11.06.2016

O nestíhaní

Jeseň pred domom presne pred týždňom. Teraz je na strome a na zemi posledných cca 30 listov. 

Poznáte tie dni, keď jediné čo Vám víri hlavou je pocit, že nič nestíhate? Presne to mám v hlave posledných niekoľko dní ja. V noci sa vrátim z jedného školenia, nestíham sa ani poriadne aklimatizovať a už utekám na ďalšie. Nuž, vybrala som si povolanie s povinným celoživotným vzdelávaním a teda nemám na výber. Tentokrát som bola niekoľko dní v Bratislave a sobotu som zakončila jednodňovkou v Prešove. Výhod to samozrejme má dosť - bola som so skvelými ľuďmi, namiesto prednášky z práva sme sa skoro 3 hodiny smiali na káve. A nakúpila som aj nejaké vianočné darčeky. Takže bolo celkom dobre. Hoci ak mám povedať pravdu, cestovania mám na niekoľko týždňov plné zuby. A keďže som nestihla pripraviť poriadnu recenziu, dnes mám pre Vás fotkový výber za posledné týždne :)

S drahým sme oslávili 2 výročie svadby výbornou večerou. Mala som cviklové rizoto. 

Stihli sme na svadbovať. Na tento outfit som patrične hrdá, pretože som na sebe nemala ani 1 čiernu vec (čo sa stáva asi tak raz za 10 rokov)

Skúsila som Starbucks kávu. Na môj vkus bola dosť sladká a drahá. Poctivé espresso nič nenahradí!

V Bratislave u Štúra ma zaujali tieto krásne svetielka. 

Dorazila objednávka z krasotiky

Mačka si ľahla ku mne a tak uprene pozerala do mobilu, že sme si museli urobiť selfie!

Jesenný obed na konferencii

Skúška receptu, ktorý plánujem na Vianoce - Charlotte Royale

Dočítala som výbornú knihu od I. Yaloma - Všetko trvá krátko. Knihu tvoria poviedky zo psychoterapie, prevažne zamerané na oblasť zomierania a strachu zo smrti. Pútavé, dojímavé a zároveň trochu mrazivé čítanie. 

Aký týždeň ste mali Vy? 

2 komentáre:

  1. Ja mám problém v bestihani tiež ale ten že všade prichádzam posledná ale uz na tom pracujem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017