Ráno s Bourjois

10/22/2016 12:30:00 AM


Poznáte tie dni, keď zazvoní budík a Vy si želáte, aby vybuchol a dal Vám pokoj? Ja bohužiaľ veľmi dobre. Najmä keď vonku kraľuje sychravé jesenné počasie, leje ako z krhly a navyše musím vstávať za tmy. Niekedy síce vstanem, ale k poriadnej aktivite a funkčnosti sa preberiem až niekedy okolo desiatej. A niekedy ten budík vypnem, otočím sa na druhú stranu a o "5 minút" zistím, že vlastne už prešlo 20 minút a nestíham do práce! A práve na tento typ dní tu mám 2 pomocníkov značky Bourjois.





Prvým pomocníkom pre rýchlejšie prebudenie a osvieženie je sprchové želé Wake me! obohatené o vitamíny s osviežujúcou vôňou citrusov a plodov goji. Netuším, ako je to možné, ale ja som doteraz ešte nemala ani jeden produkt telovej starostlivosti od Bourjois. Pričom tieto sprchové želé sú vrámci blogov celkom populárne. Želé má typické balenie sprchových výrobkov v oranžovo-ružovej kombinácií, ktoré môj manžel nazval "balenie z bohatého Ruska" :D. Na vŕšku sa nachádza malá ozdobná guľka, vďaka ktorej balenie otvoríte a nezlomíte si pri tom žiadny necht, ako sa to pri iných produktoch niekedy stáva. Želé má konzistenciu podobnú sprchovému gélu, ale je trochu hustejšie. Jeho farba je brutálne oranžová a vôňa ma prekvapila. Čakala som citrusovú, ale je vlastne skôr sladko ovocná. Želé robí výbornú penu, ešte lepšiu ako väčšina sprchových gélov. Zmývanie je pohodové a pokožka je po jeho použití. Želé nevysušuje. Balenie s obsahom 250ml stojí 2,54e. 




prejdené mokrým prstom 

Druhým pomocníkom je tekutá linka Liner Feutre s 24 hodinovou výdržou, po ktorej siaham v prípade že svojich 5 minúť natiahnem na 20 a potrebujem sa rýchlo nalíčiť a utekať z domu. Linka mi príde trochu ako hybrid medzi klasickým štetinkovým a fixkovým typom. Aplikátor je síce fixkový, ale je dosť dlhý a dosť ohybný. Ja som na klasické tekuté linky dosť ľavá, ale s fixkovými mi to ide. Rovnako aj v tomto prípade nemám s aplikáciou väčšie problémy. Vďaka tomuto aplikátoru je možné vytvoriť extra tenkú linku blízko pri línií mihalníc. Mám ju v odtieni Ultra Black. Linka je naozaj čierna a čiernou ostáva aj po zaschnutí. Nie je potrebné ju pri nanášaní vrstviť. Počas dňa stráca na intenzite len minimálne. Zasychanie je pomerne rýchle, takže sa môžete nalíčiť a rovno utekať z domu. Po zaschnutí veľmi dobre drží, aj pri opakovanom prechádzaní prstom je stále na svojom mieste. Problém prichádza ak máte mastné očné viečka (ako ja), v tom prípade sa totiž môže trochu otláčať. S tým bohužiaľ veľa nenarobíme. Ja ju však stále hodnotím ako jednu s tou lepšou výdržou v porovnaní napríklad s poslednou ktorú som mala doma od Oriflame (a ktorá sa záhadne stratila). Linka nie je vodeodolná a najlepšie sa odličuje micelárkou. Balenie obsahuje 0,8ml produktu a kúpite ho za 5,95e

Ja som teda opäť spokojná a po oboch produktoch by som v budúcnosti s pokojným svedomím opäť siahla. Za poskytnutie produktov na recenziu ďakujem eshopu Elnino

Máte radi značku Bourjois? Aké sú Vaše obľúbené produkty od nich? Skúšali ste tieto produkty? Čo Vám pomôže prebrať sa, keď máte "ťažké ráno"? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ja mám Bourjois rada - pred pár dňami som si od nich kúpila rúž a páči sa mi (je dosť ťažké sa ho zbaviť a to mi vyhovuje) :) Podarený článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorý? Ten tekutý? Plánujem si kúpiť :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Riasenku som ešte nemala, ale lícenky sú super :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017