Spotrebované 9/2016

10/02/2016 12:30:00 AM


Už je po septembri? Tento mesiac mi zbehol ozaj expresne, zrejme vďaka dovolenke. Keďže som bola aj menej doma, odrazilo sa to čiastočne aj na spotrebovaných produktoch. Plných balení padlo tento mesiac 9 a okrem toho však padli za vlasť 4 cestovné balenia/miniatúry.



Balea gél na holenie vo verzii Coconut Kiss - taká moja klasika, tentokrát s príjemnou kokosovou vôňou. Ešte taká letná záležitosť. H 5/5

Yves Rocher peeling Botanical Scrub - fajn peeling, s prírodnými obrusovacími čiastočkami. Nečakajte žiadne neekologické plastové guličky. Nebol však ničím výnimočný a skúšala som už mnoho zaujímavejších produktov. H 3/5

Kallos Go Go vyživujúci sprchový gél - o jeho osviežujúcom bratovi som písala minulý mesiac. Bohužiaľ, tieto gély ma nezaujali. Tento síce voňal príjemnejšie, tak sladko ovocne, ale rovnako ako jeho brat dosť vysušoval pokožku.  H 3/5


Avon Solutions spevňujúci gél na poprsie - tento gél používam pravidelne už roky, je to taká stálica, hoci skôr kvôli tomu, že mamča keď bola Avon Lady narobila poriadne zásoby. Pri jeho používaní je pokožka jemnejšia a zdá sa mi aj pružnejšia. H 4/5

Balea Luxury emulzia na ruky Golden Glamour - jeden z najlepšie voňavých prípravkov na ruky, aké som kedy mala od Balea. Kúpila som už aj mamke a mám ešte jeden do zásoby. A to balenie ♥ H 5/5

Freeman kaolinová pleťová maska Mäta a Citrón - z tejto masky som mala také zmiešané pocity. Veľké balenie, žiadna extra účinnosť, ale príjemný pocit na pleti počas pôsobenia. Škoda, ale viac ako 2 jej dať nemôžem. H 2/5



Lush Dark Angels - túto čistiacu roládu kupujem už niekoľko rokov a čistím ňou pleť vždy pred aplikovaním masky. Myslím, že roláda pleť perfektne pripraví na ďalšiu starostlivosť. Škoda len toho, že sa nedá tak ľahko zohnať a treba ju kupovať v zahraničí. H 5/5

Bioderma Sébium Global pleťový krém - Sébium krémy mne všeobecne vyhovujú a rovnako to bolo aj s týmto Global. Bol ľahký, dobre sa nanášal, pleť veľmi nemastil. Pokojne by som do ňho šla opäť. Podľa mňa ideálna konzistencia na leto. H 5/5

Vichy Normaderm Teint makeup - tento makeup som používala veľmi rada. Dobre kryje, nevytvára nejaký extra dojem masky a pleť je vďaka nemu pekne zmatnená. Na druhú stranu odtiene sú pomerne oranžové a tmavé. Vyhadzujem asi 30% obsahu, lebo je už dosť starý a neodvážim sa ho viac používať. H 3/5


Givenchy Very Irrésistible sprchový gél a telové mlieko - cestovná sada. Vôňu Very Irrésistible nepoznám, ale oba produkty voňali príjemne, trochu orientálne, trochu kvetinovo. Sprchový gél bol krémový a obsahoval hojné množstvo väčších trblietok, ktoré odplávali do výlevky. Rovnako aj telové mlieko obsahovalo trblietky, ale boli menšie a bolo ich menej. Po nanesení ostávala pokožka voňavá asi na hoďku, hydratácia bola priemerná a trblietky sa na pokožke neudržali. Na cestovanie ale fajn. H 4/5

Vichy Pureté Thermale 3v1 micelárna voda - opäť cestovné balenie. Výborná na odlíčenie tváre a pier, horšie to bolo s riasenkou. Na tú bola príliš krátka. A zdalo sa mi, že pleť po jej použití bola trochu vysušená. H 3/5

Garnier Pure samohrejivá pleťová maska - túto masku mám veľmi rada. Maličké balenie je super na cestovanie, toto som napríklad mala so sebou na dovolenke. Pleť vyčistí, zjemní a zahojí existujúce nedokonalosti. Mimo to, pôsobí len 3 minútky, takže paráda. H 5/5

Čo Vaša spotreba za september? Aké produkty ste spotrebovali? Poznáte niektoré z týchto produktov? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Balea gél na holenie je super. Tiež ho rada používam. Od lush by som rada niečo vyskúšala, ale problém je presne v tom, že sa nedá u nás zohnať. Inak na mojom blogu prebieha giveaway. Ak chceš tak sa pozri na blog a keď sa ti zapáči, budem rada ak sa zapojiš. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, to zháňanie Lushu je na houby :/
      Ďakujem za pozvanie, už som pozerala, ale asi by som tie vecičky nevyužila. Tak nechám radosť niekomu inému :)

      Odstrániť
  2. Maska od Freeman mě dost zaujala, takže an tu se určitě mrknu.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak možno budeš s ňou mať lepšiu skúsenosť ako ja :)

      Odstrániť
  3. Mela jsem gel na holeni od Balea dvakrat a naposledy mi vubec nesednul, tak se ho od te doby vyhybam.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017