Najodvážnejší rúž v mojej zbierke

11/03/2016 12:30:00 AM


Komfortná zóna. Priestor, kde sa cítime dobre a pohybujeme s prirodzenosťou a ľahkosťou. Ale čo s tým, čo je mimo našej komfortnej zóny? Máme sa do toho púšťať? Máme vôbec svoju komfortnú zónu opustiť? Už nejaký čas si kladiem tieto otázky, pretože sa objavili a objavujú nejaké veci, ktoré by som rada, ale zároveň sa bojím, že sa strápnim, že mi to nepôjde či v tom nebudem dobrá. Proste, sú to veci mimo moju komfortnú zónu. Avšak, ako máme rásť, ak svoju komfortnú zónu neprekročíme a nepustíme sa do vôd neprebádaných? Pre niektoré z nás môže byť mimo komfortnú zónu napríklad aj nejaké netypické, výrazné líčenie. A pre mňa také niečo určite predstavuje rúž, ktorý Vám dnes chcem predstaviť - rúž I´m 312 z limitky Velvet Garden od značky Pupa (ospravedlňte dlhé intro). 


Takýto rúž nie je teda bežnou súčasťou môjho líčenia, ale proste... keď som videla tú jeho nádhernú farbu, nemohla som ho predsa v tom obchode nechať! Balenie je rovnaké ako u všetkých rúžov z tohoto radu, nie klasicky okrúhle ale skôr elipsovité vo fialovo-zlatej kombinácií. Zatváranie ide ľahko, ale zároveň je dosť pevné. Samotný rúž má klasický tvar so špičkou, s ktorým sa mi pracuje najlepšie a ja osobne ho preferujem, lebo so špičkou viem najlepšie vykresliť kontúry pier.


Má jemne sladkastú vôňu a nádhernú tmavofialovú farbičku s modrým podtónom, ako stvorenú na chladnejšie počasie. Je krémovej konzistencie, na pery sa nanáša dobre a má neskutočnú pigmentáciu. Stačí jedno prejdenie a máte na perách poriadne sýtu vrstvu farby. Finiš po nanesený je mierne lesklý. Pocit na perách je spočiatku veľmi dobrý, ale postupne pery mierne vysušuje. Opäť ako vždy to zariadi vrstva balzamu nanesená pod samotný rúž.


Ako som písala už skôr, tento odtieň je poriadne mimo moju komfotnú zónu, takže zatiaľ si ho užívam doma :D ale mala som ho už párkrát keď som išla večer do mesta. Na perách zvládne zopár drinkov, pri jedle už treba byť opatrnejší a oplatí sa skontrolovať stav po jedle. Rúž má tendenciu sa vytrácať zo stredu a zanechávať obrysy, čo isto ako uznáte nebude pri tomto odtieni vyzerať práve najlepšie.


Rúž patrí do limitky Velvet Garden, ktorá by ešte mala byť v obchodoch Pupa dostupná (akurát dnes ho chcem kúpiť kamoške, tak ak by kolekcia už nebola, updatnem tento post). Rúž v balení 3,5g stojí 9,90e. V limitke sú dostupné ešte ďalšie 3 odtiene rúžov 2 paletky očných tieňov, 2 maxi ceruzky na oči, riasenka Vamp! vo fialovej farbe, lícenka, 3 duo očné tiene a 5 lakov na nechty. Viac info nájdete TU

Čo je už za hranicami Vašej komfortnej zóny? Používate výrazne a tmavé rúže? Používate rúže Pupa?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Na mě by byl odstín taky dost odvážný :D, ale na podzim je to fajn barvička.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja by som to o sebe tiež pre nejakým časom povedala. Ale už sa to zlepšuje :)

      Odstrániť
  3. Naozaj nádherná farba už som ho kdesi chválila Pupa som ešte neskúšala, ale mám aj ja nejaký tmavý od astoru dokonca cez leto viem že som ho použila ale potom inokedy len tak jemne som ho naďupkala na pery aby nebol taký silný a vyzeral super:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, takýto spôsob som neskúšala a možno by bol tak viac nositeľný aj na bežné dni :) ďakujem za nápad!

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017