Spotrebované 10/2016

10/31/2016 12:30:00 AM


Vonku sa nám už ochladilo, dni sú kratšie a noci dlhšie, Niekedy by som povedala, že mi začína depresívne obdobie, lebo bude chladno. Ale... O necelé dva mesiace sú Vianoce! Takže sa aspoň máme na čo tešiť :) Október je pomaly za nami a to znamená, že dnes nás čaká zhrnutie spotrebovanej kozmetiky. Tento mesiac to bolo 15 plných balení, z toho 4 kúsky z dekoratívky! 



Alverde "Kúzelná záhrada" sprchový gél a telové mlieko - tieto dva kúsky mi budú veľmi chýbať. Milovala som ich perfektnú, sviežu vôňu. Pokožka bola po ich použití chvíľku úžasne voňavá. A keďže ide o prírodné produkty, budú mi chýbať ešte viac. H 5/5

Alverde Balzam na nohy s bio-limetkou a bio-echinaceou - balzam bol priemerný. Pekne voňal, veľmi sviežo ale jeho hydratácia bola na moje potreby dosť slabá. Fajn by bol zrejme na leto, ale na chladnejšie počasie je potrebné niečo silnejšie. H 2/5


Vonai Zindeo deodorant - zinkový deodorant vyzeral tak nádejne, ale v konečnom dôsledku mi vôbec nevyhovoval. Dezodoračná funkcia bola slabá, nebol vhodný na rýchle použitie, pretože bolo potrebné čakať kým zaschne, aby som si ho nezotrela a nezašpinila oblečenie. Plus je však za nápad. H 1/5

Rexona Stress Control antiperspirant - príjemne sviežo voňavý antiperspirant. Používala som ho ešte keď vonku bolo teplo, vtedy mi deodoranty nestačia. Rexona je taká klasika a tento mi v podstate vyhovoval. H 4/5

Yves Rocher Pure System čistiaca maska - trojminútková maska s celkom príjemným efektom na už existujúce nedokonalosti, ktoré pomáhala vyhojiť. Na druhú stranu, pleť nevyčistila tak, aby zabránila vzniku ďalších. H 4/5 


Freedom Pro Studio mydlo na štetce - toto mydlo na štetce som milovala. Keby som nebola ten typ. ktorý potrebuje stále skúšať niečo nové, tak už ho mám doma opäť. Celkom ma mrzí, že som ho už spotrebovala, ale vydržalo dosť dlho (alebo by som mala častejšie umývať štetce?). H 5/5

Lilien Tea Tree Oil odlakovač - klasický odlakovač na nechty s obsahom čajovníkového oleja. Jeho účinky som si nejak extra nevšimla. Odlakovač ale voňal trochu príjemnejšie a nechty odlakoval dobre. H 5/5


Oriflame Nature Secrets šampón proti lupinám s bodliakom a grapefruitom - v tomto prípade by som osobne tento šampón premenovala na šampón pre lupiny. Hlava ma po jeho použití dosť svrbela a sypalo sa z nej statočne. Na druhú stranu je moja vlasová pokožka dosť náročná. Šampón som vypoužívala na prvé umytie vlasov bez aplikácie až na pokožku a svoj účel takto splnil. H 1/5

Bioderma Nodé DS + šampón proti lupinám - zato toto je šampón, ktorý moju pokožku hlavy často zachraňuje. Je to jeden z mála produktov, ktorý fakt účinkuje a pekne ma zbavuje ako lupín, tak aj svrbenia vlasovej pokožky. H 5/5

Dove Refresh+Care suchý šampón - taká záchrana v prípade, že som si fakt nestihla umyť vlasy, alebo ak som sa veľa dotýkala vlasov. Pri odporúčanom použití mi vôbec nevyhovoval, pretože po vyčesaní vyzerali vlasy ešte horšie ako pred aplikáciou. Nakoniec som ho vo vlasoch nechávala, lebo ho nebolo vidno a pár hodín som ešte mohla fungovať. Ale žiadna sláva to nie je.  H 2/5


Revlon Colorstay makeup - tento makeup sa v spotrebovancoch objavuje pravidelne, pretože je môj najobľúbenejší na chladnejšie počasie. H 5/5

theBalm Sexy Mama púder - týmto púdrom mi raz za čas niekto urobí radosť (ale ja sama sebe). Mám na ňom rada všetko, od obalu, cez odtieň až po funkčnosť. Ale nemám rada jeho cenu, lebo je na púder fakt vysoká a je pravda, že rovnakú službu urobí aj Stay matt od Rimmel. Nuž, ale čo už s ním, keď je taký rozkošný. H 5/5

Pupa Lasting Color Gel 092 lak na nechty - tieto mini balenia lakov od Pupa mám veľmi rada. V prvom rade mi vyhovuje obrovská škála odtieňov, laky schnú rýchlo do pekného lesku a dlho vydržia. Veľkým bonusom je štetec, s ktorým sa výborne pracuje. A tento odtieň bol geniálny. H 5/5 

Rimmel Kate 05 rúž - toto bol môj asi prvý cielene kupovaný rúž a mala som k nemu citový vzťah. Proste som ho musela dopotrebovať. Mala som ho v práci na poličke a používala pred obedom a odchodom z práce. H 5/5 

Toľko moje spotrebované za október. Ako to vyzerá v Vás? Poznáte, používate niečo z týchto produktov? Aký máte na ne názor? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017