CelluBlue

12/12/2016 12:30:00 AM


Keď ma ešte v septembri oslovila na spoluprácu Júlia - manžérka pre vonkajšie vzťahy spoločnosti CelluBlue, tak som hodnú chvíľku váhala. Zázračným prípravkom a produktom proti celulitíde proste neverím. Nemyslím si, že celulitídy sa dá úplne na 100% zbaviť bez úpravy jedálnička, pitného režimu a pridania cvičenia. Okrem toho sa stotožňujem s názorom, že celulitída je do veľkej miery genetickou záležitosťou, takže možno u niekoho sa jej nebude dať zbaviť vôbec. Nakoniec som si ale povedala, že moje negatívne nastavenie ma možno zbytočne ukracuje a že CelluBlue teda vyskúšam.


Čo je teda CelluBlue? Je to masážna banka, pomocou ktorej masírujete oblasti postihnuté celulitídou na svojom tele. Bankovanie je už dosť stará, povedzme že dokonca tradičná masážna metóda, ktorá využíva vákuum na účinne masírovanie tkaniva. Banka vlastne vytvára podtlak, ten pomáha rozbíjať tukové bunky, ktoré sú následne lymfatickým systémom vyplavené von z tela. Pokožka sa prekrvuje, masíruje a zlepšuje sa lymfatický obeh. Ja si ešte ako dieťa pamätám ako mamka chodila na banky, hoci to tradičné bankovanie pre mňa bolo dosť desivé (banky boli sklené a aby sa vytvoril podtlak, bolo potrebné ich vyhriať nad ohňom). Toto až také desivé nie je. CelluBlue je vyrobené z odolného ale ohybného lekárskeho silikónu, takže nehrozia alergické reakcie. Otvor banky má priemer 3,5 cm a samotná banka je vysoká 5,5 cm.


Použitie banky je pomerne jednoduché. Základom je mať v používaní pravidelnosť, dodržať potrebný čas bankovania a nikdy nemasírovať suchú pokožku. Odporúča sa na pokožku naniesť olej, aby banka po povrchu lepšie kĺzala. Ak by bola pokožka suchá, mohli by sa vytvoriť modriny, prípade iné nepríjemné veci. Postup je teda jednoduchý. Na pokožku sa nanesie olej, banka sa stlačí a priloží na pokožku, kde sa vytvorí podtlak. Pokožka sa potom masíruje 3 spôsobmi: zdola nahor rovnými ťahmi, potom cikcakovito a nakoniec krúživými pohybmi. Dôležité je teda každú oblasť masírovať aspoň 5 minút a vždy treba dodržiavať postup pohybov odspodu nahor. Pre zlepšenie vyplavovania sa odporúča do hodiny od použitia CelluBlue vypiť 0,5l vody. Banka sa môže používať na stehná, zadok, boky a brucho.


Ja som teda tvor pomerne lenivý na pravidelnosť, takže spočiatku mi robilo dosť problém použivať CelluBlue každý jeden deň. Ale rovnako ako so všetkým, čo som sa snažila zaradiť do svojej kozmetickej rutiny, aj v tomto prípade to chcelo nejaký čas. Používanie samotnej banky mi bolo kvôli tomu podtlaku trošku nepríjemné ale nebolelo ma to. Je veľmi dôležité nájsť si ten svoj "grif" na správne umiestnenie a prisatie banky na pokožku a potom to už ide bez problémov.


Prvé výsledky by sa mali objaviť po 3-4 týždňoch. Ja môžem zhodnotiť, že pokožka na stehnách ktorú som ošetrovala pomocou CelluBlue je jednoznačne hladšia a pevnejšia ako na dotyk, tak aj na pohľad. Myslím, že mi masáže pomohli ubrať aj nejaké tie centimetre zo stehien, čo vnímam vďaka voľnejším nohaviciam. 


V prípade CelluBlue teda neide o žiadny zázrak. Je to produkt, ktorý šikovne využíva tradičný spôsob masírovania a ošetrenia pokožky na zmiernenie aktuálneho problému. Ja sa teda z jeho testovania dosť teším, pretože som objavila konečne niečo o čom viem, že aj reálne funguje. Navyše, CelluBlue je jednorázová investícia. Nie je potrebné dokupovať si žiadne doplnky ani náhradné časti. Samotný CelluBlue kúpite za 19,99e TU

Máte celulitídu? Ako proti nej bojujete? Máte skúsenosti s CelluBlue?

PS: Pred nákupom treba zvážiť, či produkt pre Vás je vhodný zo zdravotného hľadiska. Tento typ ošetrenia nie je vhodný pre osoby s ochoreniami obehového systému (kŕčové žily), poruchami lymfatického systému či nádorovými ochoreniami. 

Za produkt ďakujem spoločnosti CelluBlue.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ja som túto spoluprácu odmietla, lebo som mala voči tomu takú nedôveru, ale ako píšeš, za vyskúšanie nič nedáš :) super, že ti pomohla :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa z toho, že pomohlo :) a mala som rovnaké pocity ako ty :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017