Sweater Weather Tag

10/08/2016 12:30:00 AM

 
Na blogu sme už veľmi dlho nemali tag a keďže ja všetky tagy píšem a čítam veľmi rada, dnes Vám prinášam jeden vyložene jesenný. K jeho napísaniu ma inšpirovala Bianca, ktorá ten svoj spracovala veľmi pekne vo forme videa - TU.


Poďme teda rovno na otázky :)

sviečky Tesco, kniha Face Paint 

1. Obľúbená vôňa sviečky?
Priznám sa, že voňavé sviečky nakupujem minimálne a nejak ich vôbec neriešim. Napríklad celé to šialenstvo vrámci blogosféry okolo Yankee Candles pred niekoľkými rokmi išlo úplne mimo mňa. Ak si kúpim sviečku, tak kvôli tomu, že milujem tu atmosféru, ktorú sviečky vytvárajú. To teplé, mihotajúce sa svetielko. Takže obľúbenú vôňu nemám. Aktuálne mám doma 2 sviečky - jedna je ešte od minulej zimy a je bez vône a druhú som si kúpila v lete a má "typickú" jesennú vôňu - tropic :D. Ak chcem vôňu do miestnosti, zvyknem používať aromalampu a éterické oleje. Teraz najčastejšie kvapkám mätu a eukalyptus, pretože som chorá a pomáhajú mi lepšie dýchať. Inak mám rada pomaranč ale aj levanduľu či borovicu. A zase to nie je nič jesenné... 

Domáce presso s mliekom, zelený čaj Mojito Blues, podnos Kik

2. Káva, čaj či horúca čokoláda?
Toto je veľmi záludná otázka, pretože si neviem vybrať! Kávu a čaj pijem dennodenne, takže medzi nimi by to skutočne bol veľký boj. Takže si vyberám obidve. Asi rok máme doma pressostroj, takže aj moje chute v tomto smere sa celkom zmenili. Z bežnej instantnej kávy som prešla už len na presso a v práci si robím frenchpress. Okrem toho, že takto pripravená káva ma viac vzpruží, omnoho viac mi chutí a nerobí mi šarapatu s trávením. Obľúbenou kávou sú fair trade kávy od Zapatistov. V čaji som už menej vyberavá, hoci najradšej mám rôzne ochutené sypané zelené čaje. Nepohrdnem však ani ovocnými, ak teda majú aj ovocnú chuť a nevytvoria len niečo červene a kyslé. Horúcu čokoládu si dávam výnimočne. V kaviarniach ju väčšinou robia presladenú, čo mi nechutí. 

Rúže: ELF studio Rich Raspberry, Pupa I´M 312, MAC Lustre Lustering, Maybelline Eyestudio Lasting drama gélová linka čierna, Sleek lícenka Pomegranate, Artdeco trblietavá linka 9, LASplash trblietavá linka Poison Ivy

3. Meníš svoje líčenie na jeseň?
Určite áno. Prvou zmenou je, že vymieňam ľahký, menej krycí makeup za hutnejší, krémovejší (väčšinou Colorstay od Revlonu). Kým v lete až na občasné úlety volím skôr prirodzenejšie líčenie, tak v chladnom období sa viem v líčení vybúriť. Pridávam viac pigmentované lícenky, viac používam tekuté a gélové linky aj trblietavé a miesto si nájdu aj tmavšie odtiene rúžov, ideálne v matnom prevedení. Menej používam bronzer a lesky na pery. Zato však viac pred rúžom balzamujem, aby boli pery chránené. 

Hokkaido polievka s kokosvým mliekom, škoricou a semiačkami

4. Obľúbené jedlá v tomto období?
Všetky možné krémové polievky (mrkvová, tekvicová), sladké zemiaky a mix koreňovej zeleniny, ktoré sa zapečú v rúre so syrom feta a medovo-citrónovou zálievkou. A zo sladkého akékoľvek jablkové a hruškové koláčiky či čokoláda. 

Leopardia šatka H&M, vzorovaná šatka sekáč, šatka s mačkami ebay, šatka s paisley vzorom H&M

5. Čiapky alebo šály/šatky?
Jednoznačne šály a šatky. Čiapky veľmi nenosím, pretože mi na hlave dosť vadia, hryzú ma na čele a vždy mi zotrú trochu makeupu. Takže šály a šatky mi to vynahrádzajú. Mám ich doma dosť, pretože sa mi zdá, že pomocou nich dokáže človek vždy vyčarovať iný a zaujímavý outfit a častokrát si navzájom šatky a šály požičiavam s maminou. Moje aktuálne nosené vidíte na fotke. 

Čierny sveter Gate, ružová mikina Tchibo

6. Najčastejšie nosený sveter?
Hmmm... Taký mám skôr na zimu - červený s nórskym vzorom z H&M. Teraz na jeseň nosievam skôr tenšie svetríky, prípadne košele, ktoré vrstvím na tielko. Z tých tenších je veľmi obľúbený čierny s flitrami za Gate a okrem toho milujem teplúčku ružovú mikinu s potlčou sakurových kvetov z Tchiba. Nosím ju skôr doma, prípadne na šport ale je úúúúžasná ♥

OPI zľava: A Woman´s Prague-ative, Want to bite my neck?, Coca-Cola Red, Orange you fantastic!, Light my Sapphire, Bogotá Blackberry, Avon Racy, Pupa 604, 092

7. Must Have lak na nechty?
V tomto období už odkladám všetky jasné a žiarivé farby lakov a vyťahujem skôr tie tmavé. Najčastejšie siaham po rôznych odtieňoch červenej, fialovej a oranžovej. Rada používam aj trblietavé laky, často len na zvýraznenie jedného nechtu. A niekdy, keď sa mi nechce s lakovaním veľmi piplať, vytiahnem nejakú nude farbičku. 

8. Úzke rifle alebo legíny?
Rifle. Legíny predsa nie sú nohavice, ale spodné prádlo! Bodka. 

Jazero, areál kaštieľa Betliar

9. Máš rada jesenné počasie?
Áno, ak sa bavíme o teplom, slnečnom a príjemnom počasí, ktoré je ako stvorené na prechádzku. Nie, ak hovorím o tom, čo máme aktuálne vonku - o sychravom počasí, nekonečnom daždi a hnusnom studenom vetri. 

Áno, toto miesto mi bude chýbať - kúpalistko Moja Makovica

10. Chýba ti leto?
Chýba mi letné obliekanie - šaty, sukne a sandálky. A potom mi samozrejme chýba čľapkanie sa vo vode a plávanie vonku. Ale ja sa vždy teším aj na jeseň, keďže s mojím drahým máme výročie svadby. Vďaka tomu je aj to nepríjemné jesenné počasie znesiteľnejšie :).

A čo Vy? Ako zvládate jeseň doteraz? Páčil sa Vám tento tag?

PS: Nezabúdajte na giveaway

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Miluji tagy protože se vždy dozvím něco nového. Zajímavý tag, možná si z dovolením vypůjčím otázky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám moc ráda tagy :) a pro mě je podzim nejdepresivnější roční období, ale podzimní únavu a nedostatek energie si kompenzuji nákupy kosmetiky, takže zatím zvládám :D.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavý spôsob! Nemáš ale potom veľmi prázdnu penaženku? :)

      Odstrániť
  3. Tenhle tag zbožňuju, vždycky mě nabudí tou správnou náladou! :) Podzim miluju <3
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam teda, že ak túto jeseň si vychutnávaš! :)

      Odstrániť
  4. Skvelý tag, premýšľam, že by som tiež nejaký pridala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada si prečítam nejaký tag u Teba :)

      Odstrániť
  5. Keď sa tento tag začína ukazovať na blogoch, viem, že prichádza jeseň! :) Mám ho moc rada, skvelý článok :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem Hokkaido polievku! Už len tá farba mi dokáže zlepšiť náladu. Jeseň mám najradšej hlavne kvôli daždivému počasiu. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hokkaido je ♥ Máš rada daždivé počasie? To budeš asi jedna z menšiny, či? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017