10.11.2016

Dior rúž a ja :)


Značka Dior je pre mňa jedným z predstaviteľov kvalitnej a luxusnej módy. No ako iste viete, väčšina veľkých módnych značiek má aj svoju kozmetickú líniu. Niektoré majú len parfémy, iné majú aj dekoratívku či pleťovú a telovú starostlivosť. Dior patri medzi tie s pomerne širokým sortimentom. Ja osobne veľmi nie som na nákupy veľmi drahej kozmetiky, ale niekedy si takto urobím trochu radosť. Tentokrát Vám chcem predstaviť rúž, ktorý mám doma už nejaký čas - Dior Rouge Nude v odtieni 663 Guipure




Tento rúž som si kúpila viac menej akoby náhodou, neplánovala som to, ale zato sa z neho omnoho viac teším. Balenie je klasické, nie je ničím výnimočné v porovnaní napr. s radom rúžov Diorific, ktoré mi prídu zaujímavejšie, hoci už trochu na hrane. Balenie je vyrobené z čierneho a strieborného lesklého plastu s iniciálmi CD na vŕšku. Otváranie a zatváranie ide hladko, zároveň je veľmi pevné. Rúž sa predáva zabalený v tmavomodrej krabičke. 


Ak si kupujem drahšiu kozmetiku, snažím sa vyberať odtiene a verzie, ktoré budú použiteľné každý deň, aby mi nebolo ľúto, že som si kúpila šialený odtieň a použila ho 2x. To platilo aj pri výbere tohto rúžu a preto som si vyberala z Nude kolekcie. Voľba nakoniec padla na odtieň 663 Guipure čo je stredná až tmavšia ružová s jemným leskom. Má veľmi dobrú pigmentáciu, napriek tomu pôsobí na perách veľmi prirodzene. 


Dior Rouge má úžasnú krémovú konzistenciu a sladko vonia. Nanášanie na pery je príjemný proces :). Hydratácia je skôr priemerná, ale vystačujúca. Akurát teraz keď som bola dlhšie chorá, bola pre mňa slabá a potrebovala som pridať aj balzam. Výdrž má priemernú. Zvládne rovnako ako iné krémové rúže kávu či keksík, obed už nie. Keď som sa tak nedávno zamýšľala nad výdržou rúžov. Existuje vôbec taký, ktorý má dobrú hydratačnú schopnosť, pohodlne sa nanáša a zároveň má dlhú výdrž?


Ja som s rúžom Dior Rouge spokojná a na každodenné nosenie je výborný. Určite by som si niekedy chcela zaobstarať aj nejaký dlhotrvajúci kúsok z radu Diorific. Dior Rouge Nude kúpite za 30,20e vo veľkosti 3,5g.

Aké rúže preferujete Vy? Ktorý aspekt je pri kúpte pre Vás najdôležitejší - výdrž, pigmentácia, hydratácia? Mali ste už rúž značky Dior?

Nezabúdajte ani na Giveaway

6 komentárov:

  1. Krásna farba. :)

    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uf, tá cena ma trošku odradila...tiež si takúto drahú kozmetiku nekupujem :) ale chápem, že si treba raz za čas urobiť radosť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, je to dosť. Veď aj medzi lacnými produktmi nájdeme množstvo výborných produktov. Ale niekedy si proste treba spraviť radosť :)

      Odstrániť
  3. Vypadá naprosto luxusně! ♥ To je úplně splněný sen :) Jen mě maličko zarazila ta výdrž, čekala bych ji lepší :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, mohla by byť omnoho lepšia :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017