Pre pleť len to najlepšie z kvetov

10/28/2016 12:30:00 AM



Kvetinové vody zaznamenávajú teraz aktuálne v bloggerskom svete veľký boom a sú veľmi obľúbené. Ja som sa už dlhšie pohrávala s myšlienkou, nejakú kvetinovú vodu vyskúšať, ale nebola som si istá, či ju využijem a hlavne, ktorú si vybrať. Keď sme boli s drahým na dovolenke, objavila som náhodou v drogérií Purity Vision Ružovú vodu a tak som si ju kúpila.



Ružová voda patrí medzi najobľúbenejšie a najpoužívanejšie, pretože jej regeneračné a vitalizujúce vlastnosti sú vhodné pre všetky typy pleti. Je výborná na čistenie a osvieženie pleti či fixáciu make-upu. mala by vyrovnávať pH pleti, hydratovať a spevňovať pleť. Obmedzuje vznik vrások. Ideálne je aj ako regenerujúci obklad na oči. Urýchľuje aj hojenie drobných poškodení pleti (z obalu). Na nete som sa ešte dočítala, že je veľmi vhodná na pleť po spálení a má protizápalové účinky.


Ružová voda Purity Vision sa predáva v nádobke z mliečneho skla, s rozprašovačom. V zložení nájdete 100% ružovú vodu z damašskej ruže s typickou vôňou ruží. Ja osobne nie som milovníkom tejto vône, ale zvykla som si na ňu a nerobí mi problém.

Vodu som vyskúšala viacerými spôsobmi:
- na dočistenie pleti po klasickom odlíčení micelárkou -  prekvapilo ma, že hoci micelárku považujem za najlepší spôsob odličovania, tak ružová voda dokázala z pleti vytiahnuť ešte viac. 
- na tonizáciu pleti - ružovú vodu aplikujem na pleť ešte aj po odlíčení a sprche. Rukami ju jemne do pleti vklepem, najmä do oblasti okolo očí. Zdá sa mi, že ráno mám menej "unavený" pohľad očí.
- na drobné poranenia - relaxovala som doma na posteli a prišla ku mne relaxovať aj naša mačka. Samozrejme, veľmi sa tešila, že ju hladkám, tak mi niekoľkokrát "z radosti" zaryla pazúriky do stehna. Neuvedomila som si, že tam môžem mať rany,  a všimla som si ich až keď som sa neskôr prezliekala. Bolo ich neskutočne veľa, boli maličké a začervenané. Nastriekala som na nich ružovú vodu. Väčšina do večera zbelela a celkom rýchlo sa zahojili. 
- do pleťovej masky na zlepšenie účinku - teraz som opäť po čase začala používať Tariku a mám z nej omnoho viac vysušenú pleť ako predtým. Ružovú vodu som teda skúsila primiešať do Tariky a mám pocit, že trochu to pomohlo.


Ružovú voda sa odporúča používať napríklad aj na zafixovanie makeupu. V tomto prípade trochu váham, pretože na to by som potrebovala taký skôr len jemný obláčik vody v priestore. Ale tento rozprašovač na jedno stlačenie rozstrekne dosť veľké množstvo v menšom priestore a podľa mňa by mi to zmylo kompletne celý makeup z nosa. Inak plánujem vodu ešte vyskúšať keď si budem farbiť vlasy hennou, či trochu nepomôže so zápachom. Ružovú vodu od Purity Vision s objemom 100 ml kúpite za necelých 9e.

Máte skúsenosti s kvetinovými vodami? Aké používate a aké registrujete účinky? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tiež ju mám doma. :) Najprv som si k nej nevedela nájsť cestu, ale keď mi došlo tonikum, tak som ju vyskúšala namiesto neho a odvtedy ju používam stále. :-) tiež sa chystám aj na recenziu, ale najprv ju chcem vypotrebovať a možno vyskúšam aj nejako inak, napríklad pri tom odličovaní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že je celkom obľúbená :) no, na odličovanie sama o sebe asi nebude vhodná, ale na dočistenie je skvelá :) teším sa na tvoju recenziu!

      Odstrániť
  2. Přesně tuhle mám taky!!! Ale nemá mléčné sklo, má normální průhledné. Také jí zkouším na spoustu způsobů, ještě jsem teda nezkoušela úplně odličování - děkuju za tip. Většinou s ní smývám po sprše zbytky parfému. Do masek jí používám taky, místo vody třeba s jílem. Na drobné ranky jsem jí nezkoušela, taky děkuju za další tip :) Moc hezká recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by ma nenapadlo, na zvyšky parfému :) ďakujem za tip aj ja :)

      Odstrániť
  3. wau, tak o tejto som ešte nepočula, ale vyzerá skvelo! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj :) inak, na stránke bionatural nájdeš takú veľmi peknú infografiku s typmi kvetových vôd a na aký typ pleti sa hodia :)

      Odstrániť
  4. Tyjo, o téhle vodě jsem hodně slyšela, ale ještě nikdy jsem ji nezkoušela :) vypadá fajn :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Urcite mam v plane vyskusat. Hned ako miniem zasoby dermalnych vod, ktore som vyhrala pred 3 rokmi a tvaria sa nekonecne :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D znie to super, že sa tvária nekonečne :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017