Maska, ktorá skoro nič nerobí

12/21/2016 12:30:00 AM


Keď som pozerala na fotky produktov, ktoré mám pripravené na recenzovanie, tak ma premkla hrozná úzkosť. Buď tam mám produkty ktoré som ešte nestihla vyskúšať, alebo potom také produkty, ktoré nakoniec ani nechcem recenzovať. Lebo si proste na nich neviem spraviť názor. Jedným z takých produktov je aj táto maska Oriflame Swedish Spa Purifying Face Mask


Podľa popisu na webe ide o pleťovú masku obohatenú o hĺbkovo čistiaci kaolín, detoxikačný malachit a zjemňujúci hydratačný komplex Hydracare+. Maska sa má nanášať na vyčistenú pleť, nechať 10 minút pôsobiť a následne zmyť vodou. 


Masku som si kúpila náhodou, keď som objednávala len také random vecičky. U mňa doma nie je čistiacich masiek nikdy dosť. Tento kúsok mal krásnu zelenú farbu a bol krémovej konzistencie.  Produkt nie je nejak extra parfumovaný a vôňu cítiť minimálne. Ide o veľmi jemnú a čistú krémovú vôňu. 


Masku som podľa návodu aplikovala vždy na vyčistenú a suchú pleť. Na nanášanie som používala štetec, vďaka ktorému sa mi vždy podarilo naniesť produkt rovnomerne. Maska počas pôsobenia na pleti zasychá bez nepríjemného pocitu sťahovania či naopak pnutia. Z pleti je potrebné ju poriadne zmyť vlažnou alebo teplou vodou. Po odstránení masky je pleť jemná a hladká na dotyk. Nie je podráždená ani vysušená. Ale to je všetko. Žiadny ďalší účinok som nezaznamenala. Pleť nebola počas používaní masky v lepšom, ale ani v horšom stave. Nemala som dokonca ani pocit čistejšej pleti. Proste nič.


Masku za seba teda neodporúčam. Kúpite za 2,49e v objeme 50 ml. 

Máte skúsenosť s touto maskou? Aké masky používate a aký účinok vyhľadávate? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. ja inak pri väčšine masiek nevidím žiaden rozdiel :D často ma aj pália, takže už radšej neriskujem a nepoužívam žiadne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, no to musí byť fest nepríjemné :/

      Odstrániť
  2. daj si masku s medom a škoricou a budeš mať lepší efekt ako vačšina drogerkových za drahý peniaz.

    prajem ti príjemné prežitie vianočných sviatkov a všetko dobré v novom roku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škorica a med? Vyskúšam, vďaka za tip!
      Ďakujem, krásne sviatky aj Tebe a úspešný nový rok :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017