12.06.2016

Ananás pre štetce?


Ešte 2 dni máte na zapojenie sa do súťaže o 20e voucher notino :)

Ak by som si mala vybrať činnosť spojenú s líčením, ktorú fakt neznášam, tak by to bolo čistenie štetcov. Pravda je taká, že sa stále snažím kupovať nové produkty na čistenie, ktoré by mi túto činnosť aspoň trochu spríjemnili. Naposledy som s týmto zámerom siahla po mydle na hubky a štetce značky Koren Zander vo verzii Ananás.

Mydielko je vhodné na použitie na prírodné aj syntetické vlákna. Je antibakteriálne a neobsahuje sulfáty. Na čistenie štetcov sa odporúča buď vlažná voda, alebo minimálne voda izbovej teploty. Mydlo je zabalené v malej priehľadnej plastovej nádobke, ktorá sa dá uzatvoriť.


Má fajn, jemnú ananásovú vôňu. Veľkosťou akurát padne do ruky a pohodlne sa s ním manipuluje. Dokonca aj keď sa namočí, dá sa pohodlne držať v ruke a nemá tendenciu sa z rúk vyšmyknúť. Samotné mydlo je zaujímavé tým, že má dve rôzne strany. Jednu stranu tvorí samotne mydlo. Po tejto strane je potrebné vlhkým štetcom niekoľkokrát prejsť krúživými pohybmi, aby sa na štetec dostalo dostatočné množstvo produktu. Následne sa mydlo otočí na druhú stranu s drsným povrchom, ktorý mi evokuje drátenku a pomocou krúživých pohybov sa štetec dôkladne vyčistí. Samozrejme, v prípade potreby je možné tento postup opakovať.


Mydlo dobre vyčistí štetce od práškových, krémových aj tekutých produktov. Všetky používané štetce stačí vyčistiť 1x, okrem štetca na tekutý makeup. Tam je potrebné postup opakovať. Po vypratí sú štetce hebké, jemné a pekne prevoňané. Vďaka drsnej vrstve sa mi podarilo dosť skrátiť čas potrebný na vyčistenie štetcov. Len mám pocit, že sa produkt trochu rýchlejšie míňa. Použila som ho 4x a viac ako polovica mydielka je už preč.


Ja som si tento produkt celkom obľúbila a rada po ňom siahnem opäť. Mydielko má obsah 77g a kúpite ho za 12,30e. Okrem ananásovej verzie je dostupný aj v iných vôňach: citrus, liči, mandarínka, pižmo, kokos, granátové jablko či zemolez. Ak by ste si náhodu nevybrali, existuje aj verzia bez vône. 

Ako často periete svoje kozmetické štetce? Aký produkt na to používate? Skúšali ste toto mydielko?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017