... ako na zjedenie!

11/12/2016 12:30:00 AM


Značku Naturalium som chcela vyskúšať už veľmi dlho. Svojím názvom vo mne evokovala pocit, že ide o produkty prírodnej kozmetiky. Keďže značka ponúka niekoľko zaujímavých vôní produktov (malina, mango, jablko, melón), mala som veľký problém vybrať si z nich. Nakoniec padla voľba na malinové telové mliečko a sprchový gél mango. Dnes Vám trochu napíšem práve o telovom mlieku. 



Telové mlieko obsahuje vitamín E, Vitamín B5 a sľubuje výživu pokožky. Viac som sa z balenia nedozvedela, keďže na mojom mliečku sa omylom ocitla nálepka malinového šampónu. Balenie je veľmi pekné - biele s veľkým obrázkom maliny. Dávkuje sa pomocou pumpičky. V zložení neobsahuje parabény, farbivá ani ftaláty. 


Mlieko je bielej farby a má takú primerane hustú konzistenciu. Rozotiera sa dobre, na pokožke nezanecháva biele šmuhy ani lepkavý film. Vsakovanie do pokožky je trochu pomalšie, takže s obliekaním sa oplatí nejakú chvíľu počkať. Pri objednávaní mlieka som sa osobne najviac tešila na jeho vôňu, keďže vôňa malín je jednou z mojich najobľúbenejších. V tomto prišlo sklamanie, pretože produkt vôňou maliny nepripomína. Vôňa je skôr sladká, s drahým sme sa zhodli, že najviac pripomína marshmallow. Na pokožke sa celkom udrží, zhruba 2 hodiny. 


Hydratačná schopnosť telového mlieka Naturalium je dobrá. Mlieko pokožku zjemní, snáď aj vyživí a prevonia. Neviem, ako by fungoval na suchej alebo extra suchej pokožke, ja našťastie tento problém nemám. Čo ma však u tohoto produktu sklamalo, je zloženie. Ak si pozriete fotku zblízka, určite si všimnete, že hneď na druhom mieste sa nachádza vazelína. Takže o produkte prírodnej kozmetiky si budeme hovoriť ťažko, hoci v eshope notino.sk bol produkt zaradený v kategórií "prírodná kozmetika".


Toto je teda moja prvá a posledná skúsenosť s produktmi, ktoré sa vpíjajú do pokožky od Naturalium. Ak po niečom siahnem, tak to zrejme bude už len sprchový gél. V tomto prípade mi konvenčná kozmetika nevadí. Mlieko má objem 370ml a stálo cca 5eur. 

Máte skúsenosti so značkou Naturalium? Používate prírodnú kozmetiku? Aké telové mlieko používate aktuálne? 

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Teď jsem si od nich koupila kokosový sprchový gel, protože miluji kokos. Taky ve mně ten název evokoval přírodní kosmetiku, ale přírodní teda rozhodně není, což mě hodně zklamalo, i vůně kokosu je (i když celkem hezká), ale umělá:(
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda :/ ten kokos som nemala, ale tiež som nad ním uvažovala :)

      Odstrániť
  2. Já se taky chystám na jejich kokosové produkty :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem produkty s vôňou maliny - musí byť skvelé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, vonia skôr ako marshmallow ako malina :/

      Odstrániť
  4. no na parfums (sorry, notino) su so zaradovanim kozmetiky ako prirodnej uplne ale uplne mimo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, už som si to niekoľkokrát všimla :/

      Odstrániť
  5. Značku jsem postřehla, ale osobní zkušenost nemám :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, telové mlieko za mňa nie. Sprcháč ešte otestujem :)

      Odstrániť
  6. Niekedy mi pripadá že ako prírodne produkty už označujú asi hocičo. Najviac ma dostalo keď v oriflame napísali prirodny produkt lenže okolo prírodného to ani neprešlo takže z tade objednám akurat tak iba hojivý zázrak:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tiež som to u nich postrehla vtedy :D no, najlepšie je poznať tie certifikáty a podľa toho kupovať :)

      Odstrániť
  7. Skúsenosť nemám, ale rada by som niečo vyskúšala. Dúfam, že príde aj do našich drogérii ako je tomu v Česku. Názov naozaj evokuje prírodnú kozmetiku, ale bohužiaľ, snáď ti aspoň sprcháče budú vyhovovať :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani som nevedela, že v ČR ich majú v drogérkach! Verím, že sprcháč bude dobrý. Lebo mangová vôňa patrí medzi moje obľúbené :)

      Odstrániť
  8. Od Naturalium jsem měla kokosový sprchový gel, který voněl neskutečně krásně. Momentálně používám tělové mléko od Dermacolu Aroma Ritual ale už chci aby bylo na dně, nebaví mě a je na mě dost sladké. Nejraději mám kokosové mléko od zn. Revlon ale bohužel se u nás neprodává.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže kokosový sprcháč teda asi vyskúšam. A aký máš ten Dermacol? :)

      Odstrániť
  9. Ja som chcela toež vyskúšať od Naturalium sprcháč buď malinový alebo kokosový. A tiež som si teda myslela, že je to niečo prírodnejšie, keďže to majú tak rozdelené. No aspoň viem ako to je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš rada marshmallow, choď do malinového. Ak nie, baby odporúčajú kokosový :) ja mám mangový, ale ešte som ho neskúšala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017