Jesenný wishlist (predstavujem eshop StyleWe)

10/20/2016 12:30:00 AM

obrázok Pinterest

S každým začatým novým ročným obdobím pociťujem veľkú chuť nakupovať nové kúsky do šatníka a obohatiť tak svoju skriňu o nejaké aktuálne kúsky. V poslednom čase sa snažím pristupovať k nakupovaniu tak nejak zodpovednejšie, čo sa týka kozmetiky, tak aj oblečenia. Pri nákupoch oblečenia sa snažím investovať skôr do menšieho počtu kúskov, ale do kvalitnejších a využiteľnejších. A pokiaľ ma zláka nejaký trend, tak hľadám najskôr v sekáčoch. Nedávno ma oslovili z eshopu StyleWe, či by som o nich nenapísala, tak mi to prišlo ako fajn príležitosť spraviť si aj jesenný wishlist :). 

Eshop sídli v Londýne a má veľmi zaujímavú ponuku, ktorá je tvorená produktmi mladých, nezávislých dizajnérov. Dizajnéri poskytujú eshopu svoje návrhy, produktové fotografie prípadne aj prototyp výrobku, ktoré eshop následne vyrába, pričom sa snažia čo najviac dodržať predstavu dizajnéra. Mne to príde aj fajn možnosť predstavenia sa pre mladých dizajnérov. Zasielajú v podstate do celého sveta, max. je to 12 pracovných dní. Určite odporúčam prezrieť sekciu šiat, kde som sa ja pri prezeraní veľakrát zamilovala! Dokonca eshop ponúka aj výber veľmi zaujímavých šiat zložených z dvoch kusov!

A poďme k môjmu wishlistu. Čo by som si teda na túto jeseň rada zaobstarala? 

Červené šaty - červená farba síce nie je moja úplne top farba, ale túto jeseň kraľuje mojim módnym snom. Šaty nosím veľmi rada aj cez bežné dni, kde by som určite využila tie s motýlikmi. Rovnako sú takou už povinnosťou na prípadne formálne udalosti, ako napríklad na blížiacu sa svadbu. Na tej by som určite využila tie s čipkou. 

trenchcoat Joryaxuan, trenchcoat Jane Story, trenchcoat Yifeiduona
obrázky Stylewe.com

Trenchcoat - je pre mňa záhadou, že vlastne žiadny trenchcoat doma ešte nemám a pritom ide fakt o basic kúsok v šatníku. Klasikou je samozrejme v béžovej farbe, ja by som ale určite využila aj jednoduchý čierny alebo naopak nejaký veľmi výrazný farebný - okrem tohto oranžového na stránke nájdete aj modré, žlté či zelené. Dokonca je tam niekoľko veľmi pekných vzorovaných. 

kabelka Vieline, kabelka Everything, kabelka AP.DISHU
obrázky Stylewe.com

Žltá kabelka - toto je pre mňa úplne šokujúce, pretože niekedy som žltú farbu považovala za jednu z tých, ktoré na seba nikdy nenavlečiem a v mojom šatníku/botníku/kabelník sa nebude vôbec vyskytovať. A zrazu mám už doma žltý sveter, tričko a teraz chcem dokonca žltú kabelku. Nuž, vkus sa časom teda poriadne mení :). 

Čo poviete na môj výber? Čo obsahuje Váš aktuálny wishlist? Ako sa Vám pozdáva ponuka eshopu?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ak mám pravdu povedať ja som asi staromódna lebo nosím čo sa mi páči a nie čo nám káže móda, tieto veci na obrázkoch ma vobec ničím neohúrili, ale inak tiež kupujem veci zodpovednejšie určite sa sema sabej opýtam či mi je to naozaj treba keď mám plnú skriňu a tak:)) ..inak pýtala si sa na ten gel na obočie či sa nerozteka, on sa nerozteka vôbec pišu o ňom že je vodeodolný čo je pravda že pod vodou sa nezmyje až keby veľmi drhneš, ale keď to mám na sebe celý deň a napr sa potím tak rozmazať sa to dá rukou.. inak tento tmavší odtieň sa sem tam aj drolí trochu, ked som mala bledší ten vôbec..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, ja neviem, či niečo z obrázkov je aktuálne v móde :D ja som skôr vybrala to, čo mne sa túto jeseň páči a pozdáva :)
      Ou, tak to je super, ja potrebujem práve niečo tmavšie, skúsim sa teda po géliku popozerať :)

      Odstrániť
  2. Já jsem se letošní podzim zaměřila na takovou tu hořčicovou barvu a hledám doplňky v této barvě :).
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A darí sa? Horčicová je super jesenná farba :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017