Best of 2016

12/30/2016 01:45:00 AM

(zdroj)

Vítam Vás pri poslednom článku v roku 2016! Pripravila som si pre Vás také zhrnutie kozmetických produktov, ktoré ma tento rok nadchli a ktoré sa určite v mojej kúpeľni ešte objavia. Zaradila som ich do 4 hlavných kategórií - telo, pleť, vlasy a dekoratívka. Tak sa na ne poďme pozrieť :).

TELO





V kategórií telo sa teším najmä zo skladby - tri zo štyroch produktov totiž patria do kategórie prírodnej kozmetiky. Ako prvý tu mám sprchový olej s ovsom od Yves Rocher, ktorý považujem za jeden z objavov roka. Olej nielen geniálne vonia (ako krovky) ale pokožku aj krásne hydratuje a zvláčňuje. Druhým produktom je sprchová pena Šťastie od Soaphoria. Tú ešte stále mám doma a chránim si ju. Má úžasnú konzistenciu a už len sprcha s ňou vo mne vyvoláva pocity šťastia. Do tretice tu máme ešte jeden produkt do sprchy a to peeling Melting Body Scurb od značky Nuxe. Má zaujímavú orechovo-kvetinovú vôňu a veľmi dobrú peelingovú schopnosť. Na záver mi nedá nespomenúť sadu Kúzelná záhrada od Alverde. Opäť sa budem opakovať, zamilovala som sa do jej nádhernej vône citrónovej trávy a byliniek. Telové mlieko mi ako jediné z telových mazadiel ostalo za tento rok v pamäti. Dosť ma mrzí, že to bola limitka. Doma preto mám ešte stále krém na ruky, ktorý si nechávam na výnimočné momenty. 

PLEŤ




V kategórií pleť opäť dominujú prírodné produkty a snažila som sa vybrať také, o ktorých a oplatí vedieť. Ako prvú by som rada spomenula Ružovú vodu od Purity Vision, ktorú považujem za taký všeužitočný zázrak. Používam ju na dočistenie a tonizáciu pleti, miešam ju do práškovej pleťovej masky a do henny pri farbení vlasov. Má aj skvelé protizápalové účinky na drobné poranenia. Druhou vodou ktorú som síce už používala dlhšie, ale recenzovala som ju až tento rok je Rare Earth Pore Refining Tonic od Kiehl´s. Je výborná najmú pre mastnú pleť. pretože vďaka obsahu amazónskeho ílu dokáže efektívne bojovať proti nadmernej produkcii mazu a rozšíreným pórom. A do tretice je to maska Herbaphoria od Soaphoria, ktorá pleť veľmi dobre vyčistí a vyťahá všetky nedokonalosti. Okrem toho príjemne vonia, má veľmi zaujímavé zloženie a je slovenská. 

VLASY




Kozmetické výrobky z vlasovej oblasti sa tento rok začali na blogu objavovať omnoho častejšie ako predtým, čo súvisí aj s mojím opätovným hľadaním vhodného šampónu na moje mastné vlasy s citlivou vlasovou pokožkou s lupinami. Tento rok sa mi ich podarilo nájsť viacero, ale dva z nich sú také výnimočné. Prvým je šampón Active od Annemarie Borlind, ktorý minimalizuje výskyt lupín a upokojuje vlasovú pokožku. Druhým je tuhý šampón - "šampúch" slovenskej značky Ponio vo verzii Orient Chai. Opäť podobný (ak nie o chlp lepší) efekt proti lupinám a svrbeniu. Okrem toho má ešte ďalšie výhody a to: dostupnosť, cena a skladnosť. Tretím vlasovým produktom je farba na vlasy, keďže som sa po niekoľkých rokoch opäť odhodlala na farbenie vlasov. Chcela som ísť do ryšavých tónov a rozhodla som sa pre BAQ Hennu. Farbenie je síce trochu komplikovanejšie, ale výsledok je krajší a prirodzenejší ako pri chemickej farbe. 

DEKORATÍVKA





V dekoratívnej oblasti som bola prekvapená, lebo tento rok sa objavilo mnoho veľmi dobrých produktov, ktoré by si zaslúžili svoju zmienku. Takže toto je len taký drobný výber toho top z top. Ako prvý by som rada spomenula oceňovaný sypký púder Dermacol Invisible Fixing Powder. Svetlý odtieň pekne splynie s odtieňom makeupu, líčenie zafixuje a na pleti vytvorí krásne matný finiš. Ďalej mi nedá nespomenúť moju všeobecne najobľúbenejšiu paletku na oči od MakeUp Revolution a to Fortune favour the brave. Je určite mojou najpoužívanejšou, pretože obsahuje veľmi použiteľné odtiene s dobrou pigmentáciou a výdržou. Do výberu best určite patrí aj nejaká špirála. Tento rok ma veľmi príjemne prekvapila na blogoch pomerne obľúbená Lash Sensational od Maybelline, ktorú som zaradila aj do zoznamu mojich najobľúbenejších. Riasenka vytvorí veľmi pekný objem, riasy oddelí a trochu aj predĺži. Navyše neopadáva a nerozmazáva sa. Na záver, v zhrnutí samozrejme nesmie chýbať rúž. Tento rok som si užívala najmä tie matné a najviac ma zaujal I´m Matt Fluid od Pupy. Doma ho mám v krásnom výraznom červenom odtieni. Tieto tekuté rúže sú dokonale matné a majú zatiaľ asi najlepšiu výdrž zo všetkých vyskúšaných. 

Takže toľko prehľad môjho kozmetického roku 2016. Mne už ostáva len Vám poďakovať za Vaše návštevy na blogu, čítanie a všetky komentáre. Veľmi si to všetko cením! Do roka 2017 Vám prajem len to najlepšie - veľa zdravia, lásky a pohody. Užite si silvestrovské oslavy a dúfam, že sa v januári vidíme pri novom článku :). 

Aké sú Vaše kozmetické topky za rok 2016? Poznáte/používate niečo z týchto produktov? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Juuj na tento článok sa chystám aj ja.
    Z tvojich produktov som vyskúšala akurát tak Soaphoriu Šťastie a za mna užasná vona. Celkovo Soaphoria to s tými vonami vie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Soaphoria je na vône macher. Mne od nich vonia snáď úplne všetko :) Teším sa na článok u Teba :)

      Odstrániť
  2. Ten Yves Rocher olej do sprchy som vôbec neregistrovala doteraz, ale naozaj ma zaujal.. :) Tiež mám veľmi rada ružovú pleťovú vodu.. Inak by som z tvojich top produktov rada vyskúšala púder dermacol, lash sensational riasenku a aj ten matný rúž od Pupy :) Za seba za tento rok odporúčam Dermacol kaviárový make up a Milani matný tekutý rúž :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tipy! Tekuté Milani rúže mám vo wishliste :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017