Čas pre prírodný deodorant

11/27/2016 12:30:00 AM


Dnes je prvá adventná nedeľa! Čo značí, že už len niekoľko týždňov a budú Vianoce! Ja musím povedať, že tento rok ma vianočné nadšenie chytilo dosť skoro a napríklad včera som hodnú časť dňa venovala premýšľaniu nad vianočnými dekoráciami. A keďže nám ešte nesneží, vynahradzujem si to vločkovou girlandou na dverách. Chladnejšie obdobie roka je mojou jedinečnou príležitosťou na skúšanie prírodných deodorantov, ktoré v lete majú stopku. Za ten čas sa mi vždy podarí doma nahromadiť peknú kôpku, aby som náhodou v zime neostala bez zásob. Tentokrát padla voľba na Deodorant s organickou limetkou a verbenou značky Lavera


Deodorant by mal byť jemný k pokožke a sľubuje 24 hodinovú ochranu. Ehm, verili by ste to prírodnému deodorantu? Ja niečo také neverím ani antiperspirantom. Ale tak... znelo to ako challenge. Balenie je plastové v bielo-zelenej kombinácií, ktorú osobne aktuálne celkom môžem. Veľmi ma baví aj to, že celý produkt stojí na vrchnáku, tým pádom sa dá spotrebovať celý obsah. 

Ide o tekutý deodorant, ktorý sa na pokožku aplikuje guličkou. Obsah je bielej farby a vonia príjemne limetkovo. Na pokožke necháva biele stopy aj po zaschnutí, ale z oblečenia sa dá vyprať bez problémov. Pokožka po zaschnutí nelepí, čo dosť oceňujem. 


Poďme k efektivite. Deodorant testujem posledný mesiac a nestriedam ho s žiadnym iným deodorantom ani s antiperspirantom. Jeho účinnosť závisí veľmi od denných aktivít. V tie pohodové dni v práci kedy sedím, vyšetrujem, píšem a nie som v strese je tento deodorant veľmi dobrou voľbou. Hoci sa mierne potím, tak postačuje. Horšie sú už dni s väčším stresom, alebo vtedy keď som viac v pohybe. Vtedy nestačí a už po chvíli cítim, že som spotená. Limetková vôňa trochu pomôže, ale efektivitu nezachráni. Samozrejme, deodorant aplikujem počas dňa opakovane. Takže tých sľubovaných 24 hodín je dosť nadsadených. 


Nejak to tak sledujem, že v prípade prírodných deodorantov mi omnoho viac vyhovujú tuhé konzistencie oproti tekutým. Mám pocit, že sú účinnejšie a dlhšie vydržia, pretože pri tekutých mám pocit, že ich spotrebujem dosť rýchlo. Toto balenie má 50 ml a jeho spotrebovanie mi trvalo cca mesiac. Predpokladám, že to bude potrebou častejšej aplikácie. Cena deodorantu sa pohybuje okolo 6e.

Používate prírodné deodoranty? Aká konzistencia Vám najviac vyhovuje - tuhá, tekutá či sprejová?

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Lavera má skvělou kosmetiku, co se mi dostalo do ruky bylo vždy super!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ vyskúšala len tento deodorant a krém na tvár, ale ten bol skvelý a plánujem sa k nemu vrátiť :)

      Odstrániť
  2. S kosmetikou jsem už čest měla a byla skvělá a tento produkt vypadá také báječně. :)
    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podla mna tieto tekute prirodne deodoranty su aj tak iba na osviezenie. Ucinnejsie su tuhe verzie. Mne dobre ucinkovali Dulcia a Poniou.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, to je aj môj poznatok! Ponio som mala a bolo výborné, teraz idem skúšať Navia, tak uvidíme :)

      Odstrániť
  4. Z prírodného dezodorantu som mala alergickú reakciu, takže už viac nechcem. Zostávam preto pri klasických a najlepšie sú tuhé alebo aj krémové.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda tej alergickej reakcie :/ a na aký produkt to bolo?

      Odstrániť
    2. Bol to Ponio. Podľa mňa pôsobil skôr ako píling a tým sa mi asi vyvolala reakcia. Príliš drsný pre moju pokožku. Inak bez hliníku vyrába už aj Adidas. Ten niekedy skúsim.

      Odstrániť
    3. Aha, tak potom to je jasné. V tom smere by ti možno skôr vyhovovali niektoré tie krémovky, ako Dulcia alebo Soaphoria :) ak by si chcela dať ešte šancu :)

      Odstrániť
  5. Obal je pěkný i vůně je fajn, čichala jsem k němu v obchodě. Já mám raději tuhé deodoranty, kuličkový jsem neměla už ani nepamatuji. Za sebe neznám žádný deo který by vydržel 24 hodin, to je marketingový tah. Mě se osvědčil Neo od Garnieru ale hold není přírodní.
    Vánoce mě letos nějak minou a přijde mi že letos mě to moc nebere.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zvyknem kupovať tuhé a guličkové. Ale vidím, že tuhé fungujú lepšie. Ja sa snažím nájsť niečo, čo bude fakt účinné, pretože sa k tým chemickým už vrátiť nechcem... :)

      Odstrániť
  6. Já používám klasické kuličkové a také přírodní. Nyní mám nejoblíbenější ten od značky Caltha :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú značku ani nepoznám, pohľadám :) ďakujem za tip!

      Odstrániť
  7. Ja skor tieto guličkove používam cez zimu aspoň pekne voňaju a niektoré s tou vôňou aj vydržia ako napr balea active alebo ako sa volaju, inak používam dove klasicky modry antiperspirant v spreji tiež to nepomaha proti poteniu ale aspon ta vona vie vydržať aj cely deň, ale tento lavera by som tiež rada vyskúšala vyzera celkom fajin:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ten Balea Active som mala a bol veľmi dobrý. Ja sa snažím v zime používať len deodoranty bez hliníku, lebo predsa sa potím menej ako v lete :)

      Odstrániť
  8. Ja som vyskúšala zo pár prírodných deodorantov, ale mne žiadny moc nezaberá. Používam ich len od Alverde, lebo aj od Sante,Lavery aťd. všetky mi prídu rovnaké ,len cena je iná. Minerálny kryštáľ u mňa asi fungoval najviac :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tak ak sa nepoužije hliník, tá efektivita nebude úplne najlepšia. Ja zatiaľ najviac fandím tuhým :)

      Odstrániť
  9. Deodorant od Lavery jsem nezkoušela a asi ani radši nevyzkouším :D Asi mi víc vyhovují tuhé, tyto kuličkové špiní oblečení a než zaschnou, to jsou někdy celé věky. Přírodním deodorantům ale taky moc nevěřím a radši si dávám pozor, co ten den budu mít na sobě a jaká mě čeká aktivita :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, tiež si myslím, že tuhé v tomto prípade vyhrávajú. Škoda len, že kým som na to prišla, nakúpila som kopu tekutých, ktoré musím ešte spotrebovať :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017