10.14.2016

Večerný voňavý rituál



Každý večer pred spaním absolvujem svoj malý kozmetický rituál, ktorý pozostáva z 3 úkonov - pery pretriem balzamom na pery, aplikujem krém na chodidlá a na ruky. Keďže ja som človek veľmi zaťažený na príjemne voňavú kozmetiku, dnes Vám predstavím dva perfektne voňavé výrobky, ktoré aktuálne používam. 





Ako prvý tu mám krém na ruky Balea Fruity Harmony, ktorý je určený na suché ruky. Podľa popisu by mal pokožke rúk dodať hydratáciu, vďaka obsahu pantenolu a olivového oleja pre hodvábne hladkú pokožku. Vôňa je kombináciou kokosového mlieka a plodov pitaye. Tento krém mám už nejaký čas. Predtým som ho nosila v kabelke, ale vymenila som ho za menšie balenie a tento som sa rozhodla vypoužívať večer. Kupovala som ho narýchlo a z ponuky ma najviac zaujal svojím krásnym farebným balením s obrázkom ovocia. Je klasicky bielej farby a konzistenciu má trochu hutnejšiu. Rozotiera sa však veľmi dobre. Po nanesení zanecháva na zopár minút na rukách mastný film, postupne sa vpije. Ruky sú po jeho použití dobre hydratované. Ja krém používam pred spaním, ale ešte ráno sú labky jemné a hebké. A vôňa? Geniálna! Vonia sladko a ovocne, evokuje vo mne pocit, akoby som bola niekde na tropickom ostrove. Balenie s objemom 100ml stojí okolo 1,2e (neviem, či je ešte v ponuke, ale dúfam, že áno).




Druhým produktom, ktorý Vám chcem predstaviť je Alverde balzam na chodidlá s Bio-limetkou a Bio-echinaceou. Podľa popisu má výdatné zloženie s hodnotným avokádovým olejom a bambuckým maslom. Mal by poškodenú pokožku nôh intenzívne ošetrovať a vytvoriť na nej ochranný film pre zamatovo mäkké nohy. Kombinácia šalviového extraku a zinkovej soli deodoruje a rýchlo sa vstrebávajúce zloženie zanecháva na nohách pocit sucha. Osviežujúca kompozícia s bio-extraktom z limetky a echinacey sa stará o svieži pocit na nohách a príjemný chladivý efekt. Dodáva hydratáciu počas 24h. Balzam je rovnako ako krémik na ruky balený vo farebnej tubičke, v typickom Alverde vizuáli. Konzistencia balzamu je celkom ľahká a vďaka tomu sa veľmi rýchlo a dobre aplikuje. Jeho vpíjanie do pokožky mi príde celkom expresné. Nohy sú za pár minút suché. Rovnako ako krém na ruky je bielej farby a tiež vonia fantasticky. Vonia ako limetka  pomiešaná s nejakou chladivou bylinkou, v tomto prípade ide zrejme o echinaceu (jej vôňu nepoznám). Bohužiaľ, za všetkými výbornými vlastnosťami trochu pokulháva tá najdôležitejšia - hydratácia. Pokožka na nohách určite nie je hydratovaná 24h, aj tých 12h je problematických. Skôr mám pocit, že nohy sú už zrána dosť suché a pokožka je namáhaná. Ak ho mám porovnať s mojim obľúbeným Balea s 10% ureou, tak toto je veľmi slabá náhrada. 75ml balenie kúpite za 1,17e. 

Máte aj Vy nejaké kozmetické rituály? Máte skúsenosti s týmito produktami? Aký krém na ruky a nohy aktuálne používate?

Nezabúdajte ani na giveaway!

8 komentárov:

  1. Tiež milujem ten krém na nohy Balea s ureou a tiež je to taký môj večerný rituálový obľúbenec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baleu milujem, no tieto výrobky som ešte neskúšala :)
    Nová giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krém na ruky je fakt neskutočne voňavý, odporúčam! :)

      Odstrániť
  3. Produkty vidím poprvé a dost mě zaujaly!
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017