Jesenné lakovanie

11/30/2016 12:30:00 AM


K písaniu dnešného článku usadám s takou úplne pokojnou dušičkou, pretože dnes je 29.11. a ja mám nakúpené všetky darčeky (ehm, okrem toho pre seba - a vlastne aj pre Vás). Tento rok ma teda čaká pokojné predvianočné obdobie. Jupí! Ale poďme späť k téme. Recenzie lakov na nechty sa na blogu neobjavujú často, hoci ich mám doma kopu. Najčastejšie používané farby lakov sa mi tak nejak menia s ročnými obdobiami. A napríklad teraz na jeseň milujem všetky odtiene oranžovej, červenej, fialovej a zlatej. Dnes Vám preto napíšem niečo o lakoch v týchto odtieňoch. 



Vďaka ElNino som dostala možnosť vyskúšať laky značky Orly. S týmito lakmi som doteraz nemala žiadnu skúsenosť, ale zdajú sa mi celkom obľúbené u nechtových blogeriek. Oficiálny popis uvádza, že lak Orly dodá nechtom intenzívnu farbu, ktorá vydrží až 14 dní. Bohaté zloženie obsahuje vyživujúce látky, ktoré prispievajú ku krásnym a pestovaným nechtom. Inovatívny štetec umožňuje jednoduchú a presnú aplikáciu. 


Na testovanie som si z ponuky vybrala dva odtiene. Žiarivý, ale nie neónový oranžový Truly Tangerine a saténový tmavočervený Ever Burgundy. Oba odtiene patria do základnej rady Orly lakov na nechty ktorá je 3 free, čiže v zložení neobsahuje DBP, formaldehyd ani toulén. 


Laky majú takú akurát tekutú konzistenciu, vďaka ktorej sa dobre nanášajú. Nie sú ani také tekuté aby sa roztekali, ale ani také husté aby sa ťahali. Kameňom úrazu je pre mňa štetec, ktorý je na môj vkus pomerne tenký. Osobne preferujem tie širšie, ktoré dokážu pokryť farbou celý povrch nechta jedným ťahom. Nepracuje sa mi s ním zle, len si musím dávať viac pozor, pretože pri viacerých ťahoch si proste vždy zababrem aj kožu okolo nechta. Farby lakov sú veľmi dobre pigmentované, pre plné krytie stačia dve tenšie vrstvy. Laky nepruhujú ani nebublinkujú. Schnutie je trochu dlhšie, odporúčam použiť urýchľujúci topcoat. Laky schnú do takého bežného lesku, ak sa Vám žiada viac, opäť pomôže topcoat. Na fotkách je na nechtoch topcoat od Sally Hansen. 

Truly Tangerine

Ever Burgundy (pre pozornejšie oči - z nechta na prstenníku som si omylom odrezala, preto tá priehlbinka) 

Výrobca sľubuje intenzívnu farbu, ktorá vydrží až 14 dní. Oba laky som skúšala lakovať viackrát a vždy vydržali bez poškodenia 5 dni. Po tých piatich dňoch sa mi mierne oťukali končeky. Laky som ale vydržala mať na nechtoch vo všetkých prípadoch 7 dní. Pri odlakovaní boli stále v dobrom stave a pokojne by som ich mohla mať aj dlhšie. Mňa však po tom týždni už začne nudiť farba a potrebujem zmenu. 

Za mňa teda Orly áno, určite vyskúšajte ak ste ešte nemali možnosť. Balenie má objem 18 ml a stojí v rozmedzí 4,09-4,69e. V ponuke je 22 odtieňov základnej rady, plus nejaké trbliče. 

Máte skúsenosti s lakmi Orly? Aké laky sú Vaše obľúbené? Aký lak máte na nechtoch aktuálne? A ako ste na tom s vianočnými darčekmi? 

Ďakujem eshopu ElNino za zaslanie lakov na recenziu :) 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Orly má perfektní laky! Mám jeden a miluji ho. A ty Tvoje jsou krásné, moc. Já už mám také většinu dárků pokoupených :) těším se z toho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a teším sa, že nielen ja už mám nakúpené :)

      Odstrániť
  2. ever burgundy je nádherný :) teraz na jeseň ako stvorený :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ho práve na nechtoch a má celkom úspech :)

      Odstrániť
  3. ten bordový je kráásny a orly to teda ešte nepoznám ale za to vyzeraju dobre, len ja mam taky maly problem nemam take pekne nechty takže sa môžem len kochať:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, si veľmi milá :) oni tie moje nechty tiež nie sú aktuálne v práve najlepšom stave, ale už na tom pracujem :)

      Odstrániť
  4. fiha, co by som dala za 5 dni :D ja som rada ked mi lak vydrzi v neporusenom stave 2 dni.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017