11.15.2016

Matujúca Gabriella


V poslednom čase mám nejaké zle šťastie na makeupy. Chcela som vyskúšať nejaké novinky a zároveň na chvíľku vymeniť svoj obľúbený Colorstay od Revlon. Ako prvá veta prezrádza, nevybrala som si práve najlepšie kúsky. Prvý ktorý Vám predstavím je matujúci makeup Matte Foundation od Gabriella Salvete.


Nový Matte Foundation má ľahkú konzistenciu, ktorá sa z tekutej mení na púdrovú a sľubuje antilesklý efekt. Obsahuje hyalurónový extrakt a neobsahuje oleje. Podľa popisu by mala púdrová konzistencia zmatňovať a hydratovať pleť celý deň. Mal by viditeľne redukovať póry (info z obalu).


Balenie makupu je tubičkové, farebne ide o kombináciu jemne lesklej béžovej s oranžovým vrchnákom a nápismi. Osobne preferujem priehľadné balenia, ideálne sklenené. Len preto, že mám lepší prehľad o tom, koľko produktu mi ešte ostáva. V tomto prípade sa musím riadiť nejak intuitívne váhou. Z tuby sa vytláča cez malý otvor, takže si viete regulovať množstvo produktu. 


Samotný makeup má skôr tekutú konzistenciu a vôňu má krémovú. Drahému pripomína klasickú Niveu. Vybrala som si odtieň 101 Ivory, ktorý je myslím druhý najsvetlejší. Má žltý podtón a je skoro totožný s odtieňom mojej pleti. Na pleť ho nanášam pomocou štetca. Najviac sa mi osvedčil Real Techniques Expert Face Brush, ktorý makeup dokáže do pleti pekne zapracovať. Jeho konzistencia je ozaj zaujímavá a takmer okamžite po dotyku s pleťou sa mení na púdrovú. Makeup po nanesení pleť naozaj krásne zmatní, ale pleť stále vyzerá prirodzene. Krycia schopnosť je stredná, niekedy je teda potrebné použiť aj korektor. Zatiaľ všetko znie dobre, že? Prvý problém prichádza, keď nanášam púder. Vtedy už pleť začína pôsobiť trochu umelo a je vidieť, že niečo na tvári mám. Zrejme je to tým, že makeup zmení svoju konzistenciu na púder a je to akoby som nanášala púder druhýkrát.


Veľmi som sklamaná aj z jeho výdrže. Pri použití púdru vydrží pleť matná tak 3-4 hodinky, potom sa začína lesknúť. To by som ešte prežila. Ale postupne začína na pleti vytvárať mini hrudky, ktoré dosť vidno a vytvárajú nepekný efekt masky. Odsatie pomocou zmatňujúceho papierika síce trochu pleť zmatní, ale zároveň podporí vytváranie hrudiek. Podobne sa na mojej pleti správal napríklad aj makeup Timewise od Mary Kay. Skúšala som fungovať len s makeupom bez púdru, v podstate sa dialo to isté ako keď nanesiem púder ale omnoho skôr. Pleť bola lesklá po necelých 2 hodinách a hrudky sa objavili po asi 3.


Za mňa teda GS Matte Foundation dostáva červenú a opäť ho určite nekúpim.Balenie má 30 ml a kúpite ho za cca 7e. Otázkou pre mňa ostáva, kedy konečne pochopím, že mám ostať pri svojom osvedčenom makeupe? :)

Máte skúsenosti s makeupmi od GS? Skúšali ste tento makeup? Aký makeup používate aktuálne? 

6 komentárov:

  1. Tento makeup som ešte neskúšala. Momentálne používam BB krémy. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já používám teď kaviárový make-up od Dermacolu. Od této značky mi sedí skoro všechny :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dermacol má veľmi podarené makeupy, to súhlasím :)

      Odstrániť
  3. No ja som sa tiez uz vela krat popalila na skusani novych veci..., ale zas ak by to clovek neskusal,nenasiel by ten pravy vyrobok

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017