Zelená

11/18/2016 12:30:00 AM


Napriek tomu, že ma veľmi baví skúšanie novej kozmetiky, sú niektoré produkty, ktoré si kupujem opakovane a ich zmena ma niekedy vyvádza z miery. Jedným z takých produktov je micelárna voda. Už roky si kupujem zelenú Sébium H2O od Biodermy, pretože som s ňou nadmieru spokojná. Vyskúšala som napríklad aj micelárku Balea ktorá bola fajn a hoci som si myslela, že si ju kúpim opäť, ostala som verná Bioderme. Tentokrát opäť skúšam novú micelárku - Yves Rocher Sebo Végétal 2v1



Micelárna voda je určená pre zmiešanú až mastnú pleť. So sviežou textúrou dokonale čistí a tonizuje pleť. Výrobca odporúča aplikovať na tvár a oči ráno a večer pomocou kozmetického tampónu. Voda obsahuje výťažok z púdra zo šištiaka bajkalského. 90% zložiek produktu je prírodného pôvodu. Neobsahuje farbivá, silikóny, minerálny olej a parabény. 

Micelárna voda sa predáva v priehľadnej zelene tube s pumpičkou. Pumpička je asi aspekt, na ktorý som si zvykala pri používaní najdlhšie. Ono, totiž po stlačení pumpičky bola spočiatku micelárka všade, len nie tam, kde som ju chcela mať - na tampóne. Musela som si na to trochu zvyknúť. Obal mi príde inak taký štandardný, nie je niečím výnimočný. 


Samotná voda je priehľadná a dosť výrazne rastlinne parfumovaná, ale vôňa je príjemná. Hoci výrobca odporúča použitie ráno a večer, ja ju používam len večer na odlíčenie. Odličovacia a čistiaca schopnosť je veľmi dobrá. Úplne bez problémov a zaváhania si poradí s makeupom, tieňmi či rúžom. Skvelá je aj na odlíčenie tekutých matných rúžov (napr. tohto). Jediné, čo robí micelárke problém býva gélová očná linka a riasenka. Tam treba na odlíčenie viac času, viac produktu a trochu trpezlivosti. Ja však osobne preferujem v tomto prípade použitie Biodermy, lebo sa mi zdá, že táto micka mi trochu dráždi oči. Zatiaľ som sa s tým však nestretla v žiadnej inej recenzii a teda som možno na niečo v zložení trošku citlivejšia. Netuším. 


Pleť je po odlíčení pomocou Sébo Végétal micelárky pekne vyčistená, svieža a pripravená na ďalšiu starostlivosť. Zanecháva mierne lepivý film na pleti, ale v menšej miere ako napr. u micelárky Balea, pri ktorej som musela ísť tvár čo najrýchlejšie umyť vodou. Vyrába sa v dvoch veľkostiach, menšie 200 ml stojí 5,90e a väčšie 390 ml kúpite za bežnú cenu 7,50e. 

Máte skúsenosť s micelárkou od Yves Rocher? Používate micelárne vody? Čím sa odličujete? 

You Might Also Like

2 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017