vždy sa veľmi teším, keď sa niekam chystám, hoci necestujem až tak často ako by som chcela (minimálne za účelom relaxu). Avšak keďže moja práca vyžaduje stále zvyšovanie kvalifikácie a vzdelávanie, chodím pomerne často na rôzne školenia, konferencie a podobne, čo mi ten nedostatok cestovania trochu vyvažuje. Na čo sa však vrámci cestovania až tak neteším je balenie a to najmä kozmetiky. Väčšinu produktov mám doma vo veľkých baleniach a s tými sa veru cestuje ťažko. 





Nedávno mi v mojej emailovej schránke pristála ponuka na spoluprácu od spoločnosti Nordtek Packaging, ktorá vyrába a predáva všemožné typy obalov na kozmetiku, najmä cez ich eshop All in packaging. Chvíľku som uvažovala či ponuku prijať, ale nakoniec ma napadol tento koncept článku a nakombinovala som také produkty, ktoré mi trochu uľahčia balenie kozmetiky pred cestou. A aby ste neboli ukrátené, rovnaký balíček mám pripravený aj pre Vás. To nás však čaká až na konci článku :).


Do balíčku som zaradila tri plastové fľaštičky, plastový mini téglik, rozstrekovač na parfém a kozmetickú taštičku. Tieto malé fľaštičky považujem za kľúčové vrámci môjho balenia. Majú objem 50 ml a šrubovací vrchnák. Vďaka širokému hrdlu do nich pohodlne vlejete akýkoľvek tekutý produkt. Ja ich využívam najmä na produkty, ktoré majú veľké balenia - sprchový gél, telové mlieko a micelárna voda. Uzáver sedí pevne, takže sa neobávam vyliatia produktu. Sú vyrobené z takého tvrdšieho plastu, ktorý sa dá aj stlačiť, čo sa hodí v prípade tuhšej konzistencie produktu. So šrubovacím vrchnákom možno bude trochu problém v sprche s mokrými rukami, avšak prišiel mi vhodnejší, keďže sa mi zdá, že tesní lepšie.


Druhým kúskom je mini téglik s objemom 10 ml, opäť so šrubovacím uzáverom. Vyrobený je z pevného priehľadného plastu. Šrubovanie ide úplne ľahko. Téglik je ideálny na produkty krémovej konzistencie, ktoré sa nanášajú prstami. Napríklad ja v ňom mám aktuálne vytlačený krém na oči, keďže mi praskla pôvodná tubička. Pokiaľ sa nechystáte na dlhú cestu, je veľmi vhodný napríklad aj na denný krém. Tretí produkt je kabelkový rozprašovač na parfém. Využijete najmä ak obľubujete nakupovanie obrovských balení parfumov ale nechce sa Vám so sebou vždy ťahať celý flakón. Tento mini rozprašovač má objem 5 ml, čo do kabelky úplne postačuje. Použitie je jednoduché. Z pôvodného flakónu zložíte rozprašovaciu hlavičku, priložíte mini rozprašovač a niekoľkými stlačeniami ho naplníte. Dizajn má elegantný strieborný a vyrobený je z hliníka.


Poslednou súčasťou balíčka bola kozmetická taštička. Vybrala som takú skladnejšiu s hadím vzorom v hnedo-béžovo-zlatej farebnej kombinácií. Taštička je lakovaná, takže naozaj evokuje hadiu kožu. Je dosť priestorná, a mne ideálne stačí na zbalenie kozmetiky na taký víkendový wellness pobyt. Zapína sa na zips a má aj remienok na držanie v ruke. Zatiaľ sa zdá byť aj dosť pevná, uvidíme či sa časom nezačne párať.


Z týchto pomocníkov sa dosť teším a určite si ešte zopár zadovážim (minimálne fľaštičiek). Odporúčam si stránku Allinpackaging preklikať. Síce sa primárne orientujú na veľkoobchodné odbery, ale pre Vás, ktoré si doma vyrábate vlastnú kozmetiku sa to môže hodiť. Navyše ceny na eshope sú viac ako priznivé. 

A ako som sľúbila, mám jeden balíček pripravený aj pre Vás.
Čo teda môžete vyhrať? 
- kozmetickú taštičku
- 3 mini plastové flaštičky na tekuté produkty
- 1 mini téglik
- 1 kabelkový rozprašovač na parfém
- Essence lícenku My heart is beating like a jungle drum z limitky Exit to Explore
- Catrice lak na nechty z radu Luxury Nudes soft matt v odtieni Your fresh apri-coat
- Pupa ceruzku na oči Easy Liner Eyes vo fialovom odtieni 333
- Pupa olej na pery z letnej limitky v odtieni 002 

Čo je potrebné pre výhru urobiť?
- sledovať blog cez GFC/Bloglovin´/FB (stačí si vybrať 1) 
- uviesť meno pod ktorým sledujete
- napísať do komentára pod tento článok svoj email
- mať adresu doručenia na Slovensku alebo v Čechách

Giveaway ukočím 30.10.2016. Veľa šťastia! :)

Používate tieto mini flaštičky na cestovanie, alebo sa snažíte brať so sebou menej produktov?

Ďakujem eshopu Allinpackaging (a Dimitrimu) za poskytnutie produktov na recenziu a do giveaway!


You Might Also Like

24 komentářů

  1. Krasna soutez, miluji cestovani. Jakmile zacne jaro, jsme temer furt nekde. Bohuzel zacina zima a tolik cestovani uz nebude
    Sleduji pres GFC jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška
    necestujem nejako často, ale kozmetiku beriem vždy veľa... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bloglovin: jayyx
    pri cestovaní sa snažím kozmetiku obmedziť a skoro vždy beriem len to, čo sa mi podarí napchať do kozmetickej taštičky, naozaj nie je moc praktické so sebou veľké balenia, keďže malých mám len niekoľko a takéto fľaštičky na cestovanie žiadne.
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC Danka Krnáčová
    Na cestovanie vždy beriem len to čo mi treba takže nejaký parfém, balzam na pery a hlavne riasenku.
    Email dankamandarinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Na cestování si beru různé miniatury, ale i tam mám kosmetiky vždycky požehnaně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aké milé tie flaštičky. :-) Ja mám doma tiež také.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miniflasticky budu zrejme len na jedno pouzitie, lebo cez tak uzke hrdlo sa asi nebudu dat velmi vycistit. Ja obcas vyrabam kozmetiku, ale nechavam si obaly z inych produktov. Zaujal ma vsak davkovac parfumu. Ten by mal u mna vyuzitie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som nad tým uvažovala, vyskúšame a uvidíme :) dávkovač je perfektná vec, nosím v kabelke :)

      Odstrániť
  8. FB Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    snazim sa brat miniatury, pripadne prelievat do flasticiek a teglikov, ktore si priebezne odkladam. a tiez sa snazim brat toho co najmenej a multifunkcne produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super soutěž, takové lahvičky jsem si s sebou při cestování nikdy nebrala, i když jsem o jejich pořízení už párkrát uvažovala. Většinou se snažím pobrat co nejvíc miniatur a cestovních balení, co doma mám, případně si třeba i nějaké koupím, jak mívají ta malá balení v drogeriích, anebo se prostě snažím brát jen to nejnutnější :-)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Soňa Lazoriková
    Email: s.lazorik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017